خرید و سفارش, شکلات های سفارشی

ساده‌ترین روش چاپ عکس روی شکلات

پذیرایی در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه تهران 1402

ساده‌ترین روش چاپ عکس روی شکلات را در این مطلب بررسی می‌کنیم. آیا تا به حال شده شکلاتی ببینید که عکس کسی روی آن چاپ شده باشد؟ یا این که به عنوان هدیه چنین کادوی جذابی را دیده باشید؟ اگر می‌خواهید با روند آن و چگونگی انجام آن آشنا شوید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

چاپ عکس بر روی شکلات

شکلات‌ با طرح خاص یکی از جذاب‌ترین ایده‌هایی است که برای پذیرایی یا هدیه می‌تواند استفاده شود. اکثر افراد از شکلات استقبال می‌کنند و علاقه زیادی به آن دارند و اگر برای مناسبت خاصی همچین محصول خوشمزه‌ای به آن‌ها هدیه داده شود، بی شک برای آن‌ها بسیار خوشحال کننده خواهد بود. شکلات‌هایی که روی آن‌ها طرح یا تصویر خاصی چاپ شده باشد با بسته بندی مخصوص و زیبا، حتما می‌تواند یک هدیه خاص برای کادو دادن به عزیزانتان باشد.

هدیه‌های خوراکی اصولا در بین همه هدیه‌ها و مناسبت‌ها دارای جایگاه ویژه‌ای هستند. به عنوان مثال شما همیشه برای تولد کیک تولد هم سفارش می‌دهید؛ درست است که این کیک جای هدیه را پر نمی‌کند اما به عنوان بخشی از مراسم محسوب می‌شود. برای همین است که امروزه در هر مناسبت دیگری کیک و دیگر خوراکی‌ها یکی از بخش‌های اصلی آن مناسبت شناخته می‌شود. اکنون شما این امکان را دارید که هدیه‌های دیگر خوراکی را هم به کار ببرید. شکلات‌هایی که بر روی آن‌ها تصویر شخص یا طرح درخواستی یا نوشته‌های زیبا حک شده‌است نمونه‌ای از این هدایای جذابند و شما می‌توانید برای ساده‌ترین روش چاپ عکس روی شکلات به راحتی اقدام کنید.

چاپ عکس روی شکلات دارای استفاده‌های متعددی است و مورد استقبال افراد و ارگان‌های متفاوت قرار گرفته‌است. این تصویرها بر اساس انتخاب شما تفاوت دارند. آن‌ها برای اهداف گوناگون در تعداد دلخواه تولید می‌شود. برخی برای این که تبلیغات برای شرکت یا فروشگاه خود انجام دهند، شکلات با درج برند یا تایپوگرافی را به کار می‌برند. بسیاری از افراد هم این شکلات‌ها را برای هدیه دادن به کار می‌برند و برای هر مناسبتی جذاب به نظر می‌رسد. برخی هم شکلات سفارشی‌ سازی شده را به عنوان وسیله پذیرایی در مهمانی‌های خود به کار می‌برند.

سادهترین-روش-چاپ-عکس-روی-شکلات

 روش‌هایی برای طرح روی شکلات

شاید اینطور به نظر برسد که آب کردن شکلات جهت استفاده در تزیینات کیک‌ها و بیسکویت‌های خانگی کاری بسیار دشوار و سخت باشد؛ اما به کار گیری روش بن ماری این کار را برای افراد زیادی، راحت‌تر کرده است. استفاده از روش بن ماری بیشتر برای آب کردن شکلات تخته‌ای، سکه‌ای و ژلاتین های ورقه ای انجام می‌شود.

نکته‌ای که برای بنماری شکلات وجود دارد این است که از قرار دادن کامل آن درون ظرف خودداری کنید و آن را به اندازه سکه و تکه‌های کوچک خرد کنید سپس داخل ظرف قرار دهید. بعد از آن قابلمه یا کتری را آب کرده و آب را بجوشانید سپس به گونه‌ای ظرف حاوی شکلات را روی در کتری یا قابلمه بگذارید که کاملا در آن پوشش داده شود. این کار باعث برخورد بخار آب کامل به زیر ظرف و آب شدن کامل شکلات‌ها می‌شود.

توجه داشته باشید که از قبل قالبی را برای طرح شکلات مورد نظر خود آماده کنید که شکلات به شکل آن قالب درآید. یکی از ساده‌ترین روش چاپ عکس روی شکلات کمک گرفتن از مجموعه‌هایی است که این خدمات را انجام می‌دهند. یکی از این شرکت‌ها شوکوبرندز است که متناسب با سفارش مشتری عکس دلخواه را روی شکلات چاپ می‌کند. فقط کافی است که با شوکوبرندز تماس بگیرید و طرح و سایر نکات مربوط به سفارش خود را به آن‌ها ارائه داده و کمتر از ۵ روز کاری سفارش خود را تحویل بگیرید.

خدمات شوکوبرندز

شکلات عکس دار

در صورتی که قصد خرید جعبه پذیرایی مختلف را دارید یا اگر بخواهید به یک نفر شکلات را با یک بسته ویژه و طرح خاص هدیه دهید یا به افراد یک سازمان برای مناسبت خاص می‌توانید از شوکوبرندز کمک بگیرید. این مجموعه با به کار گیری ساده‌ترین روش چاپ عکس روی شکلات امکان ایجاد بسته‌های زیبا را مهیا می‌کند. شوکوبرندز امکان ارائه تعداد بالایی از بسته‌های شکلات را فراهم کرده‌است. حتی اگر شما به عنوان یک شرکت یا سازمان دارای برند خاصی هستید یا اگر مارک خاصی مورد نظرتان است، با شوکوبرندز این امکان را دارید که آن را بر روی جعبه شکلات هدیه حک کنید و به عنوان هدیه تقدیم افراد کنید. یک کادو ویژه با برند خاص همیشه در ذهن‌ها می‌ماند که شما با استفاده از این نوع هدیه خاطره‌ای خوب از خود در یاد مشتریان یا افراد سازمان خود ثبت می‌کنید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *