خرید و سفارش

خرید اینترنتی انواع باکس و جعبه پذیرایی

کتاب به عنوان هدیه روز معلم

معمولا باکس و جعبه‌ پذیرایی را در مدل‌های مختلفی می‌سازند. جعبه‌های پذیرایی ابزاری بسیار مفید هستند که به منظور پذیرایی از مهمانان در خانه و محل کار استفاده می‌شوند. برای ذخیره انواع مغزها، چای‌ها و شکلات‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

انواع جعبه پذیرایی کدامند؟

باکس و جعبه پذیرایی شیشه‌ای: جعبه پذیرایی شیشه‌ای به عنوان یکی از لوکس‌ترین انواع جعبه پذیرایی، شناخته می‌شود. جعبه پذیرایی‌های شیشه‌ای دارای ظاهر بسیار شیک و زیبایی هستند. آن‌ها چون توانایی خوب نشان دادن مواد و تنقلات درون خود را دارند، موجب می‌شوند میز پذیرایی شما زیباتر دیده شود. برخی از جعبه پذیرایی‌ها ساخته شده از جنس چوبی هستند و فقط درب آن‌ها از جنس شیشه‌ای است اما این نوع باکس را اگر با باکس‌های تمام شیشه‌ای، مقایسه کنیم باکس تمام شیشه زیبایی بیشتری دارد. این مدل باکس را می‌شود برای سرو آجیل، بردن هدیه برای افراد، سرو میوه و یا تنقلاتی که نیاز است به مقدار بیشتری بر روی میز وجود داشته باشد به کار برد.

خرید اینترنتی انواع باکس و جعبه پذیرایی

باکس و جعبه پذیرایی بامبو: یکی دیگر از انواع جعبه‌های پذیرایی که طرفداران بسیاری دارد جعبه پذیرایی بامبو است. جعبه پذیرایی بامبویی علاوه بر این که دارای وزن پایینی است نسبت به انواع دیگر جعبه‌های پذیرایی دارای قیمت ارزان‌تری نیز می‌باشد. جالب است بدانید که جعبه پذیرایی بامبو دارای نوع وارمر دار نیز می‌باشد. بعضی از آن‌ها دارای روکش طرح دار و برخی دیگر روکش چوبی هستند. در نهایت نوع ساده آن‌ها هستند که مناسب افرادی است که سلیقه ساده‌ای دارند. جعبه پذیرایی‌هایی که از بامبو ساخته شده‌اند، معمولا با ورقه‌های بامبو نازک درست می‌شوند. اما باید توجه داشت که نازکی ورقه‌های آن به حدی نباشد که در اثر کوچکترین ضربه دچار آسیب دیدگی شود.

جعبه پذیرایی چوبی: جعبه پذیرایی چوبی نمونه‌ای از انواع جعبه پذیرایی‌ها می‌باشد. این نوع در مقایسه با انواع دیگر باکس و جعبه پذیرایی‌ دارای مقاومت و قیمت بالاتری است. اگر شما  جز آن دسته‌ای هستید که خرید وسایل و لوازم فانتزی را ترجیح می‌دهید ممکن است جعبه پذیرایی چوبی برای شما نامناسب باشد. دلیلش هم این است که در ساختن آن‌ها رنگ اصلی خود چوب استفاده می‌شود و مانند انواع بامبویی نیز برای بدنه آن از روکش استفاده نمی‌کنند. فقط برای این که تنوع ایجاد شود بهتر است مدل‌هایی را انتخاب کنید که دارای دسته‌های متفاوتی هستند و یا دارای درب شیشه‌ای هستند.

باکس-و-جعبه-پذیرایی

راهنمایی‌هایی برای خرید باکس و جعبه پذیرایی

شاید خرید جعبه پذیرایی کار ساده‌ای به نظر بیاید و همه افراد این طور فکر کنند که این کاری آسان است و با رفتن به فروشگاه نمونه‌هایی را می‌بینیم و جعبه پذیرایی مورد نظر خود را می‌خریم. اما کار به همین آسانی ها هم نیست و نکات بسیار مهمی هنگام خرید این وسیله کاربردی وجود دارند و باید آن‌ها را رعایت کنید. رعایت نکردن این نکات باعث نارضایتی از خرید می‌شود. به همین دلیل یک سری نکاتی درمورد راهنمای خرید جعبه پذیرایی در ادامه آمده‌است.

‌راهنمای خرید جعبه پذیرایی محبوب و لوکس ۱۴۰۱

اگر معمولا از چیدن اقلام پذیراییتان بر روی میز نهارخوری و یا میزی که بزرگ‌تر است استفاده می‌کنید، سعی کنید نوع‌های بزرگ‌تری بخرید. اما در صورتی که میز پذیرایی شما دارای سایز کوچکی است سایزهای کوچک‌تر را انتخاب کنید که مناسب‌تر هستند.

در صورت خرید باکس و جعبه پذیرایی از نوع چوبی، انتخاب رنگ آن را به گونه‌ای انجام دهید که هماهنگی با ست پذیرایی شما یا رنگ چوب میز و مبل شما برقرار شود. زیرا وقتی باکس مورد نظر با میز شما از لحاظ رنگ ست باشد، باعث زیبایی بیشتر و جلب توجه مهمانان خواهد شد.

شوکو برندز در چه زمینه‌ای خدمات ارائه می‌دهد؟

شوکو برندز با دارا بودن شکلات‌های متنوع و بسته بندی‌های شیک این امکان را به شما می‌دهد تا برای سازمان یا افراد یا مراسم‌‌های خاص هدیه‌های زیبا انتخاب کنید‌. این برند امکان تهیه سفارش‌های شما را حتی در تعداد بالا دارد و هر نوشته یا طرح لوگو که درخواست کنید برای شما روی جعبه اعمال می‌کند. شوکو برندز آماده دریافت سفارشات به صورت آنلاین نیز می‌باشد تا در وقت شما صرفه جویی شود و مشکل مسیر هم نداشته‌ باشید.

در این مطلب درمورد باکس و جعبه پذیرایی صحبت کردیم. اگر قصد دارید بسته‌هایی برای پذیرایی در مراسم‌ها یا هدیه تهیه کنید و طرح یا لگوی خاصی را روی آن‌ها درج کنید می‌توانید از سایت شوکو برندز کمک بگیرید. شوکو برندز امکان بسته بندی و جعبه‌های سفارشی با طرح اختصاصی را برای افراد یا سازمان‌ها فراهم می‌کند.

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *