شکلات, مناسبت ها

چند پیشنهاد عالی برای کادوی روز دختر

هدیه روز دختر

انتخاب و خرید هدیه روز دختر ممکن است به اندازه‌ی راه رفتن بر روی اقیانوس سخت باشد. چرا که شاید از سلایق و علایق او به اندازه‌ی کافی خبر ندارید و از طرفی می‌خواهید این هدیه یک سوپرایز بسیار خوشحال کننده باشد. در ظاهر به نظر می‌رسد گزینه‌های موجود و قابل انتخاب زیاد هستند و دست شما بازتر است، اما در زمان تصمیم‌گیری متوجه می‌شوید شاید هدیه‌ی انتخاب شده، چیزی نباشد او به دنبالش باشد. این حس به احتمال زیاد از روی وسواسی که دارید باشد. اما فراموش نکنید، چیزی که ارزشمند است خود عمل هدیه دادن است و مطمئن باشید انتخاب شما بهترین خواهد بود. خوشبختانه در ادامه چند پیشنهاد عالی برای کادوی روز دختر در نظر گرفته‌ایم که ماسوای روز دختر، در هر مناسبتی می‌توان آن‌ها را در نظر گرفت. با ما همراه باشید.

هدیه روز دختر

هدیه روز دختر

خریدن کادو و یادبود برای دختران و خانم‌ها به نظر دشوار به نظر می‌رسد، اما در واقع آن قدرها هم سخت نیست. اگر از علایق و سلیقه‌ی مخاطب مورد نظر خود حتی در حد شغل، تمایلات و … آشنایی داشته باشید و به فروشگاه‌های مناسب مراجعه کنید، بهترین ایده‌ها را برای خرید هدیه روز دختر پیدا خواهید کرد که می‌تواند آن‌ها را خوشحال کند. اکثر خانم‌ها به جای هدیه‌هایی که جنبه‌ی سرگرمی دارد، هدیه‌هایی که دربرگیرنده معنا و مفهوم یا برای استفاده‌ی روزمره باشند یا به اصطلاح به درد بخور را بسیار می‌پسندند.

اگر از علایق حرف می‌زنیم دقیقا منظور چه چیزی است؟ آشنا بودن از علایق به معنی این نیست که شما از او شناخت کافی داشته باشید، هر نکته‌ی کوچک از ساده‌ترین دلبستگی‌های او را می‌توان به عنوان ملاک خرید هدیه در نظر گرفت. برای مثال ممکن است مخاطب مورد نظر شما، به شدت به موسیقی علاقه داشته باشد. در این صورت یک اسپیکر (بلندگو) بی‌سیم می‌تواند یه ایده‌ی خوب به عنوان هدیه روز دختر باشد. یا برای خانمی که عاشق برنامه ریزی یا شغل او سازماندهی برنامه‌ها است، یک دفتر برنامه ریزی جدید می‌تواند او را خوشحال کند.

خرید یک هدیه درست و به جا به ازای علاقه‌ها و دلبستگی‌های یک خانم حتی با در نظر نگرفتن ارزش مادی آن، می‌تواند یک هدیه‌ی خاص و با ارزش محسوب شود. یک روش ساده برای فهمیدن علایق او این است که سوال‌هایی از خود در مورد سرگرمی‌ها و دلبستگی‌هایی که ممکن است او به آن‌ها علاقه داشته باشد، بپرسید. برای مثال با خود بپرسید، او عاشق نقاشی کشیدن است؟ او ورزش کردن را دوست دارد؟ او به کار با کامپیوتر علاقه دارد؟ شغل او چیست؟ با پاسخ دادن به این نوع سوال‌ها من به شما اطمینان می‌دهم هدیه‌ای که انتخاب کردید برای او بهترین خواهد بود که می‌تواند از آن استفاده کند. درست است که هدیه یک مفهوم قلبی و بیان احساس است، اما هیچ چیز بهتر از این نیست که هدیه‌ی در نظر گرفته شده برای یک شخص طوری باشد که از آن در زندگی روزمره‌اش استفاده کند. به همین دلیل است که ایده‌های هدیه زیر می‌توانند به شما کمک کنند چیزی پیدا کنید که متناسب با سبک خاص، دلبستگی‌ها و هابی‌های او باشد.

از این گفته‌ها می‌توان نتیجه گرفت، خریدن هدیه روز دختر برای خانم‌ها، آنقدر ها هم که فکرش را می‌کنید سخت نیست. با در نظر گرفتن کوچکترین علایق یک دختر، متوجه خواهند شد که برای این هدیه زمان صرف کرده‌اید و این مهم‌ترین چیز در هدیه دادن است. در ادامه پیشنهادهای ما شما را به هدفتان در خرید کادوی روز هدیه خواهند رساند.

هدیه روز دختر برای مراقبت از پوست

ممکن است متوجه شوید، مخاطب مورد نظر شما به سلامتی پوست اهمیت می‌دهد. در این هنگام محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست به عنوان هدیه روز دختر می‌تواند او را شگفت زده کند. برخی از محصولات مراقبت پوست به صورت مجموعه و پکیچ ارائه می‌شوند که پیشنهاد ما این ست‌های بهداشتی است. این ست‌ها شامل محصولات مخلتفی نظیرِ کرم ضدآفتاب، ژل شست‌وشوی صورت، کرم مرطوب کننده، کرم ضد جوش، کرم دو چشم، کرم روشن کننده و … هستند.

هدیه روز دختر

کادوی روز دختر برای عاشقان ساعت و اکسسوری

یکی دیگر از ایده‌های کادوی روز دختر با در نظر گرفتن دلبستگی‌ها، ساعت و اکسسوری‌های ساده و جذاب است. اکثر دختران به این دو مقوله ممکن است علاقه داشته باشند. اگر فرد مورد نظر شما نیز همین خصوصیت را دارد، یک ساعت مچی ظریف و ساده می‌تواند انتخاب ایده‌آلی محسوب شود.

هدیه روز دختر

هدیه برای یک رفیقِ علاقه‌مند به گل و گیاه

گل هدیه‌ای است که کمتر کسی به آن علاقه ندارد و کمترین ریسک را نیز در بین سایر هدیه‌ها دار می‌باشد. اگر دوستی دارید که به گل و گیاه علاقه‌دارد، می‌توانید یک کاکتوس دوست داشتنی یا یک گل یا گیاه خوشرنگ و عطر به او هدیه دهید.

کادوی روز دختر

هدیه روز دختر با ریسک بالا برای افراد اهل ریسک

اگر خودتان یا مخاطب مورد نظرتان به ریسک‌پذیر بودن معروف هستید، می‌توانید سری به دنیای مد و فشن بزنید. معمولا این دسته از هدایا و محصولات باید با توجه به شناخت کلی و دقیق فرد در نظر گرفته شود. از این نظر می‌توان گفت حساس بوده و ریسک بالایی دارند. اگر از سلیقه‌ی خود مطمئن هستید، انتخاب یک جفت کفشِ پاشنه بلند می‌تواند یک انتخاب قابل قبولی در این دسته باشد. البته با توجه به شناخت جزئی که از او دارید، می‌توانید گزینه‌های به جز کفش را نیز امتحان کنید.

کادوی روز دختر

کادو برای دخترانِ اهل زیبایی

اکثر دختر خانم‌ها به زیبایی و آرایش صورت اهمیت می‌دهند و انتخاب این محصولات نیز ریسک کمتری دارد. اما چون دقیق نمی‌دانید او از چه نوع محصولاتی استفاده می‌کند، در این صورت یک آینه‌ی آرایش می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد.

کادوی روز دختر

هدیه برای خانم‌های علاقه‌مند به عینک آفتابی

معمولا دختر خانم‌ها بدون عینک آفتابی منزل را ترک نمی‌کنند، اگر در رفتار مخاطب مورد نظرتان مشاهده‌ی این مورد شده‌اید، شما نیز بدون ریسک و با اطمینان فراوان یک عینک آفتابی جدید برای او هدیه کنید. مطمئن باشید، مورد پسند او خواهد بود.

هدیه روز دختر

هدیه روز دختر برای کلکسیونرهای ادکلن و عطر

عطر و ادکلن یکی دیگر از مواردی است، بدون شناخت از سلیقه‌ی بویایی مخاطب انتخاب دشوار و سختی است. پس اگر از رایحه‌ی عطرهای مورد استفاده او مطمئن نیستید، از این مورد بگذرید. ولی قضیه در مورد کلکسیونرها کاملا متفاوت است. اگر فرد مورد نظر شما یک کلکسیونر عطر و ادکلن است، با خیال راحت این هدیه را برای او در نظر بگیرید. اما بهتر است عطری را انتخاب کنید که خواهان کمتری داشته باشد تا هدیه‌ی شما با کلکسیون او دچار تداخل نشود.

کادوی روز دختر

شکلات سفارشی آخرین تیر خلاص برای بیان اهمیت شخص مورد نظر

کمتر کسی را می‌شناسم که با شکلات میانه‌ای نداشته باشد، به ویژه در بین دختر خانم‌ها. پس می‌توانید شکلات را نیز به عنوان هدیه روز دختر به تنهایی یا در کنار یک هدیه دیگر در نظر بگیرید. اما شاید شکلات‌های معمولی آن گونه که باید، نتوانند از اهمیت شخص مورد خطاب شما، سخن بگویند. در این مواقع می‌توانید به شوکوبرندز اعتماد کنید و شکلات‌های خاص را با اسم شخص یا بیان مناسبت و … سفارش دهید. به شما اطمینان می‌دهم این هدیه از سایر هدیه‌های تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

یک پکیج لوکس و زیبا، پر از شکلات‌های خوشمزه و سالم، همراه با بازگویی پیام شما و اسم فرد هدیه گیرنده…! و حتی عکس (تصویر) مورد نظرتان بر روی بسته بندی‌های کاغذی! چه چیزی هیجان‌انگیزتر از یک هدیه تماماً یونیک و جدید؟

در ادامه با نمونه محصولات شوکوبرندز و سفارشات مشتریان عزیز همراه باشید…

 

View this post on Instagram

 

A post shared by شوکوبرندز ، شکلات سفارشی (@chocobrand) on

به طور کلی می‌توان گفت، هدیه را مناسب با سن، علاقه و احساسات یک دختر یا خانم انتخاب کنید. این کار به منزله نوعی احترام به او محسوب می‌شود. مسلما این همه توجه برای او بسیار لذت بخش است. شکل کادو و نحوه پیچیدن برای آن‌ها اهمیت دارد. بنابراین برای تزیین کادو وقت بگذارید و آن را سرسری نپیچید. هدیه روز دختر باید در همان روز به او داده شود.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by شوکوبرندز ، شکلات سفارشی (@chocobrand) on

بهتر است این کادو را چند روز قبل یا چند روز بعد تهیه نکنید. چون در این صورت ارزش چندانی برای دختر شما نخواهد داشت. بر روی کادو از نوشته های احساسی زیبا برای بیان علاقه خود استفاده کنید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by شوکوبرندز ، شکلات سفارشی (@chocobrand) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by شوکوبرندز ، شکلات سفارشی (@chocobrand) on

 

برای ثبت سفارش، می‌توانید از بخش ثبت سفارش وب سایت شوکوبرندز اقدام کنید و یا از طریق تماس تلفنی با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن: ۰۴۱۳۳۳۷۲۷۲۷ – ۰۴۱۳۵۵۷۷۳۳۹
موبایل: ۰۹۱۴۲۱۸۲۷۲۷

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *