مناسبت ها

بهترین ایده‌ها برای خرید هدیه روز مادر

ایده برای هدیه روز مادر

درست است که با هزاران هدیه هم نمی‌توان زحماتی که مادر برای ما کشیده است را جبران کرد اما خرید هدیه می‌تواند بهانه‌ای باشد برای تشکر از این زحمات و انتقال محبت. روز مادر بهترین روز برای خرید هدیه است اما باید سعی کنید که مناسب‌ترین کادو و یادبود را برای او انتخاب کنید. بهترین کار این است که ابتدا ایده‌های هدیه روز مادر را بررسی کنید تا ایده مناسب برای مادرتان را بیابید. در این مقاله ما قصد داریم ۸ مورد از ایده‌های متفاوت برای خرید کادو روز مادر را معرفی کنیم. بهترین ایده‌ها برای هدیه روز مادر که سنت شکنی محسوب می‌شوند. همراه ما باشید.

ایده های خاص برای هدیه روز مادر

هدیه روز مادر

در خرید هدیه روز مادر باید به این نکته توجه کنید، هدیه‌ای را انتخاب نمایید که دقیقا برای مادرتان باشد. معمولا مادران از گرفتن وسایل آشپزخانه خوشحال نمی‌شوند. بهتر است که قبل از تهیه کادو روز مادر یک کیک مخصوص برای این روز سفارش دهید. بهترین زمان برای اینکار چند روز قبل از روز مادر است تا از تهیه کیک مخصوص خود برای این روز مطمئن شوید. بیایید ایده‌های هدیه روز مادر را با هم مرور کرده و بهترین را انتخاب کنیم. این ایده‌ها کمی متفاوت و خاص هستند تا شما بتوانید هدیه‌ای متفاوت تهیه کنید.

مطلب جذاب و پیشنهادی برای شما : فلسفله و تاریخ روز مادر در ایران و جهان

گردنبند با عکس مادر:

گردنبند با عکس مادر

گردنبند یک هدیه مناسب برای روز مادر است اما اگر به صورت ساده تهیه شود یک هدیه تکراری خواهد بود. برای اینکه گردنبند به یک هدیه خاص تبدیل شود بهتر است که این هدیه را سفارشی کرده و عکس مادر خودتان را وسط آن قرار دهید. جواهرسازی‌های بسیار زیادی هستند که این کار انجام می‌دهند. هزینه این هدیه بستگی به این دارد که جنس گردنبند از چه چیزی باشد.

ماگ با عکس مادر:

ماگ با عکس مادر

اگر به دنبال کادویی می‌گردید که هزینه کمی برای خرید داشته باشد ماگ بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. برای اینکه این هدیه نیز از سادگی خارج شود بهتر است که از ماگ‌های سفارشی استفاده کرده و عکس مادرتان را روی آن چاپ کنید. اگر علاقه به این کار ندارید می‌توانید یک متن زیبا برای آن انتخاب کنید یا ایده‌های دیگر.

کیف دستی مخصوص خرید:

بهترین ایده ها برای کادو روز مادر

در اکثر خانه‌ها وظیفه خرید وسایل کوچک بخصوص خوردنی‌ها به عهده مادر است. شما می‌توانید یک کیف دستی مخصوص خرید برای راحتی بیشتر مادرتان در این کار تهیه کنید. این ایده به عنوان هدیه روز مادر بسیار مناسب است و خیلی ساده.

گل مصنوعی و یا طبیعی:

گل مصنوعی و یا طبیعی برای روز مادر

گل همیشه برای خانوم‌ها یک هدیه خوب محسوب می‌شود. اما دسته گل برای روز مادر زیاد مناسب نیست بهتر است که یک گلدان پر گل و یا یک کاکتوس برای مادرتان خریداری کنید. اگر گل مورد علاقه مادرتان را می‌دانید می‌توانید یک گلدان از آن را برای وی تهیه کنید. گل‌های مصنوعی هم انتخاب بدی نیستند ولی اولویت شما بهتر است که گل طبیعی باشد. هزینه این کادو روز مادر هم بسیار مناسب است.

کتاب بهترین کادو برای روز مادر:

کتاب بهترین کادو برای روز مادر

کتاب همیشه یک هدیه ارزشمند است حتی برای روز مادر. بهتر است سلیقه کتاب خواندن مادرتان را دانسته و بعد کتاب‌هایی که پیش از این خوانده را لیست کنید تا کتاب تکراری برای وی خریداری نکنید. بعد از این کار می‌توانید یک کتاب مناسب برای مادرتان تهیه کرده و وی را خوشحال کنید.

کتاب یک هدیه ارزشمند است و مطمئن باشید که کسی از هدیه گرفتن آن ناراحت نخواهد شد بخصوص اگر کتاب دقیقا بر اساس سلیقه وی انتخاب شده باشد. هزینه خرید این هدیه نیز بسیار پایین است.

شکلات سفارشی به عنوان کادو روز مادر:

شکلات سفارشی به عنوان کادو روز مادر

هدیه‌ای را تصور کنید که می‌توانید براساس سلیقه و نیاز خودتان آن را سفارشی سازی کنید. این قابلیتی است که کمتر هدیه آن را دارا است. این قابلیت باعث خواهد شد که هدیه خاص و متفاوت که فقط و فقط برای شما است را صاحب شوید. شکلات‌های سفارشی این قابلیت را دارا هستند.

  • شما می‌توانید متن دلخواهتان را برای چاپ ارسال کنید
  • حتی می‌توانید عکس مورد نظراتان را نیز ارسال کنید
  • طرح بسته بندی را نیز خودتان انتخاب خواهید کرد
  • جعبه نیز به انتخاب شما خواهد بود.

پس به راحتی می‌توانید یک هدیه مخصوص برای مادرتان طراحی کرده و سفارش دهید. هزینه این هدیه نیز بسیار مناسب است به صورتی که خود شما نیز تعجب خواهید کرد.

خود شکلات هم که نیازی به تعریف ندارد. کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که دست رد به شکلات بزند پس مطمئن باشید که این هدیه مورد پسند قرار گرفته و همه را شگفت زده خواهد کرد.

شوکوبرندز به همین منظور در کنار شما می‌باشد. شکلات سفارشی شوکوبرندز یک پیشنهاد لوکس و تازه به عنوان هدیه اختصاصی و یونیک به شما پیشنهاد می‌شود. بسیار خرسندیم که با شوکوبرندز همراه بودید، پیشنهاد می‌کنیم محصولات شوکوبرندز در قسمت گالری تصاویر مشاهده کرده و جهت سفارش شکلات تبلیغاتی و سفارشی خود، همین حالا اقدام فرمائید.

برای ثبت سفارش، می‌توانید از بخش ثبت سفارش وب سایت شوکوبرندز اقدام کنید و یا از طریق تماس تلفنی با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن: ٠٢١٢٨۴٢٢٧٢٧
۰۴۱۳۳۳۷۲۷۲۷
٠٩١۴٢١٨٢٧٢٧ موبایل

اسپیکر برای آشپزخانه:

اسپیکر برای آشپزخانه

اگر مادر شما به موسیقی علاقه دارد می‌توانید برای وی یک اسپیکر بی سیم خریداری کنید. این هدیه بسیار کاربردی بوده و مادر شما می‌تواند طولانی مدت از آن استفاده کند. البته هزینه خرید این اسپیکرها اگر به صورت اصل تهیه شود بسیار زیاد خواهد بود اما می‌توان مدل‌های پایین‌تر آن را با هزینه مناسب نیز تهیه کرد.

توجه کنید که اگر در خانه سیستم مخصوص صوتی دارید این هدیه برای مادر مناسب نخواهد بود.

ساعت هوشمند و یا مچ بند سلامتی:

دستبند سلامتی

این دستبندها چند سالی است که مدل شده‌اند و امکانات مناسبی نیز دارند مانند شمارش تعداد قدم‌ها و یا ضربان قلب و … این هدیه برای مادرانی که ورزش هم می‌کنند بسیار مناسب است چراکه می‌تواند میزان کالری سوزانده شده و انرژی مصرف شده را نیز محاسبه کنند. این ایده کادو روز مادر را نیز می‌توانید در انتخاب‌های خود قرار دهید.

با ایده‌های مختلف هدیه روز مادر آشنا شدید. امیدواریم که ایده‌هایی که معرفی کردیم برای شما مفید بوده باشد. توجه کنید که هر کدام از این ایده‌ها را که انتخاب کردید در کنار آن یک کاغذ با متن تشکر نیز قرار دهید. مطمئن باشید ارزش کاغذی که متن شما داخل آن نوشته شده برای مادرتان بسیار بیشتر از خود کادو روز مادر است.

اگر شما ایده دیگر برای کادو روز مادر دارید حتما آن را در قسمت کامنت برای ما و دیگر کاربران بنویسید. ممنون که همراه ما بودید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *