خرید و سفارش, مناسبت ها

ایده های عالی برای کریسمس ۲۰۲۳

ایده‌های عالی برای جشن کریسمس ۲۰۲۳

جشن کریسمس ۲۰۲۳ یک جشن بسیار جذاب است ‌که برای آن افراد بسیاری لحظه شماری می‌کنند. این جشن قدیمی همراه با سال نو میلادی است و در آغاز تنها مختص مسیحیان بود. اما امروزه با افزایش جهانی شدن و ارتباطات گسترده بین افراد و کشورها، رسم و رسومات و جشن‌ها به کشورهای مختلف رسیده‌است. این رسم نیز مانند رسم‌های مختلف کشور‌های گوناگون باعث جذب مخاطبان زیادی به خود شده‌است. افراد زیادی به تزیینات کریسمس در این بازه زمانی علاقه مند هستند. اگر شما هم از افرادی هستید که برای شادی و کنار هم بودن، سنت‌های دیگر کشورها را به کار می‌برید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مهم ترین سمبل‌های کریسمس کدامند؟

اگر دقت کرده باشید، در تمامی جشن‌های کریسمس، اشیا و سمبل‌های خاصی به کار می‌رود. دقیقا مانند ایرانیان که برای جشن نوروز، سمبل‌های خاصی چون سفره هفت سین را به کار می‌برند. در ادامه به صورت خلاصه مهمترین سمبل‌های کریسمس را برای شما آوردهایم که هریک نماد خاصی هستند.

  • فرشته
  • زنگوله
  • آبنبات
  • درخت
  • هدایا
  • کبوتر

ایده‌های عالی برای جشن کریسمس ۲۰۲۳

۱. از وسایل و ظروف با طرح کریسمسی استفاده کنید: اگر به تزئین اطراف درخت کریسمس یا میز کریسمس خود به شکل متفاوتی علاقه دارید، بهتر است موارد مختلفی مثل ظرف پاپکورن زمستانی یا کریسمسی را بخرید. این پاکت‌ها را می‌توانید برای خوراکی‌های مختلف به کار ببرید. سعی کنید ظروفی را تهیه کنید که همگی دارای طراحی و تمی کریسمسی باشند. حتی شما به راحتی می‌توانید برای پذیرایی از مهمانانتان هم آن‌ها را به کار بگیرید.

۲. کادو جشن کریسمس را به وسیله گیفت باکس های کریسمسی تزئین کنید: همانطور که دیده‌اید زیر درخت کریسمس معمولا پر از هدایای مختلفی است. هدایایی که به هر یک از افراد حاضر در جشن تعلق دارد. اگر مهمانان شما برای جشن کریسمس زیاد هستند، با تهیه چند یادبود و کادو دادن  به هر یک از مهمانان خود آن‌ها را خوشحال کنید. این یادبودها را می‌توانید در جعبه‌های زیبایی به مهمانان تقدیم کنید. برای خوب کادو پیچ کرد کادو کریسمس خود و تقدیم به شخص مورد نظر، بهترین و راحت‌ترین کار این است که از یک گیفت باکس کریسمسی استفاده کنید.

۳. از گل و گیاهان بیشتری استفاده کنید: به جز خود درخت کریسمس بقیه متعلقات درختان را هم می‌توانید به کار ببرید.  برگ درخت کاج، میوه درخت کاج، برگ درخت صنوبر، شاخه‌های سرو کوهی برای داشتن حلقه گل پرتر کمک کننده هستند. شاخه‌های طوس، مخروط‌های کاج نقره‌ای، راج زمستانی و اکلیل به عنوان تزیینات مکمل حلق گل تان را عالی جلوه می‌دهند.

۴.از شمع برای تزیینات کریسمس استفاده کنید: شمع‌ها برای کریسمس فضایی قدیمی و جذاب ایجاد می‌کنند. اما باید توجه کنید شمع‌ها را در هر جایی به کار نبرید زیرا موجب آتش ‌سوزی می‌شوند. حتی این امکان وجود دارد که لامپ‌های شمع مانند را به جای خود شمع به کار ببرید که علاوه بر ساده‌تر بودن، امن‌تر نیز هستند.
جشن کریسمس ۲۰۲۳

۵.درخت کریسمس با شکلات: از د‌یگر ایده‌های جذاب برای جشن کریسمس ۲‌‌۰۲۳ وجود یک درخت همیشه سبز زیبا و دلربا است که تماما با شکلات و آبنبات‌های کریسمسی‌ تزیین گشته‌ا‌ست. برای خلاقیت بیشتر‌ بیسکوییت، تافی‌های نواری و آدامس‌های توپی را نیز به کار ببرید.

خدمات شوکوبرندز

اگر بخواهید در اشکال و طرح مختلف شکلات سفارش دهید چه کاری انجام می‌دهید؟ صد درصد به دنبال فروشگاهی خواهید بود که این کار را برای شما انجام دهد و ممکن است به صورت حضوری و یا آنلاین امکان پذیر باشد. شوکوبرندز از جمله موفق‌ترین برندها در زمینه‌ شکلات و محصولات سفارشی است. شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه و ثبت سفارش، شکلات مورد نظر خود را با طرح و بسته ‌بندی دلخواه داشته باشید.

در واقع تخصص شوکوبرندز در چاپ و بسته‌بندی اختصاصی است. شما می‌توانید برای داشتن یک پک اختصاصی از شکلات‌های با کیفیت که با طرح دلخواه شما آماده شده‌اند، خاطره‌ خوبی را برای خود و عزیزانتان بسازید. در واقع محصولات شوکوبرندز برای مناسبت‌های مختلفی همچون هدیه تولد، هدیه کاری و یا حتی سفارشی برای خود شما مناسب است. بنابراین می‌توانید طرحی که مد نظر دارید را به این مجموعه داده و محصول خود را که در بسته ‌بندی اختصاصی و با اسم، طرح و حتی لوگوی مورد نظر شماست دریافت کنید. شما طرح‌ها و اشکال مختلف شکلات برای جشن کریسمس ۲۰۲۳ را نیز می‌توانید به کمک شوکوبرندز با بهترین کیفیت داشته باشید و لحظات به یاد ماندنی را برای خود و دیگران رقم بزنید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *