مناسبت ها

هدیه روز آتش نشان: بهترین ایده‌های خرید کادو برای روز آتش نشان

هدیه روز آتش نشان

آتش نشان‌ها افرادی هستند که جان خود را در دست گرفته و به جدال با سختی‌ها و مخاطرات می‌روند تا مردم را از خطرات مختلف نجات دهند. این‌ها افرادی هستند که در روزهای سخت و اتفاقات مختلفی مانند آتش سوزی و زلزله و … صادقانه و متواضعانه در کنار ما هستند تا خطری ما را تهدید نکند. درست است که با هیچ تشکر و کادویی نمی‌توان زحمات این افراد را جبران کرد اما می‌توان کاری کرد که بفهمند ما نیز به یادشان هستیم و اهمیت کار آن‌ها را می‌دانیم. روز آتش نشان بهترین فرصت برای این کار است. خرید یک کادو برای روز آتش نشان می‌تواند بهترین ایده برای تشکر از زحمات آتش نشانان باشد.

۷ مهر روز آتش نشان در تقویم شمسی است. همه ما می‌توانید با خرید هدیه روز آتش نشان و حتی برگزاری جشنی مناسب از زحمات آن‌ها تشکر کرده و آن‌ها را خوشحال کنیم. اگر شما نیز در خانواده و یا نزدیکان خود آتش نشان دارید حتما از همین حالا دست به کار شده و یک هدیه مناسب برای او تهیه کنید. در این مطلب ما قصد داریم بهترین ایده‌های هدیه روز آتش نشان را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید تا با این ایده‌های ساده ولی خاص آشنا شوید.

هدیه روز آتش نشان

هدیه روز آتش نشان

بهترین هدیه برای روز آتش نشان هدیه‌ای است که هم جذاب باشد و کاربردی. هدیه‌ای که این دو ویژگی را داشته باشد قطعا مورد استقبال قرار خواهد گرفت. در ادامه ما هدیه‌های خاصی که هر دو ویژگی را دارا هستند به شما معرفی خواهیم کرد. اما قبل از مطالعه‌ی این مطلب، پیشنهاد می‌کنیم به مطلب “فلسفه و تاریخ روز آتش نشان” سری بزنید…

کیک مخصوص روز آتش نشان

۱- کیک مخصوص روز آتش نشان:

در ابتدا کیک را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اگر قرار است جشنی در این روز برگزار کنید بهتر است که ابتدا به فکر کیک باشید. البته که کیک به تنهایی نمی‌تواند هدیه مناسبی باشد و باید در کنار آن هدیه دیگری را نیز خریداری کنید. بهترین کیک برای این روز کیکی است که تم (شکل و شمایل) روز آتش نشان را داشته باشد. شما می‌توانید کیکی را سفارش دهید که بر روی آن المان و نمادهای مخصوص آتش نشان‌ها وجود داشته باشد.

شکلات سفارشی با طرح آتش نشان

۲- شکلات سفارشی با طرح آتش نشان:

اگر به دنبال یک ایده متفاوت و جذاب به عنواه هدیه روز آتش نشان هستید ما به شما شکلات‌های سفارشی را پیشنهاد می‌کنیم. این هدیه فقط مخصوص شما بوده و مشابه آن را دیگر کسی به هدیه گیرنده نخواهد داد. چرا این هدیه خاص است؟

این هدیه خاص خواهد بود چرا که دقیقا به سفارش شما تهیه خواهد شد. شما هستید که طرح روی شکلات را انتخاب خواهید کرد و حتی می‌توانید متنی را نیز روز آن سفارش دهید. بسته بندی هر کدام از شکلات‌ها نیز به انتخاب خودتان خواهد بود و شما می‌توانید دقیقا طرح مورد نظر خود را سفارش دهید. جعبه نیز باز به انتخاب شما خواهد بود. از چوبی لوکس گرفته تا چرم و مقوایی…!

این قابلیت‌ها باعث می‌شود که شما دقیقا هدیه مخصوص به خودتان را درست کرده و خریداری نمایید. مزیت دیگر این هدیه این است که قطعا مورد پسند هدیه گیرنده قرار خواهد گرفت چرا که شکلات خوراکی است که کمتر کسی می‌تواند در برار آن مقاوت نشان داده و جلوی شکم خود را بگیرد. این طعمی خواهد بود که برای همیشه در ذهن او باقی خواهد ماند.

هزینه خرید آن نیز در برار این همه قابلیت سفارشی سازی بسیار مناسب است به صورتی که خود شما نیز تعجب خواهید کرد. همین حالا یک طرح و متن مناسب انتخاب کرده و شکلات‌های مخصوص روز آتش نشان را سفارش دهید.

برای خرید این هدیه می‌توانید همین الان به صفحه اصلی سایت شوکوبرندز رفته و ابتدا نمونه کارهای تولید شده را مشاهده کنید تا آشنایی کامل با آن پیدا کنید. سپس می‌توانید با اطمینان کامل هدیه روز برنامه نویس خود را دقیقا به آن شکل که می‌خواهید خریداری کنید.

[shoplink link=’https://chocobrands.ir/product/order’]سفارش سریع و آسان شکلات اختصاصی[/shoplink]

شوکوبرندز به همین منظور در کنار شما می‌باشد. شکلات سفارشی شوکوبرندز یک پیشنهاد لوکس و تازه به عنوان هدیه اختصاصی و یونیک به شما پیشنهاد می‌شود. بسیار خرسندیم که با شوکوبرندز همراه بودید، پیشنهاد می‌کنیم محصولات شوکوبرندز در قسمت گالری تصاویر مشاهده کرده و جهت سفارش شکلات تبلیغاتی و سفارشی خود، همین حالا اقدام فرمائید.

برای ثبت سفارش، می‌توانید از بخش ثبت سفارش وب سایت شوکوبرندز اقدام کنید و یا از طریق تماس تلفنی با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن: ٠٢١٢٨۴٢٢٧٢٧
۰۴۱۳۳۳۷۲۷۲۷
٠٩١۴٢١٨٢٧٢٧ موبایل

لیوان ماگ به عنوان کادو برای روز آتش نشان

۳- لیوان ماگ به عنوان کادو برای روز آتش نشان:

ماگ‌ها یک ایده ساده ولی مناسب به عنوان کادو برای روز آتش نشان هستند. شما می‌توانید یک متن و یا طرح را انتخاب کرده و درخواست چاپ آن روی ماگ را دهید تا لیوان مخصوص به خودتان را خریداری نمایید. توجه کنید که این هدیه بسیار ساده بوده و قابل پیش بینی است. این موارد را در خرید این هدیه در نظر داشته باشید.

تیشرت با طرح روز آتش نشان

۴- تیشرت با طرح روز آتش نشان:

این هدیه روز آتش نشان کمی ریسکی خواهد بود چرا که برای خرید تیشرت مناسب شما هم باید اندازه دقیق فرد هدیه گیرنده را بدانید و هم اینکه سلیقه او در خرید لباس را. اما اگر به خوبی وی را می‌شناسید و این دو مورد برای شما کاملا واضح است تیشرت می‌تواند ایده خوبی برای شما باشد. شما می‌توانید در هنگام خرید تیشرت طرح مورد نظر خود را درخواست داده و آن را بر روی تیشرت چاپ کنید تا هدیه شما بهتر نیز شود.

تابلو دکوری

۵- تابلو دکوری:

تابلو همیشه ایده مناسبی به عنوا ن هدیه است. شما می‌توانید یک تابلو با طرح مخصوص روز آتش نشان خریداری کرده و آن را در این روز آتش نشان به فرد مورد نظر بدهید. هزینه این هدیه نیز بسیار مناسب خواهد بود.

عروسک آتش نشان

۶- عروسک آتش نشان:

اگر به دنبال هدیه‌ای دکوری هستید می‌توانید یک عروسک تهیه کنید. این عروسک می‌تواند یک آتش نشان باشد یا یک المان مخصوص آتش نشانی مانند شیلنگ آتش نشانی و یا دیگر المان‌های مخصوص آتش نشان‌ها. البته هدیه‌های دکوری با اینکه مناسب هستند اما معمولا قابل پیش بینی بوده و به قول معروف سوپراز کننده نخواهد بود.

کلاه به عنوان هدیه روز آتش نشان

۷- کلاه به عنوان هدیه روز آتش نشان:

یکی از وسایل مخصوص آتش نشان‌ها کلاه می‌باشد. شما می‌توانید در این روز یک کلاه آتش نشانی خریداری کرده و آن را به عنوان هدیه روز آتش نشان به فرد مورد نظر کادو بدهید. کلاه‌های معمولی با طرح‌های آتش نشانی هم ایده‌های خوبی هستند اگر نمی‌واهید کلاه مخصوص آتش نشانی خریداری کنید.

 کیف مخصوص آتش نشان‌ها

۸- کیف مخصوص آتش نشان‌ها:

یکی از کاربردی‌ترین ایده‌های کادو برای روز اتش نشان کیف‌های مخصوص وسایل شخصی آتش نشان‌ها هستند. برای خرید این کیف‌ها می‌توانید به فروشگاه‌های مخصوص وسایل آتش نشانی مراجعه کنید. آتش نشان می‌تواند وسایل شخصی خود را در محل کار درون این کیف قرار داده و از سالم ماندن آن‌ها اطمینان حاصل کند.

با ایده‌های هدیه روز آتش نشان نیز آشنا شدید. امیدواریم که مرور این ایده‌ها به شما در خرید کادو مخصوص روز آتش نشان کمک کرده باشد. شما چه ایده‌های دیگری را برای این روز پیشنهاد می‌دهید؟

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *