مناسبت ها

هدیه روز سینما: ۶ ایده خاص و متفاوت کادو برای روز سینما

هدیه روز سینما

۲۱ شهریور روز سینما در تقویم شمسی است. در این روز معمولا کسانی که در نزدیکی خود فردی علاقه‌مند به سینما و بازیگری دارند و یا در حوزه‌های مرتبط با آن کار می‌کنند، دست به کار شده و کادویی را به عنوان هدیه روز سینما تدارک می‌بینند. معمولا اگر خانواده سینما دوست باشند و کارهای مرتبط با سینما انجام دهند جشنی نیز به این منظور گرفته می‌شود. اگر شما نیز به دنبال ایده کادو برای روز سینما هستید حتما با این مطلب همراه ما باشید. ما در این مطلب قصد داریم ۵ ایده خاص و متفاوت برای هدیه روز سینما را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین کادو‌ را برای این روز خریداری کنید. همراه ما باشید.

هدیه روز سینما

هدیه روز سینما

همیشه پیدا کردن ایده برای خرید هدیه کار سختی است چراکه همه ما قصد داریم بهترین و خاص‌ترین ایده را انتخاب و خریداری نماییم. معمولا ما انتظار داریم که هدیه ما متفاوت‌تر از همه هدیه‌ها بوده و در عین حال مورد پسند فرد هدیه گیرنده نیز باشد. هدیه روز سینما باید چند ویژگی داشته باشد. یک اینکه مرتبط با فیلم و سینما بوده و هم کاربردی برای هدیه گیرنده داشته باشد. در ادامه ما ۶ ایده خرید کادو برای روز سینما را به شما معرفی خواهیم کرد:

کادو برای روز سینما

۱- پک بهترین فیلم‌های روز:

خرید یک پک از بهترین فیلم‌ها و یا سریال‌های سینمایی دنیا می‌تواند یک ایده خوب برای کادو روز سینما باشد. اما در خرید این پک باید دقت داشته باشید که فیلم‌ها در ژانر مورد پسند هدیه گیرنده باشد و اینکه قبلا آن‌ها را ندیده و تازگی خاصی برای وی داشته باشد. البته می‌توانید برای اینکه این مشکلات را رفع کنید فیلم‌های بسیار قدیمی را برای او خریداری نمایید تا حالت نوستالژی پیدا کرده و مشکلی نداشته باشید. به هر حال در این هدیه مهم‌ترین جای کار انتخاب فیلم است.

شکلات سفارشی برای هدیه روز سینما

۲- شکلات سفارشی بهترین هدیه روز سینما:

اگر می‌خواهید هدیه‌ای را خریدای کنید که متفاوت‌ترین هدیه در بین هدایای دیگران باشد و همه را غافلگیر کنید می‌توانید شکلات‌های سفارشی را در اولویت خریدتان قرارد دهید. چرا متفاوت‌ترین؟ دلیل این تفاوت این است که شما می‌توانید شکلات‌ها را دقیقا به صورتی که دوست دارید سفارشی سازی کرده و شکلات مخصوص به خودتان را خریداری نمایید.

شما می‌توانید شکل مورد نظرتان را انتخاب کرده و به همراه یک متن خاص روی شکلات چاپ کنید. حتی بسته‌بندی و طرح روی شکلات‌ها نیز می‌تواند به سفارش شما باشد.

همچنین به عنوان مثال می‌توانید نام فرد مورد نظر را به همراه یک عکس سینمایی سفارش دهید و بسته‌بندی را نیز دقیقا طرح مورد پسند هدیه گیرنده انتخاب نمایید. در این حالت هم از مورد پسند قرار گرفتن هدیه اطمینان خواهید داشت و هم از خاص و متفاوت بودنش.

در ضمن شکلات خوراکی است که همه آن را دوست داشته و از دیدن آن خوشحال می‌شوند. پس نباید نگران این باشید که شاید هدیه شما مور پسند واقع نشود. کمتر کسی را می‌تواند پیدا کرد که بتواند در مقابل شکلات مقاومت کند. پیدا کردن این فرد مانند پیدا کردن سوزن در انبار کاه است.

شوکوبرندز با تجربه چندین ساله و به‌روزترین امکانات این امکان را برای شما فرآهم کرده است که بتوانید به صورت آنلاین شکلات‌های سفارشی شده خود را سفارش داده و درب منزل آن‌ها را تحویل بگیرید.

شوکوبرندز به همین منظور در کنار شما می‌باشد. شکلات سفارشی شوکوبرندز یک پیشنهاد لوکس و تازه به عنوان هدیه اختصاصی و یونیک به شما پیشنهاد می‌شود. بسیار خرسندیم که با شوکوبرندز همراه بودید، پیشنهاد می‌کنیم محصولات شوکوبرندز در قسمت گالری تصاویر مشاهده کرده و جهت سفارش شکلات تبلیغاتی و سفارشی خود، همین حالا اقدام فرمائید.

برای ثبت سفارش، می‌توانید از بخش ثبت سفارش وب سایت شوکوبرندز اقدام کنید و یا از طریق تماس تلفنی با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن: ٠٢١٢٨۴٢٢٧٢٧
۰۴۱۳۳۳۷۲۷۲۷
٠٩١۴٢١٨٢٧٢٧ موبایل

ایده هدیه برای روز سینما

۳- بلیط بهترین سینمای شهر:

افرادی که سینمایی هستند بیشترین حس آرامش را در سالن‌های سینما تجربه می‌کنند. خرید بلیط و یا مجموعه بلیط‌های بهترین سینمای شهر می‌توانید یکی از بهترین ایده‌های هدیه روز سینما باشد. این کادو برای روز سینما ایده‌آل است به شرط آنکه بلیط فیلم‌های سینمایی را خریداری نمایید که اولا وی آن‌ها را ندیده و دوما موضوع فیلم برای او جذاب باشد.

اگر در خانواده خود فرد سینمایی دارید می‌توانید کل خانواده را به دیدن یک فیلم در سینما مهمان کنید. در این صورت انتخاب فیلم نیز برای شما آسان‌تر خواهد بود. شما می‌توانید با این کار یک شب رویایی برای کل خانواده بسازید.

ایده کادو برای روز سینما

۴- کیک با تم سینما به عنوان کادو برای روز سینما:

اگر قرار است در روز سینما جشنی را برپا کنید می‌توانید به جای خرید هدیه روز سینما یک کیک با تم سینمایی خریداری نمایید. این طرح می‌تواند یک المان مربوط به سینما باشد و یا یک عکس از شخصیت سینمایی معروف. پیش نیاز این کادو برای روز سینما این است که شما بخواهید در این روز جشن برگزار کنید در غیر این صورت خرید کیک به عنوان هدیه روز سینما معنا و مفهومی نخواهد داشت.

تابلو با طرح فیلم مورد علاقه

۵- تابلو با طرح فیلم مورد علاقه:

تابلو همیشه جزء هدیه‌های خوب محسوب می‌شود. در روز سینما نیز شما می‌توانید برای فرد مورد نظر یک تابلو زیبا خریداری کنید. مهم‌ترین موضوع در خرید تابلو به عنوان هدیه روز سینما طرح روی تابلو است. بهتر است که مانند کیک طرح روی تابلو یا یک المان مرتبط با سینما باشد و یا یک شخصیت معروف سینمایی. اگر می‌دانید که فرد هدیه گیرنده به کدام بازیگر علاقه دارد می‌توانید تابلویی با عکس آن را خریداری نمایید تا از مورد پسند واقع شدن تابلو نیز اطمینان حاصل کنید.

۶- کتاب در مورد سینمای دنیا:

معمولا اکثر افراد هنری و سینمایی علاقه خاصی به خواندن کتاب‌های مختلف دارند. کتاب می‌تواند برای اینگونه افراد یک هدیه ارزشمند و کاربردی باشد. در خرید کتاب قطعا به مشکل خاصی برنخواهید خورد اگر فرد مورد نظر و کتاب‌های مورد علاقه او را بشناسید. کافی است سری به کتابخانه اتاق او زده و موضوع کتاب‌های خوانده شده را بررسی کنید. در این صورت خواهید فهمید که در چه موضوعی باید کتاب را خریداری کنید.

توجه داشته باشید که مهم، موضوع کتاب است نه کادویی بودن و زیبایی جلد و قیمت آن. یک کتاب ارزان قیمت ولی با موضوعی جذاب و مفید بهتر است از کتابی کادویی با قیمت بالا ولی بدون کاربرد برای فرد مورد نظر است.

ممنون که با این مطلب نیز همراه مابودید. امیدواریم که ایده‌های کادو برای روز سینما را پسندیده باشید و این ایده‌ها شما را در خرید هدیه یاری کرده باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *