شکلات های سفارشی

بهترین دسر شکلاتی برای مصرف خانگی

پودینگ شکلاتی

در این مطلب می‌‌خواهیم درمورد بهترین دسر شکلاتی برای مصرف خانگی، برایتان توضیح دهیم. شکلات به علت داشتن تارخچه دو هزار ساله یکی از محبوب‌ترین خوراکی‌ها و تنقلات در میان مردم است و با گذشت زمان، با اضافه شدن ترکیباتی به شکلات‌ها طعم آن‌ها خوشمزه‌تر شده‌است. همچنین محبوبیت شکلات به اندازه‌ای بوده که یک روز برای شکلات نامگذاری شده است و این روز ۷ ژوئیه است.

شکلات‌های ترکیبی چیست؟

 در ابتدا باید بدانید به میزانی که درصد شکلات افزایش می‌یابد شکلات سیاه‌تر و تلخ‌تر می‌شود، به عنوان مثال شکلات سفید ۱۰ درصد شکلات خالص دارد و شکلات‌های دارک چاکلت یا شکلات تلخ تا ۹۹ درصد شکلات خالص دارند. همچنین در شکلات‌ها به ویژه در شکلات‌های میوه‌ای، طعم دهنده‌های نعنا، پرتقال، موز، توت فرنگی و در شکلات‌های مغزدار، مغز یا میوه‌هایی مانند گردو، فندق، بادام زمینی و این گونه موارد استفاده می‌‌شود. به این نوع شکلات‌ها که خالص نیستند و با یک میوه یا مغز ترکیب شده‌اند شکلات‌های ترکیبی می‌گویند.

بهترین دسر شکلاتی برای مصرف خانگی کدامند؟

طرز تهیه دسر بسیار ساده است زیرا دسر‌ها انواع مختلفی دارند و می‌توان آن‌ها را در گونه‌های متنوع طبقه بندی کرد اما افراد همواره به دنبال دسری هستند که سریع و راحت درست شود و بتوانند آن را برای مصرف خانگی خود استفاده کنند. به همین دلیل برای این کار بهتر است دسر‌هایی را آماده کنند که مواد تشکیل دهنده کمی دارند و به سادگی قابل تهیه هستند. همان طور که اشاره شد شکلات‌ها بسیار محبوبیت دارند و اگر در دسر‌ها از شکلات نیز استفاده شود، دسر‌ها محبوبیت بیشتری می‌گیرند. در ادامه برخی از بهترین دسر شکلاتی برای مصرف خانگی را بررسی می‌کنیم:

  • دسر شکلات بیسکوییتی: در ابتدا یک لایه بیسکویت در کف ظرف بچینید سپس تخم مرغ را در یک ظرف جداگانه بزنید و با شکر، وانیل و کره مخلوط کنید تا یک پارچه شود سپس می‌توانید برای طعم بهتر به مواد نوک قاشق پودر هل اضافه کنید و پودر کاکائو را نیز اضافه کنید و ظرف را کنار بگذارید.

گاز را روشن کنید و دو لیوان شیر را بر روی شعله بگذارید تا کمی غلیظ و یکپارچه شود سپس مواد کاکائویی را اضافه کنید تا به جوش آید و کامل مخلوط شود، سپس مواد حاصل را از روی شعله بردارید. این مراحل را چندین بار تکرار کنید و در نهایت می‌توانید با قطعاتی از موز یا توت فرنگی دسر خود را گارنیش کنید.

بهترین-دسر-شکلاتی-برای-مصرف-خانگی

  • دسر پاناکوتای شکلاتی: در ابتدا نصف لیوان شیر را داخل کاسه‌ای بریزید و پودر ژلاتین را به آن اضافه کنید و مواد را بر روی حرارت قرار دهید تا کامل مخلوط شوند سپس خامه را داخل قابلمه بریزید سپس شیر باقی مانده را به آن اضافه و کامل مخلوط کنید. زمانی که همه‌ مواد به طور کامل مخلوط شدند، شکر را اضافه کنید و مواد حاصل را بر روی حرارت قرار دهید تا شکر کاملا حل شود. زمانی که مواد کاملا گرم شد از روی حرارت بردارید و در نهایت پودر کاکائو، شکلات، وانیل، مخلوط شیر و ژلاتین را با یک دیگر مخلوط کنید تا مواد فرم یکسانی داشته باشند. در نهایت مواد حاصل را داخل یخچال بگذارید و با خامه و میوه گارنیش کنید.

ما در این قسمت دو مورد از بهترین دسر شکلاتی برای مصرف خانگی را بررسی کردیم. اما لازم به ذکر است که دسر‌های شکلاتی انواع گوناگونی دارند ولی در این بخش از مطلب دو مورد از ساده‌ترین دسر‌ها را به شما عزیزان معرفی کردیم.

اقدامات مجموعه شوکوبرندز چیست؟

مجموعه شوکوبرندز یک مجموعه موفق در زمینه چاپ طرح یا لوگوی مورد نظر مشتریان خود بر روی شکلات‌ها است. این مجموعه موفق علاوه بر شکلات‌های خاص بسته بندی‌های متنوع و گوناگونی نیز دارد که سبب می‌شود شکلات‌ها برای هر مراسمی قابل استفاده باشند همچنین لازم به ذکر است شما می‌توانید با مراجعه به سایت این مجموعه در ابتدا شکلات خود سپس طرح مورد نظر خود بر روی شکلات‌ها و بعد از آن باکس بسته بندی خود را برای شکلات‌ها انتخاب کنید.

همچنین توجه داشته باشید که شما از نظر تعداد هیچ محدودیتی ندارید و هر تعداد شکلات که سفارش دهید مجموعه شوکوبرندز آن‌ها را آماده و برای شما ارسال می‌کند. شکلات‌های مجموعه شوکوبرندز بسیار دلنشین و دلچسب هستند و این مورد باعث ایجاد یک ذهنیت مثبت برای مشتریان می‌شود. برای شکلات‌های مهمانی‌های خود، شما می‌توانید بهترین و خوشمزه‌ترین شکلات‌ها را به مجموعه شوکوبرندز سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *