شکلات های سفارشی

تفاوت اصلی اشانتیون و هدیه تبلیغاتی

علت جایگزینی هدیه تبلیغاتی با اشانتیون

تفاوت اصلی اشانتیون و هدیه تبلیغاتی موضوعی است که در این مطلب به آن می‌پردازیم. حتما شما هم نام این دو را شنیده‌اید و بارها وقتی به نمایشگاه، مراسم و یا شرکت‌هایی رفته‌اید از این اشانتیون یا هدایای تبلیغاتی دریافت کرده‌اید؛ اما این که این دو چه تفاوت‌هایی دارند و هر یک برای چه مواردی استفاده می‌شوند و سوالاتی از این قبیل را داشته باشید پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

اشانتیون به چه معناست؟

برای این که مفهوم اشانتیون را بهتر بشناسیم می‌توانیم ریشه این کلمه را بررسی کنیم. اشانتیون از فرانسه نشات می‌گیرد و معنی آن نمونه است. در صورتی که نرم‌ افزاری توسط شما تولید شده‌است و قصد این را دارید که به کاربران ‌تان ویژگی‌ها و امکانات آن را معرفی کنید، در این زمان نمونه محدودی از آن را طراحی می‌کنید و برای کاربران خود به نمایش می‌گذارید. این نمونه محدود از محصول شما را اشانتیون می‌نامند که به معرفی ویژگی‌ها، کاربرد و محصول شما برای کاربران می‌پردازد.

معمولاً اشانتیون ویژگی‌ها و قابلیت نمونه اصلی را دارد که قصد آن بودن به عنوان معرف کاملی برای محصول شما است تا مشتری قبل از خرید محصول آن را آزمایش کند و این یکی از تفاوت‌ ‌اصلی اشانتیون و هدیه تبلیغاتی است. می‌توان به عنوان نمونه از مهمترین و رایج‌ترین اشانتیون‌های موجود در بازار به برگه تست عطر، شکلات، قالب صابون، آب معدنی، شامپو یکبار استفاده، گز، سوهان و… اشاره کرد. هدف از دادن اشانتیون این است که به کاربران و مشتریان بالقوه نشان دهیم که با استفاده از محصول ما چه چیزی به دست می‌آورند. توجه داشته باشید ایده‌ای که برای اشانتیون انتخاب می‌شود همیشه کار ساده‌ای نیست. گاهی برند‌ها برای ارائه نمونه‌ای از محصول خود به صورت رایگان با چالشی اساسی رو به رو هستند.

علت جایگزینی هدیه تبلیغاتی با اشانتیون

از تفاوت‌ اصلی اشانتیون و هدیه تبلیغاتی به یک بار مصرف نبودن هدایای تبلیغاتی می‌توان اشاره کرد. بعضی وقت‌ها افرادی هستند که باور دارند از هر نوع هدایای تبلیغاتی می‌توانند استفاده کنند و هدفمندی بازاریابی خود را با هر نوع هدایای تبلیغاتی انجام دهند؛ اما چنین تصوری غلط است و در واقع به کارگیری هدایای تبلیغاتی به منظور عمل کردن برای فراتر از نمونه محصول‌مان است. اما به این نکته توجه داشته باشید مواردی وجود دارند که هدایای تبلیغاتی و اشانتیون هر دو یک چیز هستند. از هدایای تبلیغاتی به جز تبلیغات و ارائه نمونه محصول گاهی به منظور به یادگار گذاشتن حس ماندگاری برای مشتری استفاده می‌شود. در هدایای تبلیغاتی لوگو، نام برند و شرکت، شماره تلفن و آدرس سایت نیز درج شده‌است.

تفاوت-اصلی-اشانتیون-و-هدیه-تبلیغاتی

در واقع تهیه و تنظیم هدایای تبلیغاتی با توجه به نیاز کاربر و مصرف روزانه او انجام می‌گیرد و باعث انتقال حس خوبی به او می‌شود و این یکی از تفاوت اصلی اشانتیون و هدیه تبلیغاتی است. اگر هدایای تبلیغاتی متناسب با موقعیت لوکس باشند، باعث ایجاد حس ماندگارتر برند شما برای کاربر می‌شود و تمایل فرد به نگهداری آن هدیه به مدت بیشتری پیش خود را در پی دارد.

هدایایی که کاربر از آن استفاده کرده و برند و محصول شما را در ذهنش به خوبی ثبت کند و باعث هدایت او به سمت استفاده از محصول شود، به عنوان بهترین هدایای تبلیغاتی شناخته می‌شود. سررسید‌های لوکس و جذاب که صرفاً برای درج کاتالوگ محصول و لوگو وب سایت شرکت مورد استفاده نباشد و کاربر بتواند به عنوان دفترچه خاطرات یا دفترچه یادداشت روزانه آن را به کار ببرد می‌تواند هدیه تبلیغاتی خوبی باشد. قلم نفیس نیز می‌تواند یکی دیگر از هدایای ارزشمند تبلیغاتی باشد و کاربران آن را مدت‌ها در کنار خود نگه می‌دارند. شکلات‌ها و بیسکوییت‌ها جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی هستند که می‌توانند برند و محصول شما را در ذهن کاربر دائمی کنند.

شوکوبرندز تولیدکننده خوشمزه‌ترین هدیه تبلیغاتی

شوکوبرندز یکی از بهترین عرضه‌ کننده هدایای تبلیغاتی است که سال‌هاست انوع هدایای تبلیغاتی با بهترین قیمت در وب‌سایت خود ارائه کرده است. اگر برای انتخاب هدایای تبلیغاتی قصد سفارش دارید کافی است به سایت شوکوبرندز مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. شما این قابلیت را دارید که هر تعداد از این هدایای تبلیغاتی را می‌خواهید، سفارش دهید. این هدایا می‌توانند بسته‌های شکلات یا بیسکوییت باشند که روی آن‌ها طرح، لگو و آرم مورد نظر مشتری ثبت می‌شود. حتی روی شکلات‌ها نیز بنابر سلیقه مشتری طرح یا نوشته مورد نظر ثبت می‌شود. با استفاده از هدایای تبلیغاتی از نوع شکلات برند و محصولات شما در ذهن کاربر بیشتر می‌ماند و خاطره خوشی از برند شما خواهند داشت.

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *