خرید و سفارش

سفارش شکلات قلبی با ارزانترین قیمت

سفارش شکلات قلبی

اگر می‌خواهید برای مناسبت‌های خاص شکلات سفارش دهید، یکی از گزینه‌های جذاب شکلات قلبی است. به خصوص اگر این مناسبت‌ها عاشقانه باشد و می‌خواهید کسی را که دوستش دارید خوشحال کنید یا به قول معروف او را سورپرایز کنید. در ادامه درمورد این نوع شکلات‌ها و نحوه سفارش آن‌ها صحبت می‌کنیم.

جذابیت شکلات‌های قلبی

اگر قصد دارید در روز عشق یا همان روز ولنتاین یا روز تولد کسی که به او علاقه دارید یک هدیه و یک سورپرایز جذاب برایش تهیه کنید، قطعا خرید آنلاین شکلات‌های قلبی سورپرایزی فوق العاده خواهد بود و محبوب شما را غافلگیر می‌کند. این شخص می‌تواند دوست، همسر، پدر یا مادر شما باشد و این مورد اصلا سن و سال و جنسیت نمی‌شناسد؛ زیرا شکلات‌ها مورد پسند همه افراد هستند و یک خوراکی جذاب و خوشمزه برای همه شناحته می‌شوند.

علاوه بر مراسم‌هایی که گفته شد، شما می‌توانید از این شکلات‌ها در ملاقات‌های عاشقانه خود و حتی برای اولین دیدار عاشقانه‌ای که با مخاطب خود دارید استفاده کنید. با این نوع هدیه عشق و علاقه شما در قلب یک دیگر بیشتر خواهد شد. در کنار این مورد، اگر قصد برگزاری یک مراسم و جشن کوچک دو نفره برای ماهگرد دوستی‌تان را دارید، می‌توانید از این هدیه دوست‌ داشتنی و زیبا استفاده کنید؛ زیرا دیدن یک باکس لوکس شکلات قلبی قرمز همراه یک شاخه گل رز قرمز هلندی برای هر کسی هیجان آور خواهد بود. حتی برای شب رویایی و دو نفره سالگرد ازدواج‌تان می‌توانید این شکلات‌ها را بر روی میز شامی که با شمع و گل تزیین شده قرار دهید.

 شکلات قلبی را چگونه در خانه درست کنیم؟

در مرحله اول باید شکلات را آب کنید. برای این کار بعد از این که یک قابلمه کوچک یا قوری را آب کردید، منتظر بمانید که آب جوش بیاید. شکلات را داخل یک ظرف مقاوم به حرارت بریزید. سپس آن را روی بخار آب گذاشته تا آب شود و آن را هم بزنید. فاصله ظرف از آب را رعایت کنید که فقط بخار آب با آن تماس داشته باشد.

شکلات قلبی را چگونه در خانه درست کنیم

در مرحله بعد روغن را به شکلات اضافه کنید و هم زدن آن را ادامه دهید. سپس شکلات‌ها را تا زمانی که گرم است و سرد نشده در قالب‌های به شکل قلب بریزید و برای ۲ ساعت داخل یخچال قرار دهید. در نهایت شکلات‌ها را از قالب خارج کنید. توجه داشته باشید اگر قالب سیلیکونی باشد، شکلات‌ها به راحتی قابل خارج شدن هستند اما برای قالب‌های از جنس دیگر، باید قالب را به مدت ۲ ثانیه در آب گرم قرار داده و سریعا خارج کنید.

بهترین دسر شکلاتی برای مصرف خانگی

بعد از خارج کردن شکلات ها از قالب، برای تزئین از ریختن شکلات آب شده‌ای که سرد شده رو شکلات قلبی بریزید و از چیزهای دیگری که دارید استفاده کنید. برای داشتن شکلات‌های قلبی چند رنگ، بعد از آب کردن شکلات رنگی در قالب‌ها از هر کدام مقداری ریخته تا داخل قالب سفت شود.

خدمات قابل ارائه توسط شوکوبرندز

در این مطلب درمورد شکلات قلبی توضیح دادیم، حال اگر بخواهید این مدل شکلات‌ها را سفارش دهید می‌توانید از شوکوبرندز کمک بگیرید. قابلیت عالی برای یک ایده به منظور خاص شدن می‌تواند این باشد که بتوانیم آن را سفارشی سازی کنیم؛ یعنی براساس سلیقه و ایده خودمان آن را تغییر دهیم. شکلات‌های سفارشی دقیقا دارای این ویژگی را در خود هستند.

شما می‌توانید شکلات‌هایی با سلیقه خودتان ساخته و یک هدیه خاص برای مناسبت‌های خاص تهیه کنید. به این شکل که طرح و شکل شکلات‌ها و حتی نوشته روی شکلات را خودتان ارسال و یا انتخاب خواهید کرد. حتی می‌توانید جعبه و طرح روی بسته بندی شکلات‌ها را نیز خودتان انتخاب نمایید. با انجام این کارها می‌توانید یک هدیه مخصوص برای مناسبت خاص تهیه کرده و متفاوت‌ترین هدیه را به طرف مقابل تحویل دهید.

شکلات یکی از محبوب‌ترین خوراکی‌های دنیا است که همه مردم آن را می‌پسندند. شما می‌توانید به سایت شوکوبرندز مراجعه کرده و نمونه‌های شکلات‌های سفارشی را مشاهده کنید. شوکوبرندز به شما این امکان را می‌دهد که شکلات سفارشی مخصوص خودتان را سفارش داده و درب منزل، آن را تحویل بگیرید. حتما بعد از دیدن هزینه خرید این نوع شکلات‌ها، متوجه هزینه معقول برای آن ها در کنار این همه ویژگی خوب می‌شوید. برای ثبت سفارش، می‌توانید از بخش ثبت سفارش وب سایت شوکوبرندز اقدام کنید و یا از طریق تماس تلفنی با کارشناسان در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *