بازاریابی و تبلیغات

پذیرایی در نمایشگاه و کسب اعتبار با پذیرایی صحیح

پذیرایی در نمایشگاه به طور صحیح از جمله مواردی است که باعث می‌شود یک نمایشگاه و رویداد با موفقیت و به خوبی برگزار شود. به طور کلی برای این که یک نمایشگاه یا رویداد بزرگ با موفقیت برگزار شود، عوامل و جزییات زیادی را باید در نظر بگیرید؛ مواردی چون در نظر گرفتن زمان و مکان مناسب برای برگزاری نمایشگاه تا سازماندهی و مدیریت امور مختلف. همواره عواملی وجود دارد که می‌تواند در انجام پذیرایی نمایشگاهی به نحو احسن تاثیرگذار باشد.

اما آیا این عوامل را می‌شناسید؟ یا اطلاع دارید که به چه صورت می‌توان پذیرایی نمایشگاهی را بدون نقص و به بهترین شکل ممکن برگزار کرد؟ چه کارهایی باید انجام داد؟ از انجام چه کارهایی باید پرهیز کرد؟ در ادامه برخی از این عوامل معرفی شده‌اند و به افراد و سازمان‌ها کمک می‌کنند که مراسم بهتر و جذاب‌تری را داشته باشند.

 بودجه مناسب را تنظیم کنید

از جمله کارهایی که باید به منظور انجام بدون مشکل پذیرایی نمایشگاه انجام دهید، این است که بودجه را بر اساس اقلام و تدارکات مورد نیاز پذیرایی تنظیم کنید. به این منظور باید از قیمت‌ها اطلاع دقیق داشته باشید و از کافی بودن بودجه برای خرید مواد غذایی و نوشیدنی‌ها اطمینان کافی کسب کنید. همچنین یکی از موارد ضروری این است که درمورد بودجه و تنظیم آن بر اساس برنامه‌ها و نحوه برگزاری نمایشگاه کاملا بحث کنید. بدون شک قیمت‌ها بسته به این که در چه کشوری هستید با یک دیگر تفاوت دارند. بنابراین برای این که بودجه را تنظیم کنید، باید این نکته را به یاد داشته باشید.

 اطلاعات دقیقی را به فرد مسئول پذیرایی ارائه دهید

کسی که عهده دار مسئولیت پذیرایی می‌شود، باید به همه امور آگاه باشد. او باید بتواند در زمان برپایی نمایشگاه، درست مانند یک بازرس کنترل همه کارها را به عهده بگیرد. این فرد باید نظارت امور مربوط به تدارکات و امور اجرایی را نیز به خوبی انجام دهد.

به همه جزئیات به طور دقیق توجه کنید

به همه جزئیات از جمله انتخاب مکان مناسب برای برپا بودن نمایشگاه گرفته تا چگونگی برگزاری مراسم نمایشگاه، توجه کنید زیرا بسیار مهم هستند. لازم به ذکر است که بر اساس جو و حال‌ و هوای نمایشگاه سازماندهی امور پذیرایی نمایشگاهی صورت می‌گیرد. به عنوان نمونه چنان چه نمایشگاهی که در آن حضور دارید بین‌ المللی است، باید سعی کنید همه موارد در جهتی باشد که فرهنگ بومی شما را ترویج دهد.

پذیرایی-در-نمایشگاه

برای ترویج فرهنگتان باید در همه بخش‌‌ها مانند ظاهر و فضای نمایشگاه (به عنوان مثال نوع شام و نحوه سرو آن) کاملا این موارد قابل مشاهده باشد. پیشنهاد می‌شود برای برگزاری نمایشگاه جایی را انتخاب کنید که آشپزخانه دارد؛ دلیل این امر این است که پذیرایی بدون هیچ مشکلی در آن انجام شود. سعی کنید از وسایل جذاب و شیک استفاده کنید؛ از صندلی گرفته تا بنر و تصاویر جذاب همگی را با دقت کافی انتخاب کنید. دکوراسیون تاثیر ویژه‌ای در افزایش جلب نظر مهمانان دارد.

 از افراد مجرب در زمینه پذیرایی نمایشگاهی استفاده کنید

سعی کنید از افرادی برای پذیرایی در نمایشگاه استفاده کنید که در این حوزه دارای سابقه فعالیت زیاد و تفکر آینده نگرانه‌ای باشند. اگر از افرادی که در زمینه امور اجرایی سابقه و تجربه زیادی دارند، استفاده کنید در این که پذیرایی شما موفقیت آمیز انجام شود بسیار موثر خواهد بود. اگر بتوانید برای پذیرایی در نمایشگاه یک منو کامل و جذاب تهیه کنید بسیار عالی خواهد بود؛ زیرا ذائقه و سلیقه هر فرد با دیگری متفاوت است و با وجود منو رضایت آن‌ها افزایش می‌یابد.

 مسائل پیش‌ بینی نشده را به درستی مدیریت کنید

هر لحظه چه قبل نمایشگاه چه در طول آن ممکن است بنابر دلایل مختلفی اتفاقاتی پیش بیاید که غیر منتظره باشد. در این شرایط باید به خوتان مسلط باشید و به دنبال راهکاری برای اتفاق پیش آمده بگردید زیرا عجله و دست پاچه شدن در این شرایط نه تنها کمکی نمی‌کند بلکه موجب بدتر شدن شرایط نیز می‌شود.

سخن آخر

در این مطلب درمورد پذیرایی در نمایشگاه، نکات مربوط به پذیرایی و … صحبت کردیم. اگر قصد دارید بسته‌های شکلات و بیسکوییت برای پذیرایی در مراسم‌ها تهیه کنید و طرح یا لگوی خاصی را روی آن‌ها درج کنید می‌توانید از سایت شوکو برند کمک بگیرید. شوکو برند امکان بسته بندی و جعبه‌های سفارشی با طرح اختصاصی با کیفیت خوب را برای افراد یا سازمان‌ها فراهم می‌کند.

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *