شکلات, شکلات های سفارشی

اکانت شکلاتی اینستاگرام

۱۰ اکانت‌ شکلاتی اینستاگرام

حتماً تجربه دیدن تصویرهای زیبایی از شکلات را در چندین اکانت شکلاتی اینستاگرام داشته‌اید. شکلات همواره لحظات خوشی را در زندگی رقم می‌زند و عموم افراد با دیدن تصاویر این خوراکی خوشمزه به وجد می‌آیند. بسیاری از شرکت‌های تولید کننده شکلات با گذاشتن پست‌‌های جذاب در اینستاگرام توانسته‌اند توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کنند. در ادامه به معرفی بهترین اکانت‌های شکلاتی اینستاگرام می پردازیم.

ثبت سفارش شکلات با طرح دلخواه شما 

ویژگی بهترین اکانت‌های شکلاتی

چرا بعضی از اکانت‌های شکلاتی اینستاگرام مشهور هستند و مخاطبان زیادی دارند؟ از مهم‌ترین ویژگی این صفحات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع و خلاقیت: صفحات پرطرفدار شکلات از رنگ و طرح‌های مختلفی کمک می‌گیرند تا یک ترکیب زیبا و جدید برای عکس خود ایجاد کنند.
  • کیفیت و جذابیت: کیفیت از مهم‌ترین علت جذب مخاطب است. به خصوص امروزه که مطالب زیادی در اینستاگرام منتشر می‌شود، عموم افراد به دنبال عکس‌های باکیفیت و جذاب هستند‌. خلق یک محتوای جذاب به نوع عکسبرداری، ترکیب بندی مناسب و استفاده از نرم افزارهای تولید محتوا بستگی دارد.
  • هویت سازی: برخی از صفحات برند شکلات سازی هستند. از همین رو شکلات و نوع بسته بندی خود را طوری طراحی می‌کنند که برندشان نمایان شود.
  • آموزش و اطلاعات جذاب: بسیاری از افراد علاقه‌مند هستند شکلات یا شیرینی‌های خانگی درست کنند. بنابراین آموزش انواع دسر و شکلات همراه با ترفند می‌تواند به جذابیت صفحه بیفزاید. عموم افراد دوست دارند در مورد مطالبی مانند تاریخچه شکلات و سایر اطلاعات شکلات در کشور‌های مختلف بدانند. بنابراین این صفحات دنبال کننده‌های زیادی خواهند داشت.

۱۰ اکانت‌ شکلاتی اینستاگرام

nutella

نام برند نوتلا را زیاد شنیده‌اید. کم‌تر کسی را می‌توان پیدا کرد که از شکلات‌های این برند معروف نخورده باشد. nutella در اینستاگرام محصولات خود را به همه معرفی می کند و ایده‌های جالبی را برای صبحانه شکلاتی در صفحه خود قرار می‌دهد.

thefeedfeed.chocolate

این صفحه با تنوع بی نظیری در انواع دسرهای شکلاتی، شکلات و شیرینی‌های شکلاتی تصویرهای زیادی را به اشتراک می‌گذارد.

gemchocolates

ترکیب طرح و رنگ‌های گوناگون با انواع شکلات به محبوبیت و شهرت این صفحه افزوده است. این صفحه مجموعه‌ای از عکس‌های هنری شکلات را در بر دارد. مهم‌ترین ویژگی gemchocolates ارائه پست‌های جذاب مناسبتی مانند انواع فصول یا کریسمس است.

choctreescotland

این صفحه همان طور که از نامش هم پیداست به درختان شکلاتی در اسکاتلند اشاره دارد. این صفحه در مورد رشد، فرآیند تهیه و جمع آوری شکلات مطلب منتشر می‌کند. اگر برایتان جالب است که یک شکلات چگونه به دست می‌آید و ساخته می‌شود، حتماً به این صفحه نگاهی بیندازید.

chocoloversmagazine

شما در این اکانت شکلاتی اینستاگرام علاوه بر عکس‌های متنوعی از شکلات، می‌توانید درباره تجربه‌های مختلف از شکلات در سراسر دنیا اطلاعات کسب کنید.

cacao.barry

Cacao Barry یک برند بسیار معروف در شکلات سازی است که عکس‌های زیادی از محصولات خود را به نمایش می‌گذارد. Cacao Barry علاوه بر عکس‌های جذاب، طرز تهیه کیک و شیرینی‌های شکلاتی را آموزش می‌دهد.

اکانت-شکلاتی-اینستاگرام

devidlebovitz

دیوید لوبویتز نویسنده کتاب‌های آشپزی مشهوری است که در مورد دسرها و شیرینی‌ها نیز کتاب‌ نوشته است. او در صفحه خود به آموزش شیرینی‌ و دسرهای گوناگون با شکلات می‌پردازد. اگر علاقه‌مند هستید تا خودتان برای تهیه شیرینی خانگی دست به کار شوید، حتماً سری به دیوید لوبویتز بزنید.

cadburyworlduk

این صفحه متعلق به برند Cadbury World است که علاوه بر محصولات خود پست‌های زیادی در مورد دسر، شیرینی و شکلات را به اشتراک می‌گذارد.

neuhauschocolates

بلژیک از کشورهای مشهور شکلات سازی به شمار می‌رود. از همین رو یکی از معروف‌ترین برند شکلات سازی بلژیک را به شما معرفی می‌کنیم. برند Neuhaus که با این صفحه در اینستاگرام فعالیت می‌کند، توانسته تاثیر زیادی روی مخاطبان خود داشته باشد چرا که محصولات این برند تنوع زیادی دارد و از اشکال جذابی مانند مجسمه در ساخت شکلات استفاده می‌کند.

amanskitchen

صفحه amanskitchen با به کار بردن شکلات در خوراکی‌های مختلف طعم‌های گوناگونی به وجود می‌آورد. این صفحه علاوه بر شکلات کیک‌های زیادی در بر دارد.

شکلات شوکوبرندز

شوکوبرندز یک برند شکلات سازی است که همواره در تلاش بوده تا بهترین‌ها را به مشتریان خود ارائه دهد. شوکوبرندز در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام فعال است. شما هم می‌توانید به اکانت شکلاتی اینستاگرام شوکوبرندز مراجعه کنید تا پست‌های جذابی را ببینید. پیش‌تر به ویژگی بهترین اکانت‌ها اشاره کردیم. شوکوبرندز از همه این موارد از جمله کیفیت، تنوع، جذابیت و مطالب جذاب برخوردار است. اگر به دنبال مطالب بیش‌تری از شکلات هستید، به بخش وبلاگ شوکوبرندز سری بزنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *