شکلات, شکلات های سفارشی

کیک خیس شکلاتی کافی شاپی

پودینگ شکلاتی

کیک خیس شکلاتی کافی شاپی یکی از انواع پرطرفدار کیک‌ها به شمار می‌آید. این کیک خاص و متفاوت در آشپزی ترکی بسیار رایج است. برای این که کیک خیس شود، سس کاکائویی به کار می‌رود. برای این که درمورد نحوه تهیه و نکات این نوع کیک بدانید در ادامه با ما همراه باشید.

موارد لازم برای تهیه کیک خیس شکلاتی کافی شاپی

زمان پخت ۳۰

پودر کاکائو ۴ قاشق غذاخوری پر

وانیل شکری ۱ قاشق چایخوری

شکر ۱/۵ لیوان

بکینگ پودر ۲ قاشق چایخوری

شیر ۱/۵ لیوان به دمای محیط رسیده

تخم مرغ ۳ عدد

آرد سفید قنادی ۲ لیوان

روغن مایع ۱/۵ لیوان

مناسب‌ترین روش تهیه کیک خیس شکلاتی کافی شاپی

تهیه کردن کیک‌ها کار زیاد سختی محسوب نمی‌شود. شما این قابلیت را دارید که طرز تهیه آن‌ها را بدانید و انواع مختلف کیک را در خانه درست کنید. در میان انواع گوناگون کیک‌هایی که وجود دارد، از آن جایی که کیک خیس شکلاتی دارای طعم لذیذی است از محبوبیت زیادی در بین افراد مختلف برخوردار است. نکته جالب توجه این است که پختن آن کار پیچیده‌ ای نخواهد بود و به کمک دستورالعملی که در ادامه توضیح می‌دهیم این نوع کیک را در خانه می‌توان درست کرد.

موارد لازم برای تهیه کیک خیس شکلاتی را هم ذکر کردیم و توصیه ما این است که در صورت استفاده از یک فنجان مشخص برای اندازه گیری مقادیر گفته شده، برای همه یک نوع فنجان را به کار ببرید. زیرا در این صورت تناسب بین مواد اولیه به هم نمی‌خورد. در صورت تغییر مقدار مواد، حتماً با رعایت نسبت‌ها این کار باید انجام گیرد.

دستور پخت کیک خیس شکلاتی کافی شاپی

اول یک قالب مناسب برای پختن کیک خود آماده کنید. بعد از این که داخل آن را به خوبی با چند قطره روغن چرب کردید( این کار به این منظور انجام می‌شود که کیک به دیواره‌ها نچسبد) کمی هم آرد به قسمت‌‌هایی که چرب شده بود بپاشید.

کیک-خیس-شکلاتی-کافی-شاپی

بعد از این کار کمی پودر کاکائو و شکر را با هم ترکیب کرده و با قاشق به خوبی هم بزنید. این کار باید تا جایی ادامه پیدا کند که باز شدن کاکائو به صورت کامل انجام بگیرد. بعد از آن شیر را داخل این ظرف بریزید و به کمک یک قاشق آنقدر هم بزنید که خوب مخلوط شوند. حال وقت آن است با همزن برقی، شکر و پودر کاکائو در شیر به خوبی حل شود.

بعد از اینکه محتویات کاملاً با هم ترکیب شدند حدوداً ۳ دقیقه بعد به تدریج روغن مایع را هم به محتویات اضافه کنید و هم زدن را برای مدت ۵ دقیقه ادامه دهید. در صورت رسیدن به غلظت مناسب، حدود یک لیوان از مواد شکلات را کنار گذاشته زیرا به آن نیاز پیدا می‌کنید.

اضافه کردن تخم مرغ‌ها و در نهایت بکینگ پودر، قند و وانیل را انجام دهید و هم بزنید. ولی از قبل حتما این پودرها را الک کنید تا حسابی صاف و نرم شوند و بعد به تدریج به مواد اضافه کنید و با قاشق هم بزنید. مواد آماده شده را داخل قالبی که چرب شده ریخته و برای این که بهتر پف کند و زیباتر شود، قاشق را کمی چرب کنید و داخل مایع سوراخ‌هایی ایجاد کنید.

برای نیم ساعت تا ۳۵ دقیقه قالبتان را داخل فر قرار دهید. پس از خارج کردن از فر اطمینان حاصل کنید که کیک کاملا پخته شده است. بعد آن‌ها را از قالب جدا کنید و برش بزنید. وقتی که کیک شما داغ است برای ریختن یک لیوان از موادی که از شکلات کنار گذاشته بودید اقدام کنید و مدتی صبر کنید داخل کیک برود. حال کیک خیس شکلاتی کافی شاپی شما آماده است.

خدمات مجموعه شوکوبرندز چیست؟

مجموعه شوکوبرندز، یک شرکت موفق در زمینه چاپ طرح، لوگو، نوشته، آرم دلخواه مشتریان بر روی شکلات است که این موضوع باعث خاص بودن و زیبایی می‌شود. علاوه بر این موضوع به علت داشتن طعم‌های خاص و لذیذ موجب ایجاد شدن ذهنیتی مثبت در افراد می‌شود. برای سفارش شکلات، شما می‌توانید با مراجعه به سایت مجموعه شوکوبرندز، شکلات و بسته بندی و تعداد محصول خود را انتخاب کنید و در آخر سفارش خود را ثبت کنید که در سریع‌ترین زمان ممکن سفارشتان را تحویل می‌گیرید.

همچنین این مجموعه سفارشات سازمانی نیز قبول می‌کند پس هیچ گونه محدودیتی از نظر تعداد محصول خود نخواهید داشت. در آخر اگر به دنبال شکلات پذیرایی و هدیه مناسبی هستید که علاوه بر داشتن طعم خوب، بسته بندی زیبا و جذابی نیز داشته باشد؛ حتما به مجموعه شوکوبرندز مراجعه کنید تا بهترین شکلات‌ها را دریافت کنید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *