سردنوش تبلیغاتی به نوشیدنیهای سردی گفته میشود که به منظور معرفی یک برند یا محصول و یا خدمات مورد استفاده قرار میگیرند و به نوعی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی به شمار میروند.
سفارشهای عمده و سازمانی شکلات، شکلات بیسکویتی، چای، قهوه فوری و انواع دمنوش و سردنوش
از این محصول در حوزههای تبلیغات محیطی، بازاریابی تجربی و هدایای تبلیغاتی استفاده میشود. برخی از سردنوشهای تبلیغاتی عبارتند از آبمیوه، چای سرد و… که در بسته بندیهای اختصاصی و سفارشی سازی شده تهیه میشوند.
بررسی و کاربرد سردنوشهای تبلیغاتی
در دنیای بازاریابی امروزه، استفاده از روشهای خلاقانه برای جلب توجه مخاطب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. یکی از این روشهای خلاقانه، استفاده از سردنوشهای تبلیغاتی است. این نوشیدنیها علاوه بر خنکی، طعم لذیذ و تجربه دلنشینی را به افراد القا میکنند و در نتیجه نام برند را در ذهن مخاطب ماندگار میکنند.
شکلات سفارشی سازمانی و شخصی شوکوبرند
همان طور که اشاره شد، این نوشیدنیهای سرد به عنوان یک محصول تبلیغاتی، مورد استفاده قرار میگیرند و با قرارگیری در یک بسته بندی خاص سفارشی سازی میشوند. کاربردهای اصلی این محصول را میتوان در چند مورد خلاصه کرد:
- افزایش شناخت نسبت به برند: با استفاده از لوگو و شعارهای مربوط به سازمان خود، بر روی بطری یا لیوانهای نوشیدنی مذکور، میتوانید برند خود را در معرض دید همگان قرار دهید و اینگونه برند خود را معروف کنید.
- ایجاد تجربه مثبت از برند: در روزهای گرم تابستانی مصرف یک نوشیدنی خنک میتواند تجربه مثبتی در ذهن مخاطب ایجاد کند.
- افزایش تعامل با مشتری: ارائه سردنوشهای رایگان به مشتریان مجموعه و یا به عنوان محصول تبلیغاتی در انواع مراسمات و همایشات، میتواند باعث ایجاد تعامل و وفاداری میان مجموعه و مشتریان شود.
- تبلیغات محیطی موثر و زنده: برخلاف روشهای تبلیغاتی دیگر، این روش به عنوان یک روش تبلیغاتی موثر و زنده شناخته میشود. در این روش ذهن مخاطب به صورت فعال درگیر برند و مجموعه میشود.
سردنوش تبلیغاتی ترکیبی خلاقانه از خنکی و تبلیغات موثر
همان طور که اشاره شد، در دنیای امروزه، تبلیغات باید با استفاده از روشهای خلاقانه صورت بگیرد تا برند شما نسبت به سایر رقبا متمایز شود. به همین دلیل تبلیغات سنتی دیگر به تنهایی پاسخگوی نیاز برندها نیست. امروزه برای تبلیغات از خوراکیهای مختلفی استفاده میشود که یکی از این خوراکیها، سردنوشها هستند و اکنون که در فصل گرمای سال هستیم، مصرف نوشیدنیهای سرد بسیار رایج است و به همین دلیل اغلب شرکتها که به دنبال یک روش تبلیغاتی موثر هستند، از این روش استفاده میکنند. در ادامه دلایل استفاده از این محصول خلاقانه را بررسی میکنیم:
- حس خنکی در لحظه مناسب: همان طور که اشاره شد، در فصل گرم سال یا در محیطهای پر جنب و جوش همانند نمایشگاهها، وجود یک نوشیدنی سرد میتواند حس و حال مناسبی را به مخاطب القا کند.
- درگیر کردن حواس چندگانه مخاطب: سردنوش تبلیغاتی از لحاظ طعم، دما، ظاهر و بسته بندی حواس مخاطب را درگیر میکند و تجربهای چند حسی ایجاد میکند؛ این موضوع باعث ماندگاری نام برند بر روی ذهن مخاطب میشود.
- برندسازی موفق: بسیاری از روشهای تبلیغاتی فقط ادعای تبلیغات دارند، در صورتی که در این روش تبلیغاتی به دلیل اینکه نام برند بر روی سردنوش وجود دارد؛ مخاطب با برند تعامل فیزیکی برقرار میکند و این موضوع در زمینه تبلیغات بسیار موثر است.
- قابلیت شخصی سازی متنوع: یکی از مهمترین دلایلی که از این محصول به عنوان یک روش تبلیغاتی استفاده میشود؛ قابلیت شخصی سازی بسیار بالای آن است. شما میتوانید طعم نوشیدنی، طراحی بطری و… را با توجه به هویت برند خود طراحی کنید. این موضوع باعث میشود تا بتوانید تبلیغی دقیق، هوشمندانه و هدفمند داشته باشید.
اقدامات مجموعه شوکوبرندز چیست؟
ما در این مطلب به بررسی سردنوش تبلیغاتی پرداختیم و به این نتیجه رسیدیم که امروزه در تبلیغات، خوراکیها و به خصوص نوشیدنیها نقش بسزایی دارند؛ یکی از دلایل این موضوع میتواند تاثیر لحظهای آن باشد؛ زیرا خوراکیها در لحظه مصرف میشوند و تاثیر خود را میگذارند. یکی از مهمترین موضوعات در تبلیغات با استفاده از خوراکیها، کیفیت خوراکیها است. برای تاثیرگذاری مطلوب لازم است از خوراکیهای با کیفیتی برای تبلیغات برند خود استفاده کنید.
مجموعه شوکوبرندز یک مجموعه موفق در زمینه تبلیغات با استفاده از خوراکیهایی همچون شکلات، دمنوش و … است. این مجموعه سالها در این زمینه فعالیت کرده است و در طی این سالها با مجموعهها و ارگانهای دولتی و خصوصی بسیاری همکاری کرده است؛ تمامی این موضوعات نشانگر کیفیت مجموعه است. بنابراین شما میتوانید با خیالی آسوده از کیفیت خوراکیها، سفارشات تبلیغاتی خود را در این مجموعه ثبت کنید.