بازاریابی و تبلیغات, شکلات

خلاقیت‌های جالب با شکلات، خوشمزه دوست داشتنی!

خلاقیت با شکلات

از اولین باری که شکلات کشف و صرف شد سال‌های زیادی گذشته است. شاید اولین نفری که شکلات را استفاده کرد حتی در تصورش هم نمی‌گنجید که این خوراکی قرار است در آینده این همه محبوب شود. اولین بار شکلات به صورت یک نوشیدنی تلخ و تند مورد مصرف قرار گرفت ولی بعد از ورود آن به اروپا این شکلات به صورت جامد درآمد و در اشکال مختلف وارد بازار شد. امروزه دیگر شکلات به صورت‌های سنتی به فروش نمی‌رسد و شرکت‌های مختلف آن را به صورت‌ها و اشکال مختلف راهی بازارها می‌کنند تا فروش بیشتری داشته باشند. خلاقیت با شکلات دیگر کار آسانی نیست چرا که همه‌ی شرکت‌ها برای آن تلاش می‌کنند.

در این مطلب قصد داریم چندین نمونه ایده خلاقیت با شکلات را به شما ارائه دهیم. ایده‌هایی که شرکت‌های بزرگ تولید شکلات برای فروش بیشتر خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. همراه ما باشید چرا که این ایده‌های خلاقیت با شکلات شما را شگفت زده خواهد کرد.

خلاقیت با شکلات

ایده‌های مختلفی برای خلاقیت با شکلات وجود دارد که شما نیز قطعا برخی از آن‌ها را مشاهده کردید، ما سعی کردیم در این مطلب متفاوت‌ترین آن‌ها را به شما نشان دهیم.

سیاره‌های شکلاتی:

آبنبات‌های شکلاتی در دنیا بسیار طرفدار دارند. آبنبات‌هایی که روی آن از شیرینی‌های رنگی تشکیل شده و داخل آن پر است از شکلات خوشمزه…!

سیاره‌های شکلاتی

شکلات های Onomatopoeic:

مجموعه ۹ شکلات با اندازه‌های کاملا یکسان که هر کدام از آن‌ها نشان دهنده یک حرف ژاپنی است. این ایده خلاقیت با شکلات مربوط به شرکت‌های ژاپنی می‌باشد.

شکلات های Onomatopoeic

خلاقیت با شکلات

شکلات های Onomatopoeic

شکلات‌هایی به شکل lego:

اولین بار این ایده به فکر Akihiro Mizuuchi طراح ژاپنی رسید که شکلات را به شکل lego تولید کند. وی ابتدا شکلات‌ها را به شکل لگو‌های کوچک درآورد و سپس با آن‌ها خرس‌های زیبا ساخت. با هم این ایده خلاقیت با شکلات را نیز تماشا می‌کنیم.

خلاقیت با شکلات

شکلات‌هایی به شکل خرس ساخته شده از لگوهای شکلاتی

شکلات‌هایی به شکل lego

تیوب رنگ‌های شکلاتی:

هنرمندان برای خلاقیت با شکلات دست به هر کاری می‌زنند. این بار استدیو طراحی nendo با همکاری مجله پر طرفدار سبک زندگی pen تیوب‌های رنگ را با روغن‌های شکلات پر کرده و شروع به تولید کردند. تیوب‌هایی که داخل آن‌ها با شکلات‌های خوشمره پر شده است. در ادامه عکس‌هایی از این خلاقیت جالب را مشاهده خواهید کرد.

تیوب‌های رنگ شکلاتی

ست کامل از تیوب‌های رنگی که درون آن‌ها با روغن شکلات پر شده است

خلاقیت با شکلات

معبد شکلاتی:

Ginkaku-ji معروف‌ترین معبد شهر توکیو در کشور ژاپن است که برای مردم نیز بسیار مقدس می‌باشد. یاسوشیرو سوزوکی اولین کسی بود که به فکر ساخت شکلات‌هایی با شکل این معبد افتاد. وی از محبوب بودن این معبد برای فروش بیشتر شکلات‌های خود استفاده کرده است. این معبد شکلات یک بسته‌بندی نقره‌ای نیز دارد که زیبایی آن را چند برار می‌کند. عکس‌های این معبد را مشاهده کنید.

معبد شکلاتی

معبد شکلاتی، خلاقیت خاص با این خوشمزه دوست داشتنی

یاسوشیرو سوزوکی

میخ‌های شکلاتی:

به فکر کمتر کسی می‌رسد که می‌توان با شکلات نیز میخ درست کرد. این ایده خلاقیت با شکلات علاوه بر متفاوت بودن بسیار کاربردی نیز می‌باشد. شما می‌توانید با این میخ‌های شکلاتی مواد غذایی را به هم بچسبانید و شکل‌های مختلفی با آن‌ها درست کنید. مانند تصاویر زیر که یکی از آن‌ها توت فرنگی‌ها با استفاده از شکلات به کیک وصل شده‌اند و یا پرتقال‌هایی که با استفاده از همین میخ‌ها به شکل یک مار در آمده‌اند.

میخ‌های شکلاتی

خلاقیت با شکلات

میخ‌های شکلاتی

حیوان دست آموز ساخته از شکلات:

اگر به شکلات فروشی‌های مختلف شهر توکیو بروید حتما با شکلات‌هایی به شکل حیوانات مختلف روبه‌رو خواهید شد. شرکت‌های بزرگ از محبوبیت حیوانات مختلف برای فروش بیشتر و خوشمزه‌تر نشان دادن شکلات‌های خود استفاده می‌کنند. نمونه‌ای از شکلات‌های خوشمزه ساخته شده به شکل حیوانات زیبا را مشاهده کنید.

حیوان دست آموز ساخته از شکلات

مدادهای خوشمزه شکلاتی:

ایده‌های خلاقیت با شکلات که مشاهده کردید ایده‌های تازه‌ای بودند. کمی به عقب برمی‌گردیم شاید ایده‌ی جالب‌تری نیز وجود باشد. ایده مداد‌های شکلاتی ایده‌ای قدیمی ولی پایدار است. شکلات‌هایی که به شکل مداد بوده به همراه یک مداد تراش به فروش می‌رسند و شما می‌توانید با تراشیدن شکلات‌ها آن‌ها را میل کنید.

مدادهای خوشمزه شکلاتی

شکلات‌های سفارشی:

ایرادی که تمامی این ایده‌ها دارند این است که شما هیچ گونه کنترلی بر روی اندازه، شکل و نوع شکلات آن ندارید و فقط می‌توانید خریدار آن‌ها باشید و اینکه نمی‌توانید خلاقیت خودتان را نیز در تولید و شکل آن دخالت دهید. ولی خوب راه حلی نیز برای این مشکل وجود دارد آن هم استفاده از شکلات‌های سفارشی است. شکلات‌هایی که با طرح دلخواه شما تولید می‌شود و فقط و فقط مختص شما خواهد بود.

شکلات‌هایی خاص و مناسب برای هدیه دادن در مناسبت‌های مختلف مانند تولد، سالگرد ازدواج و …

شوکوبرند به عنوان شرکت فعال در حوزه تولید شکلات‌های سفارشی و اختصاصی به شما این امکان را می‌دهد که شکلات با طرح دلخواه خودتان را سفارش دهید. شکلات‌هایی که اختصاصاً برای شما تولید می‌شود آن هم با طرح مورد نظر شما. در تولید این شکلات‌ها از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود تا علاوه بر زیبایی طرح، خوشمزه نیز باشند. نمونه‌هایی از شکلا‌های سفارشی مشتریان را مشاهده کنید:

شکلات‌های سفارشی

شکلات سفارشی

شکلات‌های سفارشی

[shoplink link=’https://chocobrands.ir/product/order’]خرید شکلات سفارشی[/shoplink]

 

• منابع استفاده شده در این مطلب:

https://www.boredpanda.com/chocolate-art

http://www.spoon-tamago.com/2014/04/16/creative-chocolate-ideas-from-japan

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *