شکلات های سفارشی, مناسبت ها

ولنتاین ۲۰۲۳ چی کادو بدیم؟

ولنتاین ۲۰۲۳ چی کادو بدیم؟

کادوی ولنتاین یکی از جذاب‌ترین کادو‌هایی است که در میان کادوها دریافت می‌شود. در روز ولنتاین کسانی که هم دیگر را دوست دارند، به یک دیگر هدیه می‌دهند و جملات محبت‌ آمیز به هم دیگر می‌گویند و آن روز را در کنار هم جشن می‌گیرند. با این که این جشن اصالت غربی دارد، در کشور ما نیز دارای طرفداران زیادی است. افراد با شنیدن نام ولنتاین، معمولا در ذهنشان رابطه‌هایی عاشقانه و یک شب رویایی و خاص را تجسم  می‌کنند. روزی است که با خرس‌های قرمز رنگ بزرگ، شکلات، سورپرایز‌ها و کادوهای خاصش شناخته شده‌است. البته روز ولنتاین فقط برای زوج‌های عاشق نیست و در روز ولنتاین می‌توان برای هر‌کس که دوستش دارید، مانند پدر، مادر، همسر، استاد و… هدیه‌ای را در نظر بگیرید و این روز را به او تبریک بگویید.

روز ولنتاین

روز عشق یا ولنتاین توسط مردم دنیا هر سال در ۱۴ فوریه، محترم شمرده می‌شود. این روز مقدس با دادن هدیه‌های مختلف و گفتن جملات محبت آمیز توسط افرادی که همدیگر را دوست دارند، گرامی داشته می‌شود. در واقع این روز یادآور عشق و علاقه خود به یکدیگر است.

روز ولنتاین در تقویم شمسی بسته به کبیسه بودن آن سال ۲۵ یا ۲۶ بهمن ماه است. بهتر است از همین امروز برای ولنتاین امسال برنامه بریزید که سعی کنید عزیزانتان را با دادن هدایای زیبا خوشحال کنید و این کار باعث تقویت عشق و صمیمیت بینتان خواهد شد. همچنین وقتی ولنتاین نزدیک می‌شود، محصولاتی توسط فروشگاه‌های شهر ارائه می‌شود و شما این امکان را دارید که بر اساس بودجه‌ خودتان، از آن‌ها برای کادو دادن به عزیزانتان در این روز خرید کنید. اگر جملات محبت آمیزی هم در روز ولنتاین گفته شود باعث عمیق‌تر شدن و پایداری رابطه شما می‌شود.

ایده‌هایی برای کادوی ولنتاین

کادوی ولنتاین

  • بسته‌های سورپرایرز مانند شکلات‌های اختصاصی شوکوبرندز: شکلات به عنوان نماد اصلی روز ولنتاین شناخته می‌شود و از طرفی خوراکی است که برای خانم‌ها محبوب به شمار می‌آید؛ به همین دلیل اگر آن را در جعبه‌ای زیبا و تزیین شده هدیه دهیم موجب خوشحالی آن‌ها خواهد شد. همچنین این محدودیت وجود ندارد که فقط شکلات بخرید بلکه خوراکی‌های دیگری مانند پاستیل، لواشک‌های ترش و اسمارتیز نیز می‌تواند به سبد هدیه ولنتاین شما افزوده شود. شما برای خرید باکس‌های زیبای شکلات می‌توانید به صورت اینترنتی از شوکوبرندز کمک بگیرید. این باکس‌های زیبا و تزئین شده شامل شکلات یا بیسکوییت‌های خوشمزه‌ای هستند که بنابر سلیقه مشتری آماده می‌شوند‌.
  • گلدان‌های کوچک: یکی دیگر از گزینه‌هایی که برای کادوی ولنتاین وجود دارد، خرید گل رز سرخ است. این گل به عنوان نماد عشق و محبت شناخته می‌شود. اما توجه داشته باشید که می‌توانید به جای یک شاخه گل رز از گلدان‌های کوچک استفاده کنید و آن را به کسانی که دوستشان دارید هدیه دهید. در این صورت ماندگاری آن‌ها بیشتر است و طرف مقابلتان با دیدن آن بیشتر خاطره شما را در ذهن خود تداعی می‌کند.
  • دستبندهای چرمی با نوشته خاص: آقایان معمولا در استایل روزمره خود ساعت یا دستبندی چرم استفاده می‌کنند. از این ‌رو اگر دستبندی بخرید که روی آن نوشته خاص یا اسم او حک شده باشد، می‌توانید یک کادوی همیشگی را به طرف هدیه دهید. برخی از هدیه‌ها را مانند عطر برای مدت محدودی می‌توان استفاده کرد. برخی دیگر ممکن است مانند گل یا شکلات پس از چند روز تمام شوند. در صورتی که دستبند چرمی را همیشه می‌شود استفاده کرد و با هر استایلی قابل ست شدن است. دستبندهای چرمی از چرم واقعی یا چرم مصنوعی درست می‌شوند و بر همین اساس قیمتشان فرق می‌کند.
  • کلاه و شال گردن: کلاه و شال گردن یکی دیگر از موارد هیجان ‌انگیز برای کادوی ولنتاین است. اگر قصد خرید یک یادگاری برای هدیه ولنتاین را دارید، خرید کلاه و شال گردن پیشنهاد می‌شود. اما پیش ازخرید کلاه و شال گردنبرای ولنتاین، رنگ پوست و علایق فرد مقابل را در نظر بگیرید. بعضی از افراد رنگ روشن را دوست دارند و برخی دیگر به رنگ تیره مانند مشکی علاقه دارند و آن را ترجیح می‌دهند.

خدمات شوکوبرندز

شوکوبرندز با ارائه انواع بسته بندی شکلات و کیفیت عالی این امکان را به شما می‌دهد تا با سفارش شکلات در طرح و تعداد دلخواه در مراسم‌هایتان مانند تولد، عروسی و جشن‌های مختلف و همچنین در سازمان و شرکت‌های دولتی یا خصوصی خاطره خوبی برای مهمانان و مشتریان خود به ارمغان آورید. همچنین شوکوبرندز هر نوشته‌ای یا طرحی که درخواست کنید روی جعبه یا شکلات‌های شما حک می‌کند. سایت شوکوبرندز نیز شما را از دغدغه مسیر و زمان راحت می‌کند و آماده دریافت سفارش‌های شما به صورت آنلاین نیز می‌باشد.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *