شکلات

برترین برندها و شرکت‌های تولید کننده شکلات در ایران

برترین شرکت های شکلات ایران

برترین شرکت های شکلات ایران: کم‌تر کسی را می‌توان پیدا کرد که طعم لذیذ شکلات را نچشیده و از خوردن آن لذت نبرده باشد. شکلات این خوراکی خوشمزه به قدری لذیذ و مفید است که مصرف آن در تمام دنیا به صورت روزانه انجام می‌پذیرد و حتی پزشکان در نسخه‌های خود از آن استفاده می‌کنند. شکلات دیگر در دنیای امروزی فقط یک خوراکی نیست بلکه به یک تجارت نیز تبدیل شده است و شرکت‌های مختلفی برای تولید آن با هم رقابت می‌کنند. در کشور عزیزمان ایران نیز برند‌های مختلفی، شکلات تولید می‌کنند و رقابت زیادی نیز بین آن‌ها وجود دارد.

شکلات کادویی ارزان

در این مطلب قصد داریم چند مورد از برترین شرکت های شکلات ایران را برای شما نام برده و مختصری در مورد هر کدام توضیح داده و به معرفی بپردازیم.

برترین برندها و شرکت های شکلات ایران

برترین شرکت های شکلات ایران

هر گردی گردو نیست؛ هر شکلاتی هم، طعم و کیفیت ایده‌الی ندارد، برای اینکه شکلات لذیذ شود باید در تولید آن بهترین مواد به کار برده شده و فرآیند تولید آن نیز به نحو احسنت انجام بپذیرد. به همین دلیل هم است که شکلات برخی از شرکت‌های خاص بسیار خوشمزه است و با بقیه شکلات‌ها فرق دارد. در خرید شکلات باید به نام برند و شرکت تولید کننده آن توجه کنید، اگر نمی‌دانید شکلات‌های کدام شرکت‌های ایرانی لذیذ است همراه ما باشید تا شما را با برترین شرکت های شکلات ایران آشنا کنیم.

پک کادویی دمنوش

شیرین عسل نامی آشنا برای شکلات خورهای ایرانی

شیرین عسل

گروه صنایع غذایی شیرین عسل در تولید انواع مختلف خوراکی‌ها و مواد غذایی فعالیت می‌کند ولی اصلی‌ترین و محبوب‌ترین محصولاتش شیرینی و شکلات و محصولات کاکائویی آن می‌باشد. اگر شکلات خور باشید حتما نام این شرکت به گوش شما خورده است چرا که شکلات‌هایی با طعم لذیذ تولید می‌کند.

هدیه روز معلم

محصولات شیرین عسل

محصولات شیرین عسل

شکلات‌های این شرکت (شیرین عسل) به دلیل استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت بسیار لذیذ می‌باشند. فرآیند تولید نیز به صورت مکانیزه و با تکنولوژی روز انجام می‌پذیرد. دیگر مزیت شکلات‌های شیرین عسل بسته‌بندی‌های جذاب آن است که باعث دوست داشتنی‌تر شدن آن‌ها نیز می‌شود. شرکت شیرین عسل با مرکزیت تبریز فعالیت می‌کند.

آناتا برند معروف خوراکی‌های لذیذ

شرکت آناتا

گروه صنعتی نجاتی که با نام آناتا فعالیت می‌کند یکی از برترین شرکت های شکلات ایران می‌باشد که در شهر تبریز مستقر است. این شرکت همواره جزو قدرتمندترین شرکت‌های تولید کننده شیرینی و شکلات در ایران بوده است.

از جمله محصولات تولیدی این شرکت می‌توان به بیسکویت، شکلات، کیک، ویفر، کراکر، مارش مالو، آبنبات، تافی، آدامس و پودر و کره کاکائو و … اشاره کرد. آناتا را مردم بیشتر با شکلات‌هایش می‌شناسند.

محصولات شکلاتی آناتا

محصولات شکلاتی آناتا

اگر تاریخچه آناتا را مرور کنید به یک گارگاه کوچک در شهر تبریز خواهید رسید که شکر سفید را به قالب‌‌های قندی تبدیل می‌کرده است. محصولی که باعث شد کم‌کم این کارگاه کوچک نام و آوازه‌ای برای خود کسب کند شیرینی شکر پنیر بود. این شیرینی خوشمزه در شمال ایران بسیار طرفدار داشت.

شرکت صنعتی داداش برادر (شونیز)

شرکت شونیز

شرکت صنعتی داداش برادر که با نام شونیز شناخته می‌شود سابقه ۴۲ ساله در تولید محصولات شکلاتی دارد. محصولات این شرکت شکلات سازی در بیش از ۳۷ کشور خارجی به فروش می‌رسد.

محصولات شکلاتی شونیز

هم اکنون شرکت صنعتی داداش برادر (شونیز) در تولید و صادرات انواع شکلات، پودر کاکائو، کره کاکائو، کیک، بیسکویت، ویفر، تافی، آبنبات، آدامس، اسنک و پاستیل فعال است. اصلی‌ترین دلیل محبوبیت شکلات‌ها و در کل محصولات این شرکت، وجود واحد کیفی در آن می‌باشد که کیفیت تمامی محصولات را مورد آزمایش قرار داده و با استاداردهای جهانی مانند ، ISO9001:2008 ، ISO17025 و HACCP تطبیق می‌دهند. شونیز سال‌ها است که جزو برترین شرکت های شکلات ایران محسوب می‌شود.

محصولات شکلاتی شونیز

اگر مشتاق میل کردن یک شکلات خوشمزه و واقعی هستید، شونیز را فراموش نکنید…

شرکت رضوان شکلات، معروف به باراکا

باراکا

آخرین شرکتی که در لیست برترین شرکت های شکلات ایران قرار دارد و ما به شما معرفی خواهیم کرد شرکت رضوان شکلات یا همان باراکا است. باراکا بیش از ۴۰ محصول را در لیست تولیدات خودش دارد. این شرکت دلیل محبوبیت شکلات‌هایش را در بسته‌بندی زیبا و منحصر بفرد، طعم ناب شکلات مرغوب و کیفیت تضمین شده برای مصرف کننده می‌داند.

شکلات های باراکا

محصولات این شرکت را می‌توانید به راحتی در هر جای ایران پیدا کنید چرا که نمایندگی‌های بسیاری در سرتاسر ایران دارد.

شکلات های باراکا

شوکوبرند، تلاشی برای بلوغ یک ابتکار!

در میان نام‌های بزرگ و دیرینه شکلات ایران، قطعاً رقابت و قد علم کردن کار چندان آسانی نیست و نخواهد بود، ما در شوکوبرند تمام تلاشمان ابتدا ارائه‌ی کیفیت عالی و کسب رضایت مشتریان و سپس تکامل و به بلوغ رساندن ایده‌ی تولد شوکوبرند است. ایده‌ای که با خلق ایده‌ها و نیازهای شما متولد گشت. شکلات‌های سفارشی، به سلیقه و طرح مورد نیاز شما، که در کنارش تمامی تلاشمان برای ارائه‌ی کیفیت ایده‌آل، ضمیمه شده است…

شرکت شوکوبرند این امکان و خدمت را به شما می‌دهد که شکلات‌هایی با طرح و شکل دلخواه خود خریداری کنید و حتی بسته‌بندی دلخواه خود را نیز درخواست دهید. برای آشنایی بیشتر و مشاهده نمونه‌هایی از محصولات سفارشی شوکوبرند، به گالری محصولات ما مراجعه کنید.

[shoplink link=’https://chocobrands.ir/gallery/’]گالری نمونه محصولات شوکوبرند[/shoplink]

بازگشت به لیست

1 نظر در “برترین برندها و شرکت‌های تولید کننده شکلات در ایران

  1. سیامک سلطانی گفت:

    سلام ، بنظرتون آیدین تو این گروه فراموش نشده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *