بازاریابی و تبلیغات

 نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۱

طرز تهیه چند دسر شکلاتی با شیر

 نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۱ یک رویداد جذاب برای افرادی است که به تکنولوژی علاقه مند هستند. دست همه مردمی که به نمایشگاه الکامپ می‌آیند کیسه‌های رنگارنگی را می‌بینیم. هدیه گرفتن از کارهای مورد علاقه مردم است، این هدیه می‌تواند یک برگ کاغذ گلاسه خوش آب و رنگ یا یک سیم ‌کارت رایگان باشد. همین باعث شده شرکت کنندگان در نمایشگاه از ابزار تبلیغاتی و دادن هدایای تبلیغاتی و راه‌های خلاق استفاده کنند. به کارگیری هدایای تبلیغاتی مختلف در نمایشگاه از سوی شرکت کنندگان کاملا طبیعی و مرسوم است. آنچه که مهم است، چگونگی اثر گذاری تبلیغات خلاق بر روی بازدیدکنندگان است تا باعث حک شدن هدفی که مد نظر ما است در ذهن ‌شان شویم.

نقش هدایای تبلیغاتی در جذب مشتریان

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی باعث جذب بازدید بیشتر در نمایشگاه به غرفه شما می‌شود. یکی از فرصت‌های بسیار خوب برای کسب و کارها که بتوانند مزیت‌های رقابتیشان را نشان دهند، این است که در رویدادها، سمینارها، کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌هایی که در صنعت و صنوف مختلف برگزاری می‌شود، شرکت کنند. ارائه هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی یکی از خدمات مجموعه هدایای تبلیغاتی شوکوبرندز به شمار می‌آید. این مورد یک راه بسیار موفق برای این است که اعتبار و محبوبیت کسب و کارها افزایش یابد. هدایای نمایشگاهی دارای جذابیت خاصی هستند که می‌توانند به صورت ناخودآگاه، مخاطبان را به سمت غرفه شما دعوت کنند. نه تنها در ایران بلکه در جاهای دیگر دریافت هدیه و نمونه رایگان در نمایشگاه‌ها به صورت یک عادت و فرهنگ شناخته شده‌است. با این کار فرصتی ایجاد می‌شود که کسب و کارها تاثیرگذاری بر روی مخاطب خود را داشته باشند و بتوانند داستان برند خود را بیان کنند.

هدیه تبلیغاتی و کاربردی برای نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۱

بر اساس تحقیقات صورت گرفته بر روی هدایای تبلیغاتی این نتیجه به دست آمد که علاقه افراد و مخاطبان یک کسب و کار، به دریافت هدایایی است که کاربردی باشد و در زندگی روزمره یا برای انجام کار روزانه و پر تکرار قابل استفاده باشد نه این که وسیله‌ای دکوری یا یک بار مصرف باشد. از همین رو دادن هدیه تبلیغاتی صرفا کافی نیست، بلکه باید این هدیه برای مخاطبان و افراد کاربردی باشد. عمر متوسط هدیه تبلیغاتی دریافتی توسط افراد در نمایشگاه‌ها چیزی حدود ۸ تا ۱۴ ماه می‌باشد. لازم است بدانید هدیه تبلیغاتی که کیفیت خوبی دارد چنین عمری را دارا است و هدیه تبلیغاتی که کیفیت پایینی دارد، عمر کوتاه تری خواهد داشت. رغبت مخاطبان برای استفاده از چنین هدایای با کیفیت کم پایین خواهد بود. به همین خاطر تهیه هدیه تبلیغاتی با کیفیت نسبتا مناسب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید به آن توجه کنید.

هدیه تبلیغاتی و کاربردی برای نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۱

انواع هدایای نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۱

هدایای تبلیغاتی انواع مختلف و گسترده‌ای دارند. بر اساس هدفی که ما می‌خواهیم هدایای تبلیغاتی خود را در نمایشگاه الکامپ ارائه دهیم می‌توانیم هر یک از آن‌ها را تهیه و توزیع کنیم. از جمله هدایای تبلیغاتی مناسب و مرسوم نمایشگاه الکامپ جاموبایلی، خودکار، کلاه، تیشرت، ساک دستی، پاور بانک، لیوان سرامیکی و فلش مموری تبلیغاتی یا هدایای خوراکی و غذایی مانند شکلات و … در کنار آن‌ها هستند. شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ و امکاناتی که دارید هر یک از این هدایای تبلیغاتی را انتخاب کرده و به افراد شرکت کننده هدیه دهید.

شوکوبرندز چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

شوکوبرندز امکان درج آرم و لوگوی شرکت یا سازمان شما بر روی شکلات را  فراهم می‌کند و هر تعدادی که شما بخواهید آماده می‌کند و شما می‌توانید برای پذیرایی، از میهمانان و مخاطبین خود از آن‌ها استفاده نمایید. حتی اگر شما بخواهید، ارایه بسته بندی و جعبه‌های سفارشی شکلات با طرح اختصاصی را برای شما فراهم می‌کند. محصولات شوکوبرندز متنوع و جدید هستند. محصولاتی که با طعم خوشمزه و دلنشین باعث به یاد ماندن خاطره خوشی از برند شما در ذهن مصرف کننده می‌شود. یکی از این محصولات باکس هایی هستند که شامل پشمک، شکلات، آجیل، چای و دمنوش‌های مختلف می‌باشند که بسته به سلیقه مشتری‌ها می‌توانند محتویات داخل آن‌ها را تغییر دهند. شما می‌توانید با دادن لوگوی شرکت یا سازمان خود به شوکوبرندز نوع شکلات و بسته بندی مورد نظر خود را انتخاب کنید و این هدیه را به دوستان، عزیزان و مشتریان خود تقدیم کنید.

انتخاب هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی مناسب، موردی است که شوکوبرندز سال­ها تجربه موفق آن را داشته‌است. شما می­توانید همین حالا با کارشناسان شوکوبرندز تماس بگیرید و برای پیش برد اهداف نمایشگاهی از این تجربه  بهره­ بگیرید و برای نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۱ از این هدایا استفاده کنید.

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *