خرید و سفارش

گیفت عروسی با شکلات اختصاصی

شکلات‌هایی که در گیفت‌های عروسی به کار می‌روند، کدامند

گیفت عروسی با عکس عروس و داماد روی شکلات اختصاصی ایده‌ای جالبی است که می‌تواند برای مهمانان شما جذاب باشد. در ابتدا باید بدانید که گیفت عروسی چیست؟ به طور معمول عروس و داماد خوراکی‌هایی را در بسته‌های کوچکی آماده می‌کنند و در مراسم عروسی آن‌ها را به میهمانان به رسم یک یادبودی از این مراسم تقدیم می‌کنند. جالب است بدانید این گیفت‌ها تاریخچه‌ی بسیار طولانی دارند که به قرن ۱۶ باز می‌گردد. اروپاییان در مجالس عروسی خود به میهمانان یک هدیه کوچکی می‌دادند.

گیفت عروسی با شکلات اختصاصی

گیفت‌ها انواع گوناگونی دارند: برای مثال در گذشته از نقل و نبات، کله قند، گل و اینگونه وسایل برای گیفت‌ها استفاده می‌شد اما امروزه گیفت‌های زیادی یافت می‌شوند. ما گیفتی را بررسی می‌کنیم که عکس عروس و داماد روی شکلات اختصاصی باشد که بسیار جالب توجه است.

گیفت‌های عروسی با چهار طعم اصلی شکلات (شیری، تلخ، سفید، سرخ) ساخته می‌شود. بعد از انتخاب شکلاتی که با طعم آن گیفت ساخته می‌شود باید نوع گیفت را انتخاب کنید؛ زیرا گیفت‌ عروسی با شکلات به دو دسته تقسیم می‌شود: فانتزی و ساده. دسته فانتزی، مورد پسند نوجوان‌ها قرار می‌گیرد زیرا طرح‌های آن به شکل حیوانات، ایموجی‌ها، کاریکاتور‌ها و شخصیت‌های کارتونی است. اما طرح مورد نظر ما در این مقاله نوع دوم است که ساده و شیک می‌باشد. معمولاً این نوع گیفت‌ها تزیینات رمانتیک‌تری نسبت به نوع قبلی دارند به عنوان مثال شکلات‌هایی با مدل قلب که داخل جعبه‌های چوبی همراه با گل پر پر شده، وجود دارند.

شما می‌توانید گیفت عروسی با عکس عروس و داماد روی شکلات اختصاصی را با مراجعه به مجموعه شوکوبرندز یافت کنید، زیرا این مجموعه در زمینه چاپ طرح یا عکس مشتریان بر روی شکلات‌ها فعالیت می‌کند. شما می‌توانید در ابتدا نوع شکلات خود را انتخاب کنید سپس طرح دلخواه خود را ارائه کنید و در آخر تعداد محصولات خود را انتخاب کنید. در سریع‌ترین زمان ممکن محصولات شما برایتان ارسال می‌شود.

شکلات‌هایی که در گیفت‌های عروسی به کار می‌روند، کدامند؟

همانگونه که در مطالب بالا اشاره شد شکلات‌هایی که در گیفت عروسی به کار می‌روند به چهار دسته تقسیم می‌شوند که این چهار دسته، چهار طعم اصلی شکلات است:

تلخ: معمولاً رنگ قهوه‌ای تیره دارند و شیرینی به کار رفته در آن‌ها بسیار کم است. البته لازم به ذکر است که میزان تلخی این شکلات‌های ثابت نیست و متناسب با سلیقه افراد، درصد تلخی آن تغییر می‌کند. این شکلات نسبت به دیگر شکلات‌ها محکم‌تر است و شکنندگی کمتری دارد.

گیفت-عروسی-با-شکلات-اختصاصی

شکلات سرخ: این شکلات به شکلات روبی یا یاقوتی هم معروف است. این شکلات‌ها در کشور سوئیس ساخته می‌شوند و به دلیل رنگ صورتی آن امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و طرفداران بسیار زیادی دارد. مزه این شکلات‌ها ترش و کمی شبیه به توت است.

شکلات شیری: رنگ این شکلات‌ها قهوه‌ای کم رنگ بوده است. بوی شکلات شیری، ترکیبی از کارامل، وانیل و شکر است. این نوع از شکلات‌ها محبوب‌ترین شکلات در سراسر دنیا هستند.

شکلات سفید: در این نوع شکلات پودر کاکائو وجود ندارد. وجود وانیل بیشتر نسبت به دیگر شکلات‌ها، سبب شده است تا این شکلات‌ها بوی وانیل داشته باشند. همانگونه که از اسم این شکلات‌ها مشخص است، رنگ این شکلات‌ها سفید است.

تا به این قسمت شکلات‌هایی که در گیفت عروسی با عکس عروس و داماد روی شکلات اختصاصی وجود دارد را بررسی کردیم. لازم به ذکر است که در برخی از موارد کمی مغز بادام در این شکلات‌ها اضافه می‌شود. این مورد نشانه‌ تلخی و شیرینی زندگی است که به تازه عروس و داماد‌ها آموزش دهند.

اقدامات مجموعه شوکوبرندز چیست؟

این مجموعه موفق در زمینه چاپ طرح، لوگو، نوشته و یا حتی عکس دلخواه مشتریان خود بر روی شکلات‌ها فعالیت می‌کند. مجموعه شوکوبرندز علاوه بر طعم بی نظیر، دارای بسته بندی‌های زیبا و شکیلی است. در کنار کیفیت مناسب، تحویل مناسب نیز ارائه می‌شود که این مورد باعث ایجاد مشتریان دائمی این مجموعه موفق شده است.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت شوکوبرندز سفارش خود را ثبت کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن محصولات خود را دریافت کنید. همچنین همانطور که در مطالب بالا گفته شد، سفارش گیفت‌ عروسی با عکس عروس و داماد روی شکلات اختصاصی خود را به مجموعه شوکوبرندز بسپارید. شما برای این کار تنها لازم است که در ابتدا طعم شکلات سپس نوع گیفت و در نهایت طرح دلخواه خود را انتخاب کنید و تزیینات مد نظر خود را بیان کنید؛ تا در سریع‌ترین زمان برای مراسم عروسی به شما تحویل داده شود.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *