مناسبت ها

بهترین و متفاوت‌ترین ایده‌ها برای هدیه روز دانشجو

کادو روز دانشجو

۱۶ آذر یک روز خاص برای همه دانشجوها است روزی که پیام‌های تبریک زیادی برای آن‌ها فرستاده شده و هدیه‌‌هایی هم به عنوان هدیه روز دانشجو به آن‌ها داده می‌شود. بدترین لحظه در زمان هدیه دادن این است که ببینید قبلا شخص دیگری عین هدیه شما را به او داده است و یا بعد از دادن هدیه بفهمید که به درد او نخواهد خورد. برای اینکه چنین مشکلاتی پیش نیاید بهتر است که قبل از خرید کادو روز دانشجو ایده‌های مختلف برای این منظور را مشاهده کرده و با چشم باز انتخاب خود را انجام دهید. در این مقاله ما قصد داریم بهترین ایده‌ها برای هدیه روز دانشجو را به شما معرفی کنیم. هدیه‌هایی که هم کاربردی بوده و هم در نوع خود جذاب هستند. همراه شوکوبرندز باشید تا شما نیز با این ایده‌ها آشنا شوید.

هدیه روز دانشجو

هدیه روز دانشجو

قبل از خرید کادو روز دانشجو بهتر از است که ابتدا بودجه خود برای این کار را مشخص کنید. با انجام این کار می‌توانید انتخاب‌های خود را محدود کرده و بهتر انتخاب کنید. تعداد ایده‌ها برای کادو روز دانشجو بسیار زیاد است اما ما در ادامه برخی از هدیه‌های گلچین شده را به شما معرفی خواهیم کرد.

پیشنهاد می‌کنیم فلسفه و تاریخچه روز دانشجو را نیز مطالعه بفرمائید.

کیف لپ تاپ دانشجویی

لیست بهترین هدیه برای دانشجویان:

کیف لپ تاپ دانشجویی:

امروزه دیگر دانشجویی را نمی‌توانید پیدا کنید که لپ تاپ نداشته و از آن در کارهای دانشجویی خود استفاده نکند. پس کیف لپ تاپ یک وسیله کاربردی برای او خواهد بود. قبل از خرید این کادو باید توجه کنید که کیف او جدید نباشد چرا که در این صورت هدیه شما به دردنخور خواهد شد. نکته بعدی این است که باید کیف را بر اساس سلیقه او خریداری کنید. نگاهی به کیف‌های قبلی وی انداخته و سلیقه او را بسنجید.

هدست واقعیت مجازی

هدست واقعیت مجازی:

هدست و یا عینک واقعیت مجازی یک وسیله بسیار جدید و ترند است که می‌توانید به عنوان هدیه روز دانشجو از آن بهره ببرید. اطمینان داشته باشید که این هدیه مورد پسند قرار خواهد گرفت. ایراد این نوع هدست‌ها این است که هزینه خرید آن‌ها بالا است.

شکلات سفارشی بهترین هدیه روز دانشجو

شکلات سفارشی یکی از بهترین هدیه‌ها برای روز دانشجو:

بهترین قابلیتی که یک ایده برای خاص شدن می‌تواند داشته باشد این است که بتوانیم آن را سفارشی سازی کنیم به این معنی که براساس سلیقه و ایده خودمان آن را تغییر دهیم. شکلات‌های سفارشی دقیقا این ویژگی را در خود دارند. شما می‌توانید شکلات‌هایی با سلیقه خودتان ساخته و یک هدیه خاص برای روز دانشجو تهیه کنید.

به این شکل که طرح و شکل شکلات‌ها و حتی نوشته روی شکلات را خودتان ارسال و یا انتخاب خواهید کرد. حتی می‌توانید جعبه و طرح روی بسته بندی شکلات‌ها را نیز خودتان انتخاب نمایید. با انجام این کارها می‌توانید یک هدیه مخصوص برای این روز تهیه کرده و متفاوت‌ترین هدیه را به دانشجو تحویل دهید.

نگران نباشید هیچ کس نمی‌تواند در مقابل شکلات مقاوت کند. شکلات یکی از محبوب‌ترین خوراکی‌های دنیا است که همه مردم آن را می‌پسندند. همین حالا به صفحه اصلی سایت ما مراجعه کرده و نمونه‌های شکلات‌های سفارشی را مشاهده کنید.

شوکوبرندز به شما این امکان را می‌دهد که شکلات سفارشی مخصوص خودتان را سفارش داده و درب منزل، آن را تحویل بگیرید. حتما بعد از دیدن هزینه خرید این نوع شکلات‌ها شما نیز تعجب خواهید کرد چرا که با وجود این همه ویژگی یک هزینه معقول برای آن انتخاب شده است.

شوکوبرندز به همین منظور در کنار شما می‌باشد. شکلات سفارشی شوکوبرندز یک پیشنهاد لوکس و تازه به عنوان هدیه اختصاصی و یونیک به شما پیشنهاد می‌شود. بسیار خرسندیم که با شوکوبرندز همراه بودید، پیشنهاد می‌کنیم محصولات شوکوبرندز در قسمت گالری تصاویر مشاهده کرده و جهت سفارش شکلات تبلیغاتی و سفارشی خود، همین حالا اقدام فرمائید.

برای ثبت سفارش، می‌توانید از بخش ثبت سفارش وب سایت شوکوبرندز اقدام کنید و یا از طریق تماس تلفنی با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن: ۰۴۱۳۳۳۷۲۷۲۷ – ۰۴۱۳۵۵۷۷۳۳۹
موبایل: ۰۹۱۴۲۱۸۲۷۲۷

لباس‌های زمستانی

لباس‌های زمستانی:

با توجه به این که روز دانشجو در ماه آذر بوده و به زمستان نزدیک است و کم کم هوای سرد مهمان خانه‌ها می‌شود خرید لباس‌های زمستانی هم می‌تواند ایده خوبی به عنوان کادو روز دانشجو باشد. بینید دانشجوی مورد نظر شما به کدام یک از لباس‌های زمستانی نیاز دارد (کاپشن، دستکش، شال، کلاه و…) و آن را بر اساس سلیقه‌اش تهیه کنید.

خرید لباس به عنوان کادو مشکلاتی را نیز دارد. اول اینکه اگر بخواهید جنس اصل بخرید هزینه آن زیاد خواهد بود و دوم اینکه خرید سایز درست، کمی مشکل خواهد بود. یا باید هدیه را لو داده و با خود او لباس را خریداری کنید یا اینکه ریسک کوچک و بزرگ بودن را قبول کنید. البته از لباس‌های قبلی می‌توانید سایز مناسب برای او را نیز پیدا کنید.

کتاب برای هدیه روز دانشجو

کتاب یک هدیه ارزشمند برای دانشجوها:

کتاب را می‌توان ارزشمندترین هدیه روز دانشجو دانست. برای اینکه بتوانید یک کتاب مناسب برای او خریداری کنید ابتدا باید سلیقه وی در انتخاب کتاب را بدانید. نگاهی به کتاب‌های قبلی او بیاندازید. سپس می‌توانید براساس سن و سلیقه وی یک کتاب مناسب برای او خریداری کنید.

لوازم دیجیتالی

لوازم دیجیتالی:

لوازم دیجیتالی نیز امروزه به هدیه‌های مورد علاقه جوانان تبدیل شده‌اند. از لوازم دیجیتالی مناسب برای هدیه روز دانشجو می‌تواند به موارد زیر اشاره کرد.

  • پاوربانک
  • هدست
  • هندزفری
  • فلش
  • و…

شما می‌توانید هر کدام از موارد بالا را که فرد مورد نظرتان به آن نیاز دارد، شناسایی کرده و آن را به عنوان کادو روز دانشجو به وی هدیه دهید. البته اگر به دنبال وسایل اورجینال باشید باید هزینه زیادی را نیز برای آن در نظر بگیرید.

پول نقد برای کادو روز دانشجو

پول نقد:

در صورتی هیچ ایده‌ای برای خرید هدیه روز دانجشو ندارید می‌توانید پول نقد را انتخاب کنید. درست است که این نوع هدیه سوپرایز کننده نیست ولی از کاری نکردن بهتر است. مبلغی که برای خرید هدیه خریدن در نظر داشتید را در یک کارت بانکی ریخته و آن را به وی هدیه دهید. بهتر است یک پیام تبریک نیز در کنار این کارت بانکی باشد. البته امروزه تمام بانک‌ها خدمتی بنام کارت هدیه ارائه می‌کنند که طرح و بسته بندی این نوع کارت‌ها دقیقاً کادوئی و شکیل است.

با ایده‌های خرید هدیه روز دانشجو آشنا شدید. امیدواریم که با معرفی این ایده‌ها به شما در خرید یک هدیه مناسب کمک کرده باشیم و اگر شما هدیه دیگری در ذهن خود دارید حتما آن را در قسمت کامنت برای ما و دیگر کاربران بیان کنید. ممنون که با این مقاله نیز همراه ما بودید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *