مناسبت ها

هدیه روز برنامه نویس: ایده‌های خاص و متفاوت

ایده خرید هدیه روز برنامه نویس

در تقویم روز مخصوصی وجود دارد برای گرامیداشت زحمات قشر برنامه نویس. این روز در تاریخ شمسی امسال (سال ۹۸) برابر است با ۲۲ شهریور. در این روز معمولا شرکت‌های مرتبط با حوزه برنامه نویسی جشنی را برپا کرده و افرادی که در نزدیکی خود برنامه نویسی دارند اقدام به خرید کادو برای قدردانی از زحمات آن‌ها می‌کنند. خرید کادو همیشه یک مشکل به حساب می‌آید چراکه پیدا کردن کادوی مناسب که انتظارات مارا برآورده کند و ایده جدید نیز باشد کمی دشوار است. خرید هدیه روز برنامه نویس نیز از این قاعده جدا نیست. در این مقاله ما قصد داریم ۸ مورد از بهترین ایده‌های خرید کادو روز برنامه نویس را به شما معرفی کنیم. ایده‌هایی که مناسب روز برنامه نویس بوده و می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند. همراه ما باشید.

هدیه روز برنامه نویس

هدیه روز برنامه نویس

ایده‌های زیادی برای هدیه روز برنامه نویس وجود دارد. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم ایده‌هایی را مطرح کنیم که هم خاص و متفاوت باشند و هم کاربردی برای هدیه گیرنده. پس اگر شما هم به دنبال یک هدیه خاص برای روز برنامه نویس هستید حتما این مطلب را دنبال نمایید.

هدیه روز برنامه نویس

۱- میز برنامه‌نویسی قابل تنظیم:

همانگونه که از نامش پیداست این میز برای برنامه نویس‌ها ساخته شده است. البته نه فقط برنامه نویس بلکه برای قشری که با رایانه کار می‌کنند و بیشتر اوقات خود را جلوی مانتور هستند. نشستن در جلوی رایانه به صورت روزانه می‌تواند تأثیرات مضری بر سلامت فرد داشته باشد، از جمله وضعیت بد نشستن که منجر به انواع بیماری‌های جسمی می‌شود.

دقیقا به این دلیل است که میزهای قابل تنظیم مخصوص می‌توانند ایده بسیار خوبی برای کادو روز برنامه نویس باشند. این میزها قابلیت تنظیم ارتفاع دارند تا برای هر فردی مناسب باشند. فرد می‌توانید بر اساس شرایط جسمی خود اتفاع میز را تایین کند. البته هزینه زیادی باید برای اینگونه میزها صرف کنید.

شکلات سفارشی روز برنامه نویس

۲- شکلات سفارشی روز برنامه نویس:

شکلات سفارشی ایده خاص و متفاوت است که به فکر کمتر کسی می‌رسد که به عنوان کادو روز برنامه نویس آن را خریداری کند. پس با اطمینان می‌توان گفت که اگر شکلات سفاری خریداری کنید قطعا فرد هدیه گیرنده را غافل گیر خواهید کرد. علاوه بر خاص بودن این هدیه، شکلات سفارشی مزیت‌های دیگری نیز نسبت به هدایای دیگر دارد.

به عنوان مثال همانگونه که در نامش نیز می‌بینید این شکلات‌ها سفارشی خواهند بود یعنی دقیقا مخصوص شما تولید خواهند شد. به این صورت که شما طرح، مدل و حتی متن مورد نظر را درخواست خواهید کرد و دقیقا همان شکلات با مشخصات درخواست شده برای شما تولید خواهد شد. حتی شما می‌توانید طرح بسته بندی و نوع جعبه را نیز سفارشی کرده و یک هدیه مخصوص به خود را سفارش دهید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by شکلات های سفارشی شوکوبرند (@chocobrand) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by شکلات های سفارشی شوکوبرند (@chocobrand) on

مزیت بعدی در مورد شکلات سفارشی این است که خود شکلات در بین همه مردم محبوب بوده و کمتر کسی را می‌تواند یافت که شکلات دوست نداشته باشد. پس هدیه شما قطعا مورد پسند فرد هدیه گیرنده قرار گرفته و در عین حال ویژگی‌های متفاوت و خاص بودن را نیز خواهد داشت. در ضمن هزینه خرید آن نیز شما را غافل گیر خواهد کرد.

برای خرید این هدیه می‌توانید همین الان به صفحه اصلی سایت شوکوبرندز رفته و ابتدا نمونه کارهای تولید شده را مشاهده کنید تا آشنایی کامل با آن پیدا کنید. سپس می‌توانید با اطمینان کامل هدیه روز برنامه نویس خود را دقیقا به آن شکل که می‌خواهید خریداری کنید.

[shoplink link=’https://chocobrands.ir/product/order’]سفارش سریع و آسان شکلات اختصاصی[/shoplink]

شوکوبرندز به همین منظور در کنار شما می‌باشد. شکلات سفارشی شوکوبرندز یک پیشنهاد لوکس و تازه به عنوان هدیه اختصاصی و یونیک به شما پیشنهاد می‌شود. بسیار خرسندیم که با شوکوبرندز همراه بودید، پیشنهاد می‌کنیم محصولات شوکوبرندز در قسمت گالری تصاویر مشاهده کرده و جهت سفارش شکلات تبلیغاتی و سفارشی خود، همین حالا اقدام فرمائید.

برای ثبت سفارش، می‌توانید از بخش ثبت سفارش وب سایت شوکوبرندز اقدام کنید و یا از طریق تماس تلفنی با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن: ٠٢١٢٨۴٢٢٧٢٧
۰۴۱۳۳۳۷۲۷۲۷
٠٩١۴٢١٨٢٧٢٧ موبایل

کادو روز برنامه نویس

۳- اکسسوری‌های دیجیتال به عنوان کادو روز برنامه نویس:

برای یک برنامه نویس خرید هدیه دیجیتالی می‌تواند ایده بسیار خوبی باشد. نمی‌خواستیم شما را با سیل زیادی از ایده‌های کالاهای دیجیتالی مواجه کنیم و به همین دلیل فقط به گفتن اکسسوری دیجیتالی بسنده کردیم. این اکسسوری می‌تواند یک ساعت هوشمند، پاوربانک، هارد دیسک، هدست، هدفون و … باشد. به نیاز طرف مقابل خود دقت کرده و دقیقا چیزی که ندارد را خریداری کنید تا هدیه شما برای او نیز کاربرد و ارزش چند برابر داشته باشد.

کیف لپ تاپ به عنوان هدیه روز برنامه نویس

۴- کیف لپ تاپ به عنوان هدیه روز برنامه نویس:

لپ تاپ هر برنامه نویسی مهم‌ترین وسیله زندگی برای او محسوب می‌شود. اگر شما هدیه‌ای خریداری کنید که زمینه امنیت لپ‌تاپش را تامین کند قطعا این هدیه را دوست خواهد داشت. البته باید دقت داشته باشید که وی به تازگی کیفی برای خود نخریده باشد و نیاز به یک کیف جدید داشته باشد. درست است که امروزه کیف‌های لپ تاپ استاندارد هزینه زیادی برای خرید طلب می‌کنند ولی مطمئن باشید که ارزشش را دارد.

کادو روز برنامه نویس

۵- عینک‌های مخصوص رایانه:

عینک‌های مخصوص رایانه یکی از جدیدترین ایده‌های هدیه روز برنامه نویس محسوب می‌شوند. حتما شما هم در مورد مضرات نشستن زیاد جلوی مانتیور و تاثیر منفی آن بر روی چشم‌ها، چیزهایی را شنیده‌اید. دلیل این امر نور آبی رنگی است که در هنگام نگاه کردن به مانتیور وارد چشم می‌شود. امروزه عینک‌های مخصوصی برای افراد مختلف بخصوص برنامه نویسان طراحی شده است که این نور آبی را خنثی کرده و از آسیب رسیدن به چشم‌ها جلوگیری می‌کنند. اگر به فکر سلامت فرد هدیه گیرنده هستید می‌توانید این عینک‌ها را به عنوان کادو روز برنامه نویس انتخاب نمایید.

مشکل کار اینجاست که پیدا کردن این عینک‌ها در ایران دشوار بوده و هزینه آن نیز کمی بالا است، ولی بسیار کاربردی بوده و برای برنامه نویس نیز مفید خواهد بود.

هدیه روز برنامه نویس

۶- پک آموزش برنامه نویسی:

اگر برنامه نویسی در دور بر خود دارید که بسیار علاقه به یادگیری زبان‌های برنامه نویسی جدید دارد می‌توانید پک آموزش یک زبان برنامه نویسی جدید را به عنوان هدیه روز برنامه نویس انتخاب کنید. باید دقت داشته باشید که این هدیه بسیار ریسکی است چراکه معمولا افراد دوست دارند در روز تولد خود هدیه‌هایی جذاب دریافت کنند. این هدیه فقط برای کسانی که علاقه شدیدی به یادگیری دارند جذاب خواهد بود.

تایمرهای شنی

۷- تایمرهای شنی:

اگر می‌خواهید یک هدیه دکوری و در عین حال کاربردی خریداری کنید پیشنهاد ما تایمرهای شنی هستند. این هدیه از لحاظ زیبایی مناسب بوده و می‌تواند بر روی هر میزی قرار بگیرد و از این لحاظ کاربردی است که زمان را به برنامه نویس گوش زد می‌کند. معمولا زمانی که برنامه نویسان پشت مانیتور هستند به کل زمان را از یاد می‌برند این وسیله در یادآوری میزان زمان گذشته به آن‌ها کمک خواهد کرد.

لیوان‌های ماگ

۸- لیوان‌های ماگ:

یک ایده ساده ولی بسیار مناسب برای کادو روز برنامه نویس لیوان‌های ماگ هستند. این لیوان‌ها تقریبا برای هر فردی مناسب بوده و مورد پسند قرار می‌گیرند. اگر می‌خواهید یک هدیه مناسب با قیمت ارزان خریداری کنید ماگ می‌تواند انتخاب خوبی باشد. شما می‌توانید طرح و متن مورد نظر خود را نیز بر روی این لیوان‌ها سفارش دهید تا جذاب‌تر نیز شود.

۸ ایده مختلف برای خرید هدیه روز برنامه نویس را مطالعه کردید. امیدواریم که ایده‌های بیان شده به شما در خرید هدیه مناسب کمک کرده باشد. ممنون که همراه ما بودید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *