خرید و سفارش

قیمت و خرید انواع جعبه پذیرایی چوبی و چرمی

ولنتاین 2023 چی کادو بدیم؟

ست جعبه پذیرایی چوبی و چرمی از گذشته تا امروز مرسوم بوده‌است. در حال حاضر نیز طرفداران خاص خود را دارد. جعبه پذیرایی چرمی هنوز برای بعضی افراد که دارای سلیقه‌ تجملاتی هستند، دوستداشتنی است. آن‌ها از ابزارهای بسیار کاربردی هستند که برای پذیرایی از مهمان در منزل و محیط کاری می‌توان از آن استفاده کرد. این نوع جعبه‌ها برای این که انواع آجیل، دمنوش‌‌ها و شکلات در آن‌ها قرار گیرد، به کار می‌روند. این جعبه‌ها از وسایل نفیسی هستند که ظرافت‌‌های آن‌ها باعث جذب هر بیننده‌‌ای به خود می‌‌شود. همچنین از این جعبه پذیرایی‌ها می‌‌توان به عنوان کادو یا هدایای تبلیغاتی برای دوستان یا آشنایان خود استفاده کرد. جعبه‌های پذیرایی با اندازه‌ای که دارند، قابل جای دادن داخل کشو محل کار و یا آشپزخانه هستند. شما این قابلیت را خواهید داشت که در زمان‌‌های مختلفی از مواد داخل آن استفاده کنید.

قیمت جعبه پذیرایی چوبی و چرمی

قیمت جعبه‌ها مسئله‌ای است که بیشتر از همه برای شرکت‌های سفارش دهنده جعبه پذیرایی از هر نوعی مهم است و باعث جلب توجه کاربران به این جعبه‌ها می‌شود. بازه این قیمت‌ها بسته به عوامل مختلفی تغییر می‌کند. اگر یک سرچ و جستجوی ساده در اینترنت انجام دهید، می‌توانید جعبه‌های پذیرایی متنوع با قیمت‌های مختلف پیدا کنید. برخی از این قیمت‌ها بسیار بالاتر از حد نرمال و مقداریست که فکر می‌کنیم اما برخی قیمت‌ها نیز بسیار پایین می‌باشند. برای مثال جعبه پذیرایی که از جنس چوب راش ساخته شده قیمت بالاتری نسبت به جعبه پذیرایی بامبو دارد.

خرید جعبه پذیرایی چرمی

قیمت جعبه پذیرایی وابسته به عوامل متعددی است من جمله مواد و ساختار این جعبه‌ها. مواد به کار رفته در ساخت این جعبه‌ها، رنگ بندی آن‌ها، نوع برشی که داده شده و چاپ تبلیغات یا چاپ و حک شدن طرح و لوگویی بر روی آن‌ها همگی می‌توانند قیمت یک جعبه پذیرایی را تحت تاثیر قرار دهند. جنس چوبی که در ساخت این جعبه‌ها از آن‌ها استفاده می‌شود نیز از عوامل مهمی در تعیین قیمت این جعبه‌ها می‌باشد. مثلا جعبه‌ای ساخته شده از چوب گردو یا چوب آگرا دارای  قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع مختلف جعبه پذیرایی است. جعبه‌های پذیرایی که برای هدیه سفارش داده می‌شوند اغلب هم از نظر جنس و هم از نظر زیبایی ظاهری برای کسی که آن را سفارش داده‌است، مهم است.

خرید جعبه پذیرایی چوبی و چرمی

یکی از مواردی که دغدغه کاربران به شمار می‌آید خریدن جعبه پذیرایی است. برای خرید این جعبه‌ها می‌توانید به دو صورت اینترنتی و خرید از فروشگاه به صورت حضوری اقدام کنید. اما اگر به روش اینترنتی این محصول و هر محصول دیگری را خرید کنید در صرف وقت و هزینه صرفه جویی خواهد شد. از آن جایی که فروشگاه‌ها هزینه‌های اضافی مثل کرایه مغازه و آب و برق دارند عموما محصولات خود را به نسبت گران‌تر از فروشگاه‌های اینترنتی می‌فروشند که دارای هیچ یک از این موارد نیستند. فروشگاه‌‌های اینترنتی نه تنها قیمت مناسبی ارائه می‌دهند بلکه سادگی و سهولت خرید را برای مشتریان فراهم می‌کنند. همچنین خرید اینترنتی هم وقت و هم هزینه کمتری می‌گیرد. حتما این نکته را باید در خرید جعبه پذیرایی چوبی و چرمی به صورت اینترنتی در نظر بگیرید که فروشگاه‌های اینترنتی معتبر با نمونه کارهای واقعی را برای خرید انتخاب کنید.

خدمات شوکو برندز

در صورتی که قصد خرید جعبه پذیرایی مختلف را دارید یا اگر بخواهید به یک نفر شکلات را با یک بسته ویژه هدیه دهید یا به افراد یک سازمان برای مناسبت خاص می‌توانید از شوکو برندز کمک بگیرید. شوکو برندز امکان ارائه تعداد بالایی از بسته‌های شکلات را فراهم کرده‌است. حتی اگر شما به عنوان یک شرکت یا سازمان دارای برند خاصی هستید یا اگر مارک خاصی مورد نظرتان است، با شوکو برندز این امکان را دارید که آن را بر روی جعبه شکلات هدیه حک کنید و به عنوان هدیه تقدیم افراد کنید. یک کادو ویژه با برند خاص همیشه در ذهن‌ها می‌ماند که شما با استفاده از این نوع هدیه خاطره‌ای خوب از خود در یاد مشتریان یا افراد سازمان خود ثبت می‌کنید.

سخن آخر

در این مطلب درمورد خرید جعبه پذیرایی چوبی و چرمی صحبت کردیم. اگر قصد دارید بسته‌هایی برای پذیرایی در مراسم‌ها یا هدیه تهیه کنید و طرح یا لگوی خاصی را روی آن‌ها درج کنید می‌توانید از سایت شوکو برندز کمک بگیرید. شوکو برندز امکان بسته بندی و جعبه‌های سفارشی با طرح اختصاصی را برای افراد یا سازمان‌ها فراهم می‌کند.

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *