بهترین هدیه تبلیغاتی ایونت تنها یک شیء فیزیکی نیست بلکه این هدیه میتواند به ابزاری موثر و مناسب برای ارتباط سازی، برندسازی و ایجاد تجربه ماندگار در ذهن مخاطب تبدیل شود. امروزه رویدادها و مراسمات سازمانی به بستری مناسب برای تعاملات حرفهای تبدیل شده است. بنابراین انتخاب هوشمندانه در این زمینه میتواند نقش کلیدی در موفقیت ایونت داشته باشد.
سفارشهای عمده و سازمانی شکلات، شکلات بیسکویتی، چای، قهوه فوری و انواع دمنوش و سردنوش
هدیهای برای تبلیغات در ایونت مناسب است که علاوه بر هم راستا بودن با هویت برند، نیاز مخاطب را نیز بشناسد و بتواند تاثیری احساسی بر روی مخاطب داشته باشد و به نوعی فراتر از یک یادگاری ساده عمل کند. در ادامه به بررسی کاملتر این موضوع میپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.
بهترین هدیه تبلیغاتی ایونت چه نقشی در موفقیت سازمانی دارد؟
همان طور که اشاره شد، امروزه رویدادهای سازمانی به بستری مناسب برای تعاملات حرفهای تبدیل شده است؛ بنابراین لازم است در این طور رویدادها از هدایای تبلیغاتی مناسبی نیز استفاده کرد. در ادامه به برخی از نقشهای هدایای تبلیغاتی در ایونتها میپردازیم:
- تاثیر قوی: زمانی که در یک ایونت، هدیه تبلیغاتی مناسبی به مخاطبان ارائه میشود؛ میتواند این پیام را به مخاطبان منتقل کند که برند مورد نظر برای آنان ارزش قائل است. این پیام میتواند پایه گذار احساس اعتماد و علاقمندی طرفین باشد.
ویژگی هدیه تبلیغاتی برای بازاریابی
- ابزار برندینگ قدرتمند: هدایای تبلیغاتی اغلب برای هر برند شخصی سازی میشوند؛ این کار با چاپ لوگو، رنگ سازمانی و یا شعار برند بر روی بسته بندی هدیه مورد نظر انجام میگیرد. زمانی که افراد با چنین طراحیهایی مواجه میشوند؛ ناخودآگاه نام برند در ذهن آنها ثبت میشود و اینگونه میتوان به روش غیر مستقیم تبلیغات و بازاریابی را به خوبی انجام داد.
- ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطب: بر اساس روانشناسی هدیه دادن، افرادی که هدیه میگیرند، علاوه بر اینکه حس مثبتی دریافت میکنند؛ در صورتی که آن هدیه مرتبط با نیاز و یا علایق آن شخص نیز باشد، آن شخص نسبت به آن برند وفادار میشود.
ویژگیهای بهترین هدیه تبلیغاتی ایونت چیست؟
اکنون باید بدانیم که هدایای تبلیغاتی که برای ایونتها تهیه میشوند؛ چه ویژگیهایی باید داشته باشند. این موضوع بسیار حیاتی است زیرا بسیاری از برندها و مجموعهها بودجه بسیار کلانی را برای این نوع هدایا در نظر میگیرند؛ اما نمیتوانند به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنند. به همین دلیل در ادامه به برخی از ویژگیهای بهترین هدایای تبلیغاتی میپردازیم:
- هم راستا با هویت برند: همان طور که اشاره شد، هدیه مورد نظر باید هم راستا با هویت برند شما باشد تا بتواند بهترین عملکرد را در زمینه تبلیغات و بازاریابی ایفا کند. به عنوان مثال در صورتی که برند شما در زمینه خوراکی فعالیت میکند؛ هدیه دادن خودکار یا دفتر سررسید مناسب به شمار نمیرود.
- تناسب با نوع ایونت و مخاطب مذکور: یکی دیگر از ویژگیهایی که یک هدیه تبلیغاتی مناسب برای ایونتها باید داشته باشد؛ تناسب با نوع ایونت و مخاطبان آن است یعنی باید برند مذکور نوع ایونت (داخلی، نمایشگاهی، کنفرانس، معرفی محصول و…) و مخاطبان آن را (کارمندان، مشتریان، شرکای تجاری، مدیران سطح بالا و…) در نظر بگیرد.
- جذابیت بصری و کیفیت ساخت: ظاهر هدیه، بسته بندی و حس اولیهای که مخاطب از آن میگیرد؛ میتواند تاثیر بسیار مهمی بر روی عواطف آن مخاطب داشته باشد؛ به همین دلیل توصیه میشود هدایایی با کیفیت و با بسته بندی حرفهای برای این کار در نظر بگیرید.
- قابلیت سفارشی سازی: سعی کنید از هدایایی استفاده کنید که قابلیت شخصیسازی داشته باشند تا بتوانید لوگو یا نام برند خود را بر روی آنها چاپ کنید. همچنین انجام ایدههای خلاقانه در هدایایی که قابلیت شخصیسازی بالایی نیز داشته باشند؛ راحتتر است.
- مدیریت هوشمندانه بودجه: همان طور که اشاره شد، الزاماً هدایای موثر، گران قیمت نیستند. گاهی اوقات با بودجه پایین اما خلاقیت و انتخاب صحیح هدیه، میتوان تاثیر بسیار عمیقی در مخاطب ایجاد کرد.
آشنایی با اقدامات مجموعه شوکوبرندز
ما در این مطلب به بررسی بهترین هدیه تبلیغاتی ایونت پرداختیم. یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی که قابلیت شخصیسازی بسیار بالایی دارد و از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است؛ شکلات تبلیغاتی است. البته لازم به ذکر است که برای تهیه شکلاتهای تبلیغاتی، لازم است به یک مجموعه معتبر در این زمینه مراجعه کنید که هم از نظر کیفیت محصول و هم از نظر بسته بندی مدرن، پیشرو باشد. پیشنهاد ما مجموعه شوکوبرندز است که سالهای زیادی در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت کرده است و سابقه درخشانی در این زمینه دارد.