خرید و سفارش, شکلات های سفارشی

چاپ عکس روی شکلات

شکلات از آن دست هدیه‌هایی است که می‌تواند تا مدت‌ها در خاطر آدم بماند و با هر جزئیاتی که به آن اضافه بشود مثل بسته‌بندی زیبا و یا چاپ عکس روی شکلات تاثیر آن قوی‌تر خواهد بود. از آنجایی که هدیه‌ها برای تاثیرگذاری استفاده می‌شوند، شکلات می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای موقعیت‌های مختلف باشد. اگر می‌خواهید به همکاران خود هدیه بدهید و یا در یک جلسه‌ی کاری هدیه‌ای به بقیه افراد بدهید، شکلات همان چیزی است که باید سراغ آن بروید. شوکوبرندز در این مقاله می‌خواهد به تاثیر شکلات و چاپ بر روی آن بپردازد.

چاپ عکس روی شکلات برای جلسات

شکلات می‌تواند کنار یک چای و یا قهوه‌ای که در حال نوشیدن آن هستید بسیار دلچسب باشد. یا وقتی که می‌خواهید کمی میان کارهایتان استراحت کنید، خوردن شکلات می‌تواند خستگی شما را از بین ببرد. به همین دلیل ‌می‌تواند هدیه‌ی خوبی هم برای تمام موقعیت‌ها به حساب بیاید.

فرض کنید که شما باید برای یک جلسه‌ی کاری با شرکتی که مدت‌هاست قصد همکاری با آن را دارید آماده شوید. بنابراین مطالب جلسه را می‌نویسید، اسلایدهایی که قرار نمایش داده شوند را آماده می‌کنید، محل جلسه را مرتب و آماده‌ می‌کنید و وسایل پذیرایی را می‌چینید. یکی از این وسایل پذیرایی که افراد می‌توانند در کنار نوشیدنی خود داشته باشند، قطعا شکلات است. شکلاتی با کیفیت که لوگو و یا نوشته‌ی دلخواه شما نیز بر روی آن چاپ شده است. که می‌تواند نظر افراد را به عکس، لوگو و یا نوشته‌ی روی خود جلب کند.

بنابراین یکی از راه‌های تاثیرگذاری همین شکلات‌های کوچک و ساده است.

چاپ-عکس-روی-شکلات

برای هدایای تبلیغاتی

طبق تحقیقات انجام شده بر روی شکلات شاید جال باشد بدانید که شکلات مرغوب نه تنها باعث ایجاد کلسترول نمی‌شود بلکه از آن جلوگیری هم می‌کند. همچنین شکلات این قابلیت را دارد تا به کمک مواد مغذی که در آن وجود دارد سبب ترشح اندروفین در شما و در نهایت موجب شادی شود. به همین دلیل به شکلات داروی افسردگی نیز گفته می‌شود. اما همه‌ی اینها می‌توانند دلیلی بر هدیه دادن این خوراکی خوشمزه باشند.

فرض کنید که شما برای نمایشگاهی باید آماده شوید. نمایشگاهی که در آن شرکت شما یک غرفه دارد تا خود را به بازدیدکنندگان معرفی کند. از این رو شما بهترین‌های خود را می‌خواهید به آن نمایشگاه ببرید. بهترین دیزاین غرفه، بهترین بروشورها، بهترین کارت‌ها و همچنین بهترین هدیه‌های تبلیغاتی. به همین دلیل باید به فکر تهیه این هدایا باشید. یکی از انتخاب‌های شما چاپ عکس روی شکلات و ارائه‌ی آنها خواهد بود. زیرا یکی از بهترین هدایایی که می‌توان به افراد داد شکلات است. شکلات قادر است نه تنها با بسته‌بندی و یا چاپی که بر روی خود دارد تاثیر بگذارد، بلکه با طعم و مزه‌ی خود نیز این امکان را به شما می‌دهد.

چاپ عکس روی شکلات برای تولد

اما شکلات تنها محدود به جلسات کاری و هدایای تبلیغاتی نیست. تصور کنید که تولد فرزند شماست و باید برای مراسم تولد او آماده شوید. مهمان دعوت کنید، غذا و خوراکی‌های خوشمزه تهیه کنید و خانه را آماده‌ی پذیرایی از مهمان‌ها بکنید. حال فرزند شما دوست دارد که تولدی تم‌دار داشته باشد. بنابراین در آماده‌سازی مهمانی باید با تمی که او دوست دارد نیز پیش بروید. از این رو شخصیتی که انتخاب کرده است را بر روی همه چیز چاپ خواهید کرد. چاپ عکس روی شکلات، ظروف، بادکنک‌ها و کلاه‌های تولد و تقریبا همه چیز.

حال می‌توان بهتر درک کرد که شکلات در تمام زندگی حضور دارد و حتی نقش مهمی هم دارد. بنابراین مصرف شکلات مرغوب اهمیت دارد. شکلاتی که نه تنها برای سلامتی شما مضر نیست بلکه مصرف به اندازه‌ی آن مفید است.

خدمات شوکوبرندز

حال شوکوبرندز فرصتی را فراهم کرده است تا برای هر مناسبتی که بخواهید بتوانید از چاپ بر روی شکلات‌های با کیفیت لذت ببرید. با توجه به مناسبت می‌توانید عکس، لوگو، نوشته و هرچیزی که سفارش بدهید را بر روی بسته‌بندی و یا خود شکلات به صورت چاپ شده داشته باشید. بنابراین در جلسات کاری برای تحت تاثیر قرار دادن افراد، یا در نمایشگاه برای معرفی هرچه بهتر خود و یا حتی در جشن تولد تم دار فرزندتان می‌توانید از خدمات شوکوبرندز و چاپ عکس روی شکلات استفاده کرده.

همچنین شوکوبرندز با ارائه خدمات دلخواه شما و همچنین استفاده از بهترین مواد و محصولات قصد دارد تا اعتماد مشتریان خود را به دست آورد.

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “چاپ عکس روی شکلات

  1. هنگامه حبیبی گفت:

    ارسال به شهرستان هم دارید؟

    1. شوکوبرندز گفت:

      بله ، ارسال به تمام ایران انجام میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *