مناسبت ها

معرفی ۷ ایده جالب برای هدیه روز پرستار

کادو برای روز پرستار

۱۱ دی ماه هر سال را که مصادف است با ولادت حضرت زینب سلام الله علیها رو پرستار نامیده‌اند. دلیل این کار قدردانی از زحمات پرستاران عزیز و گرامی داشتن شغل شریف آن‌ها است. در این روز بخصوص، تمامی افرادی که در خانواده، فامیل و یا دوستان خود فرد مشغول به پرستاری دارند دست به کار شده و هدیه خاصی برای قدردانی از آن‌ها تهیه می‌کنند. البته بسیاری هم جشن مخصوص در این روز تدارک می‌بینند.

خرید هدیه روز پرستار کار آسانی است البته اگر بخواهید یک هدیه تکراری خریداری کنید! اما خرید هدیه مبتکرانه و نو همواره کار سختی بوده است…! در این مقاله قصد داریم ۷ کادو خاص برای روز پرستار را به شما معرفی کنیم. هدیه‌هایی که هم متفاوت هستند و هم بسیار کاربردی و با ارزش. اگر شما نیز قصد خرید کادو برای روز پرستار را دارید حتما این مقاله را دنبال کنید. همراه شوکوبرندز باشید.

هدیه روز پرستار

هدیه روز پرستار

ایده‌های مختلفی برای هدیه روز پرستار وجود دارد از خرید لباس گرفته تا گوشی و … ولی ما در این مقاله قصد داریم برای بودجه‌های مختلف و سلیقه‌های متفاوت چند ایده خاص پیشنهاد کنیم. این هدیه‌ها هم کاربردی هستند، هم متفاوت و منحصر به فرد. در ادامه ایده‌های کادو برای روز پرستار را مرور خواهیم کرد.

قبل از هرکاری کیک مخصوص برای روز پرستار تهیه کنید:

قبل از هر کاری اگر به فکر تدارک جشن برای روز پرستار هستید بهتر است که یک کیک مخصوص با تم پرستار خریداری کنید. این کیک می‌تواند جلوه جشن شما را چندین برابر کرده و دقیقا جشن را با روز پرستار همسان کند. برای سفارش کیک هم بهتر است چند روز قبل اقدام کنید.

دستگاه ماساژور شخصی برای هدیه روز پرستار

۱- دستگاه ماساژور شخصی:

پرستاری شغل بسیار سخت و پر استرسی است. اگر به فکر خرید یک کادوی کاربردی برای روز پرستار هستید و هزینه هم برایتان چندان مهم نیست بهتر است که یک ماساژور دستی تهیه کنید. این ماساژورها می‌توانند استرس‌های روزانه را از بدن بیرون کرده و احساس راحتی فراوان در بدن ایجاد کنند. توجه کنید که هزینه خرید این ماساژورها بالا بوده و نیاز است که بودجه زیادی را به کادو روز پرستار اختصاص دهید.

شکلات سفارشی هدیه خاص برای روز پرستار

۲- شکلات سفارشی هدیه خاص برای روز پرستار:

اگر می‌خواهید هدیه روز پرستار شما متفاوت و خیلی خاص باشد پیشنهاد می‌کنیم که شکلات‌های سفارشی را انتخاب کنید. چرا خاص و متفاوت؟ این ویژگی هدیه‌هایی است که شما می‌توانید براساس سلیقه و نیاز خود آن‌ها را تغییر دهید. شکلات‌های سفارشی این امکان را به شما می‌دهند که بتوانید بر اساس سلیقه خود نوشته و شکل روی شکلات را خودتان انتخاب کنید. مثلا می‌توانید اسم فرد و یا حتی شکل و طرح مورد نظر خود را روی شکلات حک کنید.

علاوه بر این شما می‌توانید طرح روی بسته‌بندی هر شکلات را هم خودتان انتخاب و یا پیشنهاد دهید. اضافه می‌کنیم شما می‌توانید جعبه شکلات‌ها را هم بر اساس سلیقه خودتان انتخاب نمایید. تمامی این قابلیت‌ها و شخصی‌سازی‌ها این امکان را برای شما فرآهم می‌کند که بتوانید یک هدیه خاص و متفاوت که مخصوص خود شما است طراحی کنید.

برای اینکه با شکلات‌های سفارشی بیشتر آشنا شوید به صفحه اول سایت ما مراجعه کرده نمونه‌های این نوع شکلات را مشاهده کنید. مطمئنا وقتی هزینه خرید آن را نیز ببینید بسیار تعجب خواهید کرد چراکه در مقابل دیگر هدیه‌ها بسیار باصرفه‌تر است.

شوکوبرندز به همین منظور در کنار شما می‌باشد. شکلات سفارشی شوکوبرندز یک پیشنهاد لوکس و تازه به عنوان هدیه اختصاصی و یونیک به شما پیشنهاد می‌شود. بسیار خرسندیم که با شوکوبرندز همراه بودید، پیشنهاد می‌کنیم محصولات شوکوبرند در قسمت گالری تصاویر مشاهده کرده و جهت سفارش شکلات تبلیغاتی و سفارشی خود، همین حالا اقدام فرمائید.

برای ثبت سفارش، می‌توانید از بخش ثبت سفارش وب سایت شوکوبرندز اقدام کنید و یا از طریق تماس تلفنی با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن: ٠٢١٢٨۴٢٢٧٢٧
۰۴۱۳۳۳۷۲۷۲۷
٠٩١۴٢١٨٢٧٢٧ موبایل

خود شکلات را هم نیازی نیست تعریف کنیم. شکلات محبوب‌ترین و دوست داشتنی‌ترین خوراکی دنیا است که همه از خوردن آن استقبال می‌کنند. با هدیه دادن این شکلات، یک طعم لذیذ را در ذهن فرد برای خود ماندگار خواهید کرد.

دستبند سلامتی به عنوان کادو روز پرستار

۳- دستبند سلامتی به عنوان کادو روز پرستار:

پرستاران چون همیشه در فضایی هستند که انواع مختلف بیماری‌ها وجود دارد چک کردن سلامت بدن برای آن‌ها بسیار مهم است. دستبندهای هوشمند سلامتی این امکان را به آن‌ها می‌دهد که بتوانند علاوه بر داشتن یک ساعت برخی از علایم سلامتی خود را نیز چک کنند. دستبندهای سلامتی نیز اگر به صورت اصل و از برندهای معتبر خریداری شود هزینه خرید زیادی خواهد داشت. لازم است که در هنگام خرید به این نکته نیز توجه کنید.

بلیط کنسرت و استخر برای کادو روز پرستار

۴- بلیط کنسرت و استخر:

تدارک دیدن یک برنامه خوب برای یک روز تعطیل هم می‌تواند یک ایده خوب به عنوان هدیه روز پرستار باشد. شما می‌توانید بلیط کنسرت خواننده محبوب فرد را به او هدیه دهید و یا اینکه مجموعه بلیط استخر اگر به شنا و استخر علاقه دارد. این مورد هم یک هدیه متفاوت برای روز پرستار محسوب می‌شود.

کفش طبی مخصوص

۵- کفش طبی مخصوص:

پرستاران تقریبا کل روز را سرپا هستند و فشار زیادی را در پاهای خود متحمل می‌شوند. خرید کفش طبی به عنوان کادو روز پرستار برای آن‌ها یک ایده عالی محسوب می‌شود چراکه کفش‌های طبی از خسته‌شدن پاها جلوگیری کرده و به نوعی سلامتی پاها را تضمین می‌کنند. برای خرید این هدیه باید ابتدا سایز پای وی را بدانید و همچنین سلیقه او در خرید کفش. اگر این دو مورد را می‌دانید می‌توانید یک کفش زیبای طبی برای وی خریداری نمایید.

کیف مخصوص پرستاری

۶- کیف مخصوص پرستاری:

کیف‌های مخصوصی برای پرستاران وجود دارد که شما می‌توانید این کیف‌ها را در فروشگاه‌های لوازم پزشکی پیدا کنید. این کیف‌ها تمامی وسایل مورد نیاز یک پرستار را در خود جای داده و کار حمل و نقل آن‌ها را آسان‌تر می‌کنند. اگر سلیقه فرد موردنظرتان را می‌دانید می‌توانید یکی ازاین کیف‌ها را برای وی به عنوان کادو برای روز پرستار خریداری کنید.

کتاب خوب برای پرستاران

۷- کتاب:

کتاب همیشه یک هدیه مناسب و ارزشمند است حتی برای روز پرستار. این هدیه نه تنها محبوب، بلکه بسیار ارزشمند نیز بوده و برای همیشه ماندگار است. اول باید سلیقه فرد مورد نظر را در انتخاب موضوع برای کتاب بدانید (برای این منظور می‌توانید کتاب‌هایی که پیش از این خریده را مرور کنید) سپس بر اساس سلیقه وی کتاب مورد نظر را انتخاب کرده و به او هدیه دهید. یادتان نرود که صفحه نخست کتاب را با جمله ای از زبان خودتان خطاب به فرد هدیه گیرنده بنویسید؛ همچنین تاریخ و امضا یادتان نرود…

با ایده‌های مختلف خرید هدیه روز پرستار آشنا شدید. نظر شما در مورد این هدیه‌ها چیست؟ شما در ذهن خود هدیه دیگری را دارید؟ منتظر نظرات شما در مورد این مقاله هستیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *