شکلات, شکلات های سفارشی

تزیین کیک خانگی با شکلات

تزیین کیک خانگی با شکلات

تزیین کیک خانگی با شکلات را چطور انجام دهیم؟ اگر شما هم جز افرادی هستید که به کیک‌های خانگی علاقه مندید و به دنبال ایده‌هایی برای تزیین کردن آن‌ها می‌گردید، این مطلب برای شماست. کیک خانگی را معمولا اکثر افراد می‌پسندند و برای جشن‌های و مراسم‌های خود از آن‌ها استفاده می‌کنند.

کیک خانگی را چطور درست کنیم؟

تهیه کیک خانگی یکی از لذت‌های خاصی است که می‌توانید در آشپزخانه تجربه کنید. با دنبال کردن مراحلی که در ادامه آورده شده و اضافه کردن تزیینات خلاقانه، شما نیز یک کیک خانگی شگفت ‌انگیز و لذت ‌بخش برای خانواده و دوستانتان درست خواهید کرد. در ادامه دستوراتی ارائه شده تا کیک خانگی خوشمزه و لذیذی بپزید:

1. انتخاب دستور العمل:  قبل از شروع اگر از یک راهنمای خاصی می‌خواهید استفاده کنید، یک دستور العمل معتبر برای پخت کیک انتخاب کنید و تمام مراحل آن را به دقت دنبال کنید که به نتیجه مطلوبی برسید.

2. مواد اولیه:  تمامی مواد مورد نیاز برای کیک از جمله آرد، شکر، تخم مرغ، وانیل و پودر کاکائو یا شکلات را آماده کنید.

3. مراقبت از آرد: آرد را با دقت اندازه ‌گیری کنید و مطمئن شوید که خمیر کیک خوب مخلوط شده است بدون وجود گلوگه‌های خشک.

4. پخت کیک: خمیر را در قالب کیک بریزید و آن را در فر گرم شده قرار دهید تا بپزد. مطمئن شوید که کیک کاملاً پخته شده است پیش از اینکه از فر آن را خارج کنید.

5. تزیین: پس از خنک شدن کامل کیک می‌توانید آن را با کرم، مربا، میوه‌ها، شکلات یا ترکیب‌های دلخواه دیگر تزیین کنید.

 تزیین کیک خانگی با شکلات

برای تزیین کیک خانگی با شکلات می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. هر کدام از این روش‌ها می‌توانند به زیبایی و جذابیت کیک شما افزوده و تجربه تازه‌ای برای دوستان و خانواده‌تان ایجاد کنند. در ادامه برخی از این روش‌ها را برایتان توضیح می‌دهیم.

شکلات رس(melted ): می‌توانید شکلات را حرارت دهید تا ذوب شود و سپس آن را روی کیک بریزید یا با استفاده از یک قلم تزئینی روی کیک نقاشی کنید.

2. شکلات‌های تزئینی: از شکلات‌های تزئینی با اشکال مختلف مانند قلب، گل، ستاره و … برای تزیین کیک استفاده کنید. این شکلات‌ها را به دقت روی کیک قرار دهید که چیدمان زیبایی را ایجاد کنند.

3. ریز شکلات: شکلات‌های ریز را روی کیک پخش کنید تا زینت زیبایی به کیک شما ببخشد.

4. تزئین با ترکیب شکلات و میوه‌ها: می‌توانید از ترکیب شکلات و میوه‌های تازه برای تزیین کیک استفاده کنید. مثلاً از توت فرنگی، خرما یا کیوی همراه با شکلات استفاده کنید.

5. استفاده از استنسیل:  با استفاده از استنسیل و پودر کاکائو می‌توانید الگوهای مختلفی را روی کیک ایجاد کنید.

کیک خانگی را چطور درست کنیم؟

آشنایی با خدمات شوکوبرندز

در این مطلب درمورد تزیین کیک خانگی با شکلات صحبت کردیم. این که چطور این نوع کیک را درست کنید را بررسی کردیم و چند روش برای تزیین آن را توضیح دادیم. حال اگر قصد تهیه بسته‌های شکلاتی خوشمزه برای مهمانان خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به مجموعه شوکوبرندز بزنید. این مجموعه سابقه درخشانی در زمینه تهیه و آماده سازی باکس‌ها و پک‌های پذیرایی و کادویی دارد.

اگر قصد هدیه دادن به یک دوست را دارید و می‌خواهید این هدیه از جنس شکلات باشد، می‌توانید از باکس‌های هدیه شوکوبرندز کمک بگیرید. در صورتی که سازمان یا شرکتی هستید که قصد هدیه دادن به کارمندان خود را دارید و یا می‌خواهید از مهمانان خود در مراسم یا جلسه‌ای پذیرایی کنید باکس‌های شوکوبرندز مناسب شما خواهد بود. شما می‌توانید به تعداد دلخواه از این باکس‌ها سفارش دهید. حتی این امکان را دارید که اقلام داخل باکس رو خودتان انتخاب کنید مثلا اگر می‌خواهید فقط شکلات را انتخاب کنید یا در کنار آن بیسکوییت، آجیل میوه خشک و … را انتخاب کنید.

همچنین طرح‌ها و نقش‌های زیبایی را می‌توانید برای جلد باکس خود انتخاب کنید و یا نوشته و طرحی برای روی خود شکلات در نظر بگیرید. حتی می‌توانید این طرح‌ها را با توجه به آن مناسبت انتخاب کنید، به عنوان مثال اگر این باکس برای شب یلدا باشد، برای طرح آن از میوه‌های انار یا هندوانه می‌توان استفاده کرد. کافی است که برای ثبت سفارش خود به سایت شوکوبرندز مراجعه کنید. اگر سوالی دارید یا به راهنمایی نیاز دارید می‌توانید با کارشناسان در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *