مناسبت ها

شش ایده خاص و دوست داشتنی برای هدیه روز کودک

هدیه روز کورک

در تقویم‌ها روزهایی هستند که می‌توانند زندگی ما را از روزمرگی درآورده و شادی و نشاط را وارد آن کنند. روزهایی که به افراد خاصی اختصاص داده می‌شوند. یکی از این روزها روز کودک است. در این روز افرادی که کودکی در خانه دارند سریع دست به کار شده و جشن ساده و یا حتی مفصلی را تدارک می‌بینند تا کودک خود را خوشحال کرده و خودشان نیز از این روز لذت ببرند. خرید هدیه روز کودک کار سختی نیست مگر اینکه به دنبال سوپرایز روز کودک باشید و یک کادو خاص را بخواهید خریداری کنید. در این مطلب ما می‌خواهید چند ایده خاص برای خرید کادو روز کودک را به شما معرفی کنیم. ایده‌هایی که متفاوت و خاص هستند و به احتمال خیلی زیاد کودکتان عاشقش خواهد شد.

هدیه روز کودک

هدیه روز کورک

زمانی که سخن از خرید کادو روز کودک می‌شود همه ذهن‌ها به سمت خرید اسباب بازی‌های مختلف و یا لباس‌های کودکانه می‌رود. درست است که این‌ها ایده‌های بسیار مناسب برای هدیه روز کودک هستند ولی بیایید قبول کنیم کمی تکراری و کلیشه‌ای شده‌اند. ایده‌های دیگری هم برای سوپرایز روز کودک وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. در ادامه ما می‌خواهیم این موارد را به شما معرفی کنیم.

اول از همه باید بگوییم که برای روز کودک بهتر است که یک کیک مناسب سفارش دهید آن هم با تم روز کوردک. این تم می‌تواند یک شخصیت کارتونی محبوب باشد و یا عکس خود کودک و … به هر حال با انتخاب خودتان یک کیک برای جشن در نظر بگیرید.

آلبوم عکس برای هدیه روز کودک

۱- آلبوم عکس به عنوان سوپرایز روز کورک:

این هدیه شاید کودک شما را در زمان حال زیاد هیجان زده نکرده و او را سورپرایز نکند ولی قطعا در آینده ارزش آن را خواهد دانست. یک آلبوم کودکانه برای او خریداری کنید و چند عکس زیبا نیز از او در داخل آلبوم قرار دهید. بهتر است چند عکس خانوادگی نیز در داخل آن بگذارید. اطمینان داشته باشید که در چند سال آینده این آلبوم انرژی مثبت بسیاری به کودک شما انتقال می‌دهد و او آن را بیشتر از پیش دوست خواهد داشت.

جواهرات زیبا برای دختر خانوما

۲- جواهرات زینتی زیبا برای دختر خانوما:

این مورد بیشتر برای کودکان دختر خوشایند خواهد بود. معمولان دختران از هدیه گرفتن جواهرات حتی بدلیجات هم خوشحال می‌شوند. شما می‌توانید به عنوان سورپرایز روز کودک جواهرات و زیورآلات را انتخاب کنید. اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی کنید می‌توانید بدلیجات را انتخاب نمایید و یا از دستبند و گردنبندهای دست ساز استفاده کنید. این نوع دستبند‌ها امروزه در فضای مجازی به صورت فراوان به فروش می‌رسند و هزینه خرید آن‌ها نیز اصلاً زیاد نیست.

هدیه روز کودک با شکلات سفارشی

۳- شکلات‌های سفارشی بهترین هدیه روز کودک:

هیچ کودکی را نمی‌توانید پیدا کنید که عاشق شکلات نباشد. شکلات خوراکی خوشمزه و مفیدی است که کودکان عاشق آن هستند و از خوردن آن نهایت لذت را می‌برند. شما می‌توانید یک شکلات کاملا سفارشی را به عنوان هدیه روز کودک به فرزندتان تقدیم کنید. این شکلات می‌تواند یک شکل خاص به انتخاب خودتان داشته باشد و یک متن تبریک زیبا روی آن و یا اسم کودکتان که روی آن نوشته شده باشد. حتی می‌توانید بسته بندی آن را نیز با عکس کودکتان انتخاب کنید.

این قابلیت‌ها در شکلات‌های سفارشی شوکوبرندز موجود است و شما می‌توانید دقیقا شکلات‌های مخصوص به کودکتان را از شوکوبرندز بخواهید. مطمئن باشید که کودکتان از دیدن این شکلات‌ها شگفت زده شده و نهایت خوشحالی را در خود حس خواهد کرد.

سری به صفحه اول سایت ما بزنید و نمونه‌هایی از این شکلات‌ها را مشاهده کنید، شما نیز عاشق آن‌ها خواهید شد. هزینه سفارش این نوع شکلات‌ها تعجب آور خواهد بود برای شما، چراکه با هزینه کم یک هدیه خاص برای روز کودک خریداری خواهید کرد.

کتاب های سرگرم کننده برای کادو روز کودک

۴- کتاب‌های سرگرم کننده مخصوص کودکان:

برخی کتاب‌ها در کتاب‌فروشی‌های مخصوص کودکان هستند که علاوه بر جذاب بودن به کودکتان آموزش‌های فراوانی نیز خواهند داد. این کتاب‌های آموزشی برای کودکان طراحی شده‌اند تا با سرگرمی‌های مختلف به کودکتان مفاهیم خاصی را نیز آموزش دهند. با این کادو دو تیر را به نشان خواهید زد؛ هم اینکه یک کادو جذاب برای او خریده‌اید و هم اینکه به او یک هدیه ارزشمند و پرمحتوا داده‌اید.

پازل‌های آموزشی به عنوان کادو روز کودک

۵- پازل‌های آموزشی به عنوان کادو روز کودک:

پازل نیز یک کادو خوب برای روز کودک است. معمولا کودکان بالای ۲ سال عاشق پازل هستند و روزی چند بار آن را به هم ریخته و دوباره درستش می‌کنند. شما می‌توانید از این پازل های به عنوان کادو روز کودک استفاده کنید. توجه داشته باشید که این کادو برای کودکان زیر دو سال مناسب نیست. اسباب بازی‌هایی نیز به شکل پازل برای کودکان وجود دارند که آموزشی نیز هستند و معمولا برای یادگیری اعداد و حروف طراحی می‌شوند. از این نوع پازل‌ها نیز می‌توانید خریداری کنید.

پک کارتون‌های محبوب یک ایده خوب برای هدیه روز کورک

۶- پک کارتون‌های محبوب، یک ایده خوب برای هدیه روز کورک:

کودکان عاشق کارتون و انیمیشن هستند. درست است که در تلویزیون کارتون‌های مختلفی را مشاهده می‌کنند ولی کارتون‌هایی هستند که از تلویزیون پخش نمی‌شوند شما می‌توانید این کارتون‌ها را برای هدیه دادن انتخاب کنید. حتی اگر کارتون‌ها نیز تکراری باشند باز هم داشتن یک مجموعه کامل از کارتون‌های محبوب آرزوی هر کودکی است. پس تردید نکنید که این کادو نیز مورد پسند کودک قرار خواهد گرفت.

ایده دیگر این است که به جای خرید کارتون‌های امروزی و انیمیشن‌های تازه ساخته شده کارتون‌های نوستالژی را برای آن‌ها خریداری کنید. کارتون‌های قدیمی که بسیار محبوب هستند مانند سری کامل کارتون فوتبالیست‌ها و یا پلنگ صورتی، پسر شجاع، حنا دختری در مزرعه و …

با ۶ ایده مختلف هدیه روز کودک آشنا شدید. شما می‌توانید با خرید این هدایا کودک خودتان را خوشحال کرده و او را شگفت زده کنید. هدف از این ایده‌ها این بود که شما هدیه‌ای متفاوت تهیه نمایید چرا که حتماً اقوام و فامیل‌های نزدیک برای کودک شما اسباب بازی و سایر هدیه‌های کلیشه‌ای و راحت را خریداری خواهند کرد.

امیدواریم ایده‌ها در انتخاب هدیه مناسب برای روز کودک به شما کمک کرده باشد. اگر شما نیز ایده خاصی برای این روز دارید حتما آن را در قسمت کامنت برای ما بنویسید. ممنون که با این مقاله نیز همراه ما بودید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *