بازاریابی و تبلیغات, شکلات, شکلات های سفارشی

تهیه خوراکی با شکلات

۱۰ اکانت‌ شکلاتی اینستاگرام

تهیه خوراکی با شکلات یکی از موارد جذاب برای کسانی است که به شکلات علاقه خاصی دارند. شکلات به علت طعمی لذیذ و متفاوت محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده است؛ بنابراین در تهیه بسیاری از خوراکی‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. شکلات به علت داشتن ویژگی‌هایی مانند قابلیت ذوب شدن و تنوع در طعم و ظاهر باعث شده تا برای تزیین و یا تهیه خوراکی‌های مختلف مناسب باشد. همچنین این خوراکی‌ها به راحتی قابل تهیه هستند که در ادامه به بررسی کامل‌تر آن‌ها می‌پردازیم پس با ما همراه باشید.

دلایل استفاده از خوراکی‌های شکلاتی

این چنین خوراکی‌هایی بسیار دلنشین و محبوب هستند؛ در ادامه مواردی را بررسی می‌کنیم که سبب محبوبیت این نوع خوراکی‌ها شده‌اند‌

  • طعمی جذاب و خوشمزه: این خوراکی‌ها به علت وجود شکلات طعمی جذاب و لذیذی پیدا کرده‌اند. زیرا شکلات طعمی مناسب و شیرین دارد. این موضوع سبب می‌شود تا تهیه خوراکی با شکلات، آسان و با طعمی دلپذیر باشد.
  • طرح‌های دلخواه: شکلات را می‌توان ذوب کرد و آن را به اشکال دلخواه تبدیل کرد یا بر روی آن طرح مدنظر خود را با استفاده از قالب قرار داد. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به مجموعه شوکوبرندز به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش شکلات دلخواه خود را داشته باشید.
  • طعم و رنگ‌های گوناگون: از دیگر دلایل تهیه خوراکی با شکلات داشتن تنوع در رنگ و طعم شکلات است. شما می‌توانید با استفاده از شکلات‌های رنگی مانند شکلات شیری، تزئین خوراکی خود را جذاب‌تر کنید و با استفاده از طعم دلخواه مانند طعم شیرین، طعم دلخواه خود را به خوراکی خود اضافه کنید. همچنین توصیه می‌شود به منظور جذابیت بیشتر خوراکی از الگو‌های مختلف استفاده کنید.
  • خواص‌ شکلات: شکلات‌ها خاصیت‌های بسیار زیادی دارند به عنوان مثال در شکلات تلخ میزان زیادی آنتی اکسیدان وجود دارد؛ که این آنتی اکسیدان برای سلامتی بدن بسیار مفید است زیرا آنتی اکسیدان‌ها می‌توانند به مبارزه با رادیکال‌های آزاد بپردازند و سبب پیشگیری از انواع بیماری‌ها شوند.

طرز تهیه خوراکی با شکلات

خوراکی‌هایی که با استفاده از شکلات تهیه می‌شوند، انواع مختلفی دارند به عنوان مثال: براونی، کیک شکلاتی، تریفل شکلاتی و اینگونه موارد. در این مطلب به بررسی چند مورد از این خوراکی‌ها می‌پردازیم.

تهیه-خوراکی-با-شکلات

  1. طرز تهیه براونی: براونی یک خوراکی محبوب و خوشمزه است که به دلیل وجود شکلات زیاد، محبوبیت زیادی دارند. برای تهیه این خوراکی خوشمزه باید مراحل زیر را انجام دهید:
  • در ابتدا باید شکلات را خرد کنید. شکلات را با حرارت غیر مستقیم به همراه کره ذوب کنید.
  • در یک ظرف دیگر شکر قهوه‌ای، تخم مرغ، وانیل را با یکدیگر به خوبی ترکیب کنید و به این مخلوط، آرد سفید و پودر کاکائو اضافه کنید و ترکیب کنید.
  • در این مرحله مخلوط اول و دوم را با یکدیگر ترکیب کنید و طوری مخلوط کنید تا تمامی مواد کاملآ ترکیب شوند. سپس مواد را در قالب بریزید و در فر قرار دهید (توجه داشته باشید که فر باید از قبل در دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد گرم شده باشد)
  • پس از گذشت ۲۵ الی ۳۰ دقیقه براونی پخته می‌شود. بعد از پخت کیک، صبر کنید تا کیک کاملاً خنک شود. برای گارنیش می‌توانید از مایع شکلاتی یا انواع میوه‌ها استفاده کنید.
  • در آخر می‌توانید برای لذت بیشتر، قبل از مصرف دو ساعت براونی را در داخل یخچال نگهداری کنید.
  1. طرز تهیه خوراکی با شکلات موز کوکی برای تهیه این خوراکی بسیار خوشمزه با شکلات باید مراحل زیر را انجام دهید:
  • در ابتدا فر را در دمای ۱۷۵ درجه سانتیگراد گرم کنید و کف قالب مورد نظر را با روغن چرب کنید.
  • موز‌هایتان را پوست بگیرید و کاملاً پوره کنید.
  • در یک ظرف دیگر، کره (که به دمای محیط رسیده است) را به همراه شکر قهوه‌ای ترکیب کنید سپس تخم مرغ و وانیل را به این مواد اضافه کنید و به خوبی ترکیب کنید. به آرامی آرد سفید پودر شیرین کننده بکینگ پودر و نمک را به این مخلوط اضافه کنید و به خوبی ترکیب کنید.
  • در این مرحله قطعات شکلات را به مخلوط قبلی اضافه کنید و به آرامی ترکیب کنید تا خمیری یکدست حاصل شود.
  • مواد را در قالبی که از قبل چرب کرده‌اید قرار دهید و در فر از قبل گرم شده، قرار دهید تا بپزد. مدت پخت این خوراکی بین ۲۰ تا ۲۵ دقیقه است. پس از پخت اجازه دهید تا موز کوکی خنک شود. برای مصرف می‌توانید از بستنی یا انواع میوه‌ها استفاده کنید.

اقدامات مجموعه شوکوبرندز

اگر به دنبال کسب تجربه دلنشین از یک شکلات با طرح و طعم خاص هستید؛ حتماً به این مجموعه مراجعه کنید تا بتوانید شکلات دلخواه خود را به همراه طرح و بسته بندی دلخواه در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. نکته قابل توجه این است که شما در تعداد سفارشات خود هیچ محدودیتی نخواهید داشت. همچنین شما می‌توانید برای تهیه باکس‌های پذیرایی یا هدیه شکلات، به این مجموعه مراجعه کنید و انواع مدنظر خود را دریافت کنید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *