مناسبت ها

۷ ایده خاص و متفاوت برای سورپرایز و کادو روز دندانپزشک

به پاس زحمات زیادی که حرفه دندانپزشکی برای سلامتی مردم در طی سالیان دراز کشیده است، در تقویم، روز ۲۳ فروردین به نام همه دندانپزشکان ثبت شده است. البته تاریخ جهانی روز دندانپزشک با تاریخ این روز در ایران متفاوت است که پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مطلب فلسفله و تاریخ روز دندانپزشک را مطالعه بفرمایید.

در این روز هر کسی که دندانپزشکی در خانواده و فامیل دارد و یا هر فردی که قصد دارد از دندانپزشک خود قدردانی کند بهتر است پیامی محبت آمیز و محترمانه با هدف تبریک و قدردانی و یا در مراحل بالاتر کادویی به عنوان کادو روز دندانپزشک تهیه کرده و به وی تقدیم کند. پیدا کردن یک کادو مناسب و متفاوت کار بسیار سختی شده است چرا که ایده‌ها تکراری شده‌اند و متداول و عمومی.

به همین دلیل در این مطلب قصد داریم چند ایده خاص و غیرتکراری برای خرید هدیه روز دندانپزشک را به شما معرفی کنیم. ایده‌هایی که در عین سادگی بسیار خاص و متفاوت هستند. همراه ما باشید تا شما نیز با این ایده‌ها آشنا شوید.

ایده کادو برای روز دندانپزشک

هدیه برای روز دندانپزشک

نکته مهم اول این است که شما به مناسبت روز دندانپزشک کادو تهیه می‌کنید پس باید کادو شما دقیقا مرتبط با کار فرد مورد نظر یعنی دندانپزشکی باشد. بهتر است که وسیله شخصی مانند لباس خانگی و کفش و … را که در مطب دکتر قابل استفاده نیست را کنار بگذارید. به دنبال ایده‌هایی باشید که در کار وی به درد او بخورد. ما نیز ایده‌های خود را بر اساس همین گفته چیده‌ایم.

نکته مهم دوم هم کیک است. یک کیک مناسب با تم روز دندانپزشک تهیه کرده و کادو را در کنار آن به فرد مورد نظر بدهید. اگر قصد دارید افراد بیشتری حضور داشته باشد بهتر است که یک جشن کوچک تدارک ببینید.

۱- گلدان دندان شکل:

کادو روز دندانپزشک

قطعا این یکی از متفاوت‌ترین ایده‌های هدیه روز دندانپزشک است. یک هدیه که علاوه بر سادگی بسیار نیز شیک است و برای این روز مناسب. این گلدان‌ها بسیار خاص هستند و قطعا پیدا کردن وسایل خاص نیز سخت خواهد بود. این گلدان‌ها به شکل دندان ساخته شده‌اند و برای مطب یک دندانپزشک بسیار مناسب است. البته دقیقا به همین شکل جاخودکاری و جاشمعی نیز موجود است و می‌توانید به صورت ست آن‌ها را خریداری کنید.

بهتر است که یک گل مناسب نیز برای این گلدان انتخاب کرده و به همراه گل آن را تقدیم فرد مورد نظرتان بکنید.

۲- شکلات سفارشی متفاوت‌ترین ایده برای کادو روز دندانپزشک:

شکلات سفارشی متفاوت‌ترین ایده برای کادو روز دندانپزشک

اگر بگوییم که شکلات‌های سفارشی متفاوت ترین ایده به عنوان کادو روز دندانپزشک است بیراه نگفته‌ایم. چرا؟ کادویی را تصور کنید که دقیقا و دقیقا مخصوص شخص شما و بر اساس سلیقه شخصی‌تان درست شده است. بی شک این کادو هم نظیری نخواهد داشت و هم اینکه متفاوت از هر نوع کادو دیگری خواهد بود.

همه عاشق شکلات هستند و کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که بتواند خودش را در مقابل این خوراکی خوشمزه کنترل کند. اما یک شکلات ساده چگونه تبدیل به یک هدیه خاص برای روز دندانپزشک می‌شود. اینجا است که پای شکلات‌های سفارشی به میان می‌آید. اگر نگاهی به این نوع شکلات‌ها بیاندازیم متوجه خواهیم شد.

  • اول شما تعداد شکلات‌ها را انتخاب می‌کنید
  • بعد شکل شکلات‌ها را بر اساس سلیقه خودتان سفارش خواهید داد. مثلا شکل یک دندان
  • بعد نوشته و یا عکسی که می‌خواهید روی شکلات باشد را ارسال خواهید کرد تا دقیقا همان چیزی باشد که می‌خواهید
  • بعد طراحی و شکل بسته بندی را انتخاب خواهید کرد.
  • جعبه نیز دقیقا بر اساس انتخاب شما خواهد بود.

همانگونه که مشاهده کردید تمامی مراحل فقط و فقط بر اساس سلیقه و درخواست شما انجام خواهند شد. این یعنی یک هدیه طراحی کرده و آن را به هرکسی که دوست دارید تقدیم خواهید کرد.

شوکوبرندز همه این مزایا را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید کادو روز دندانپزشک مخصوص به خودتان را طراحی و تهیه کنید. همین حالا سری به صفحه اول سایت زده نمونه شکلات‌های سفارشی را مشاهده کنید.

۳- تابلو یا برچسب‌های دیواری مخصوص دندانپزشکان:

هدیه روز دندانپزشک

شما می‌توانید یک تابلو و یا مجموعه برچسب‌های مخصوص را به عنوان کادو روز دندانپزشک تهیه کنید. مورد اولی که باید بدانید است که این تابلو برای استفاده در داخل خانه تهیه نمی‌شود و مخصوص مطب دکتر است پس باید طرح روی آن دقیقا مطابق با کاری باشد که در مطلب انجام می‌دهد یعنی موضوعی مربوط به دندانپزشکی. برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید بهتر است که ابتدا برای یک بار دیگر به مطب دکتر رفته و دیوارهای خالی آن را بررسی کنید.

طرح روی تابلو و برچسب به سلیقه خود شما بستگی دارد. نمونه تابلو مناسب برای این منظور را در بالا مشاهده می‌کنید.

۴- بالبینگ با طرح دندان:

بالبینگ با طرح دندان

بالبینگ یا همان چراغ‌های سه بعدی چند سالی است که در ایران ترند شده و مورد استقبال مردم قرار گرفته‌اند. مزیت این چراغ‌ها این است که شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را سفارش دهید. بالبینگ‌ها نیز برای هدیه روز دندانپزشک بسیار مناسب هستند. شما می‌توانید طرحی مانند طرح بالا را سفارش داده و آن را تقدیم به فرد مورد نظر خود کنید.

۵- یک ماگ زیبا به عنوان هدیه روز دندانپزشک:

هدیه روز دندانپزشک

ماگ یک هدیه ساده و کم خرج برای روز دندانپزشک محسوب می‌شود. برای زیبایی بیشتر این هدیه می‌توانید از ماگ‌های سفارشی استفاده کرده و طرح مورد نظر خود را روی آن چاپ کنید. این طرح بهتر است که مربوط به کار دندانپزشکی باشد. در عکس بالا نمونه این ماگ‌ها را مشاهده می‌کنید، از آنجایی که این ماگ‌ها بسیار ساده هستند بهتر است که ۲ یا ۳ تا از آن‌ها یک جا تهیه شوند.

۶- زیورآلات مخصوص خانوم‌های دندانپزشک:

زیورآلات مخصوص خانوم‌های دندانپزشک

این ایده برای خانوم‌های دندانپزشک مناسب است. شما می‌توانید یک مدال، حلقه و یا دستبند را به عنوان کادو روز دندانپزشک به فرد مورد نظر خود تقدیم کنید. البته باز هم تاکید می‌کنیم که این زیورآلات نباید همان زیورآلات معمول همیشگی باشند، باید طرح روی آن‌ها مربوط به حرفه دندانپزشکی باشد. به نمونه بالا دقت کنید که یک مدال با طرح دندانپزشکی است.

۷- کتاب فراموش نشود:

کتاب

کتاب برای تمامی مناسب‌ها یک انتخاب مناسب و با ارزش است. همیشه در انتخاب‌های خود چه برای کادو روز دندانپزشک و چه دیگر مناسب‌ها، کتاب را در نظر داشته باشید. برای خرید کتاب ابتدا بهتر است که سلیقه فرد مورد نظرتان را در انتخاب موضوعات دانسته و کتاب‌هایی که قبلا مطالعه کرده است را مرور کنید بعد می‌توانید یک کتاب مناسب برای وی انتخاب و خریداری کنید. این هدیه بسیار با ارزش خواهد بود.

۸- ساعت برای مطب دندانپزشکی:

ساعت برای مطب دندانپزشکی

یکی دیگر از ایده‌های هدیه روز دندانپزشک خرید ساعت‌های مخصوص است. البته نه هر ساعتی بلکه ساعت دیواری‌های مخصوص دندانپزشکان. پیدا کردن چنین ساعتی قطعا کمی سخت خواهد بود ولی اگر موردی را سراغ دارید این ایده یک انتخاب مناسب محسوب می‌شود. از این ساعت می‌تواند در مطب و حتی منزل استفاده کرد. نمونه‌ای از ساعت دیواری‌های مخصوص دندانپزشکان را در عکس بالا مشاهده کردید.

با ایده های مختلف خرید کادو روز دندانپزشک آشنا شدید. تلاش کردیم که خاص‌ترین و متفاوت‌ترین ایده‌ها را به شما معرفی کنیم. منتظر نظرات شما در مورد این ایده‌ها هستیم. ممنون که با این مطلب نیز همراه ما بودید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *