استارت‌آپ‌ها, بازاریابی و تبلیغات

بهترین روش تبلیغات در ایران : چه تبلیغاتی در ایران موثر خواهد بود؟

تبلیغات بخش بزرگی از هر کسب و کار را در بر می‌گیرد. واضح است که بدون تبلیغات و بازاریابی نمی‌توان چیزی فروخت. البته روش‌های موثر تبلیغات در کشورهای مختلف متفاوت از یکدیگر هستند. از این رو بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارهای ایرانی به دنبال یافتن بهترین روش‌ تبلیغات در ایران هستند. اگر نگاه اجمالی به سخن بزرگان در مورد تبلیغات داشته باشید متوجه خواهید شد که همواره بزرگان صنعت کسب و کار نیز روش‌های مختلفی را برای تبلیغات محصولات کسب و کار خود جستجو می‌کنند. از این رو در این مطلب از شوکوبرند در نظر داریم بهترین روش تبلیغات در ایران را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین روش تبلیغات در ایران برای کسب و کارهای مختلف را مورد بررسی قرار دهیم.

شکلات کادویی ارزان

بهترین روش‌ تبلیغات در ایران چیست؟

اگر کسب و کارهای مختلف ایرانی را مورد مطالعه و بررسی قرار دهید متوجه این موضوع خواهید شد که روش‌های مختلف تبلیغات که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند در ایران کارگر نخواهد بود. زیرا فضای کسب و کارهای ایرانی با سایر کشورهای دنیا متفاوت است. بنابراین در این مطلب سعی کرده‌ایم نمونه‌هایی از بهترین روش تبلیغات در ایران را مورد بررسی قرار دهیم.

چند پیشنهاد عالی برای کادوی روز دختر

استفاده از تبلیغات خلاق

یکی از مهمترین مسائلی که در تبلیغات ایران جای آن خالی است تبلیغات خلاق است. هر چند برخی از کسب و کارها سعی می‌کنند از روش‌ها و ایده‌های خلاقانه برای تبلیغات کسب و کارهای خود استفاده کنند. اما تعداد این کسب و کارها بسیار محدود است. اما احتمالا این سوال برای شما هم پیش بیاید که منظور از تبلیغات خلاق چیست؟

سفارش خاص ترین پک کادویی دمنوش

با توجه به تغییر فضای حاکم بر کسب و کارها و ظهور استارتاپ‌های مختلف روش‌های تبلیغات سنتی دیگر نمی‌تواند ذهنیت مشتریان را نسبت به برند شما تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین اکثریت کسب و کارها در تلاشند تا به کمک روش‌های بازاریابی و تبلیغات خلاق بیشترین تاثیرگذاری را بر روی مشتریان خود داشته باشند و به این طریق ذهن مشتریان خود را تسخیر کنند تا بتوانند میزان فروش محصولات کسب و کار خود را تا حد زیادی افزایش دهند. به عنوان مثال طراحی کارت ویزیت‌های خلاقانه، پوسترهای تبلیغاتی مدرن و … نمونه‌هایی از تبلیغات خلاق کسب و کارها هستند. هم اکنون شرکت‌های گرافیکی مختلفی وجود دارند که در زمینه طراحی کارت ویزیت‌های خلاقانه فعالیت می‌کنند.

سفارش شکلات لاکچری برای هدیه

بهترین روش تبلیغات در ایران

شکلات سفارشی نمونه‌ای از بهترین روش تبلیغات در ایران

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید که این روزها طراحی کارت ویزیت‌های شکلاتی یکی از موثرترین ایده‌های خلاقانه‌ای است که توسط برخی از شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. شکلات‌های سفارشی نیز یکی دیگر از ایده‌های خلاقانه‌ای است که به عنوان تبلیغات خلاق توسط شرکت‌ها سفارشی سازی می‌شوند. از این رو شوکوبرند که خود یکی از استارتاپ‌های شکلاتی ایرانی است با تهیه شکلات‎های سفارشی تبلیغاتی به کسب و کارها کمک می‌کند تا تبلیغات خود را به شکل خلاقانه‌ای پش ببرند. در ادامه نمونه‌هایی از شکلات سفارشی شوکوبرندز را با هم خواهیم داد. می‌توان گفت تهیه شکلات سفارشی یکی از بهترین روش های تبلیغات در ایران است که توسط بسیاری از کسب و کارهای ایرانی فعال در زمینه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین روش تبلیغات در ایران

شکلات سفارشی بهترین روش‌ تبلیغات در ایران

بیلبوردهای تبلیغاتی

هر چند در بسیاری از کشورهای جهان بیلبوردهای تبلیغاتی و تبلیغات بنری جای خود را به تبلیغات اینترنتی داده است. اما در کشور ما هنوز هم بیلبوردهای تبلیغاتی یکی از موثرترین روش‌های تبلیغات محیطی هستند. البته طراحی این بیلبوردهای تبلیغاتی دچار تحولاتی شده است. آشنایی با روش کار این بیلبوردهای تبلیغاتی کار چندان سختی نیست. برای درک این موضوع کافی است نگاهی به محیط اطراف خود داشته باشید. به این ترتیب متوجه خواهید شد که در محل‌های پرتردد بیلبوردهای تبلیغاتی مختلفی نصب شده‌اند. که مواجهه افراد مختلف با این بیلبوردها به صورت روزانه، نقش موثری در افزایش سهم از ذهن مشتری ایفا می‌کند. به عنوان مثال می‌توان به بیلبوردهای تبلیغاتی شرکت سونی، سامسونگ، سن ایچ و یا پشمک حاج عبدالله و … اشاره کرد که روزانه چندین بار در نقاط مختلف شهر با آن‌ها رو به رو می‌شویم.

بهترین روش تبلیغات در ایران

بیلبورد تبلیغاتی بهترین روش تبلیغات فیزیکی در ایران

تهیه ویدئوهای تبلیغاتی

تولید محتوای ویدئویی و تهیه ویدئوهای تبلیغاتی از موثرترین و بهترین روش‌ تبلیغات در ایران است. زیرا با گسترش استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند و گسترش استفاده از اینترنت در میان مردم ایران تعداد مخاطبان چنین محتواهایی تا حد زیادی افزایش یافته است. از سوی دیگر نیز با توجه به اینکه مردم معمولا تمایل بیشتری به تماشای ویدئوهای تبلیغاتی از خود نشان می‌دهند، تولید ویدئوهای تبلیغاتی خلاقانه به یکی از موثرترین روش‌های تبلیغات در ایران تبدیل شده است.

بهترین روش تبلیغات در ایران

تهیه ویئوهای تبلیغاتی نمونه‌ای از بهترین روش تبلیغات در ایران

مسابقه تلفنی

مسابقات تلفنی به عنوان یکی از علاقه‌مندی‌های کاربران ایرانی، می‌توانند به عنوان یکی از بهترین روش های تبلیغات در ایران تلقی شوند. مسابقات تلفنی معمولا برای رسیدن به اهداف مختلفی مانند جذب مخاطب و یا افزایش فروش محصولات و معرفی یک برند طراحی می‌شوند. از این رو معمولا هدیه‌ای که برای این مسابقات در نظر گرفته می‌شود باید متناسب با اهداف کسب و کار باشد. مثلا اگر هدف از برگزاری این مسابقه افزایش فروش باشد معمولا کارت‌های هدیه و یا تخفیف ویژه برای خرید محصولات مختلف در نظر گرفته می‌شود. همچنین از شیوه‌های تبلیغاتی‌ای که معمولا مخاطب را تشویق به تصمیم‌گیری سریع می‌کند استفاده می‌شود.

بهترین روش تبلیغات در ایران

برگزاری مسابقه تلفنی نمونه‌ای از بهترین روش‌ تبلیغات در ایران

برگزاری کمپین تولید محتوا توسط کاربر

برگزاری کمپین‌های مختلف نمونه‌ای از بهترین روش تبلیغات در ایران هستند. برگزاری این کمپین‌ها معمولا از طریق رسانه‌های اجتماعی اطلاع رسانی شده و اجرا می‌شوند. کمپین‌های عکاسی و تولید محتوای خلاقانه توسط کاربر از جمله پرطرفدارترین این کمپین‌ها هستند. زیرا با به چالش کشیدن مردم به آن‌ها کمک می‌کنند تا با استفاده از خلاقیت خود با سایر افراد وارد رقابت شوند.

کمپین‌های تولید محتوا توسط کاربر در حقیقت هر دو هدف بازاریابی و تبلیغات محصولات را تحت پوشش قرار می‌دهند. از این رو بهترین روش تبلیغات در ایران برای کسب و کارهایی محسوب می‌شوند که بیشتر فعالیت آن‌ها در بستر اینترنت انجام می‌شود. اگر نگاهی اجمالی به این کمپین‌ها داشته باشید متوجه می‌شوید که شرکت دنت یکی از موفق‌ترین شرکت‌هایی است که اهداف بازاریابی و تبلیغات خود را از طریق اجرای کمپین تولید محتوا توسط کاربر تحت پوشش قرار داد.

بهترین روش تبلیغات در ایران

کمپین تولید محتوا توسط کاربر بهترین روش‌ تبلیغات در ایران

ارائه کارت تخفیف

مردم کشور ما معمولا واکنش سریعی نسبت به تخفیف‌های ارائه شده توسط برندهای مختلف از خود نشان می‌دهند. از این رو کسب و کارها معمولا در اولین خرید مشتریان کارت‌های تخفیف زمان دار برای آن‌ها در نظر می‌گیرند تا بازگشت مشتری را افزایش دهند. همچنین با طراحی کارت‌های تخفیف مختلف برای مشتریان وفادار سعی می‌کنند آن‌ها ترغیب به خرید بیشتری بکنند. این نوع روش تبلیغات علاوه بر فروشگاه‌های اینترنتی در فروشگاه‌های فیزیکی نیز کاربرد دارد. و جالب اینجاست که بر خلاف تصور بسیاری از افراد تاثیر زیادی بر روی افزایش مخاطب و جذب مشتری دارد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *