خرید و سفارش

‌راهنمای خرید جعبه پذیرایی محبوب و لوکس ۱۴۰۱

اگر قصد خرید جعبه پذیرایی را دارید تا انتها این مطلب را دنبال کنید. خانم‌ها همیشه این دغدغه را دارند که از مهمانان خود پذیرایی کامل و بدون نقصی انجام دهند. آن‌ها همواره در هنگام برگزاری مهمانی‌ها و مراسمی از این دست این نگرانی‌ها را دارند و دوست دارند که برگزاری مراسم مهمانی و به ویژه لحظه پذیرایی را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارند.

یکی از وسیله‌هایی که بسیار شیک و زیبا است و برای پذیرایی هر چه بهتر از مهمان‌هایتان می‌توانید استفاده کنید، جعبه پذیرایی نام دارد. این وسیله امروزه جز پرکاربردترین و محبوب‌ترین وسایل در هنگام  پذیرایی از مهمان‌ها به شمار می‌آید. شما می‌توانید برای این که پذیرایی هر چه بهتری از مهمان‌هایتان داشته باشید، این وسیله را به کار ببرید.

با جعبه پذیرایی بیشتر آشنا شوید

جعبه پذیرایی یک وسیله بسیار کاربردی و لوکس است که برای پذیرایی از مهمانان مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید از آن برای قرار دادن انواع تنقلات، چای، شکلات و آجیل‌های خود درون قفسه‌های آن استفاده کنید. با این جعبه، پذیرایی از مهمان‌های خود را می‌توانید به زیباترین شکل ممکن انجام دهید. همچنین می‌توانید این وسیله را به راحتی درون کشو و در آشپزخانه منزل خود جا دهید.

این جعبه ظاهر شیک و جذابی دارد و این باعث می‌شود فضای میز پذیرایی شما زیباتر شود. حتی شما می‌توانید برای این که دکوراسیون منزل خود را زیباتر کنید آن را به کار ببرید. همچنین اگر شما برای مناسبت خاصی  می‌خواهید به دوستان، آشنایان و عزیزان خود وسیله‌ای هدیه  دهید، این بسته پذیرایی لوکس و بسیار شیک برای هدیه دادن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. آن‌ها اگر این هدیه جذاب و زیبایی را ببینند برای آن‌ها بسیار خوشحال کننده خواهد بود.

 هنگام خرید جعبه پذیرایی چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

جنس جعبه: این جعبه‌های پذیرایی جنس بدنه‌ای ساخته شده از پلاستیک، شیشه و چوب دارند. از آن جایی که مدل‌های چوبی آن‌ها دارای زیبایی و طراحی منحصر به فردی هستند بیشتر به کار می‌روند. مدل‌های چوبی در مقایسه با مدل‌های دیگر کیفیت و مقاومت بالاتری دارند.

دستگیره جعبه: این بسته‌های پذیرایی در دو مدل دستگیره دار و بدون دستگیره عرضه می‌شوند. مدل‌هایی که دستگیره دارند نسبت به مدل‌های بدون دستگیره آسان‌تر حمل می‌شوند. در نهایت بر اساس سلیقه شخصی شما انتخاب هر یک از این مدل‌ها صورت می‌گیرد.

خرید-جعبه-پذیرایی

درب جعبه:  جعبه‌های پذیرایی از نظر درب به دو نوع تمام چوبی و شیشه ای تقسیم می‌شوند. در بسته پذیرایی با درب شیشه‌ای می‌توانید مواد خوراکی داخل جعبه را ببینید. در حالی که در مدل تمام چوبی به این صورت نیست. بنابراین اگر شما یا دیگران به دیدن محتویات داخل بسته علاقه مند هستید، نوع درب شیشه‌ای این بسته‌ها را به کار ببرید.

تعداد قفسه: انواع مختلفی از جعبه‌های پذیرایی از نظر تعداد قفسه وجود دارد. قبل از خرید باید درمورد قرار دادن تعداد مواد خوراکی در قفسه‌های آن تصمیم بگیرید و آن زمان بر اساس نیازی که دارید جعبه پذیرایی که مناسب شما است را بخرید.

قفل دار بودن درب: قفل دار بودن یا نبودن درب جعبه پذیرایی از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کنید‌. با استفاده از مدل‌هایی که قفل دارند دیگر نگران ریختن محتویات جعبه نخواهید بود.

  شوکو برندز چه کمکی می‌کند؟

در صورتی که قصد خرید جعبه پذیرایی مختلف را دارید یا اگر بخواهید به یک نفر شکلات را با یک بسته ویژه هدیه دهید یا به افراد یک سازمان برای مناسبت خاص می‌توانید از شوکو برندز کمک بگیرید. شوکو برندز امکان ارائه تعداد بالایی از بسته‌های شکلات را فراهم کرده‌است. حتی اگر شما به عنوان یک شرکت یا سازمان دارای برند خاصی هستید یا اگر مارک خاصی مورد نظرتان است، با شوکو برند این امکان را دارید که آن را بر روی جعبه شکلات هدیه حک کنید و به عنوان هدیه تقدیم افراد کنید. یک کادو ویژه با برند خاص همیشه در ذهن‌ها می‌ماند که شما با استفاده از این نوع هدیه خاطره‌ای خوب از خود در یاد مشتریان یا افراد سازمان خود ثبت می‌کنید.

سخن آخر

در این مطلب درمورد خرید جعبه پذیرایی صحبت کردیم. اگر قصد دارید بسته‌هایی برای پذیرایی در مراسم‌ها یا هدیه تهیه کنید و طرح یا لگوی خاصی را روی آن‌ها درج کنید می‌توانید از سایت شوکو برندز کمک بگیرید. شوکو برندز امکان بسته بندی و جعبه‌های سفارشی با طرح اختصاصی را برای افراد یا سازمان‌ها فراهم می‌کند.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *