خرید و سفارش, مناسبت ها

خاص ترین هدیه سالگرد ازدواج

هدیه سالگرد ازدواج  یا هدیه روز ازدواج یکی از زیباترین هدیه‌هایی است که می‌توان به آن اشاره کرد. سالگرد ازدواج اولین روز از ماه ذی الحجه است که در آن دو عید مبارک قربان و غدیر نیز وجود دارد. این روز به عنوان سالروز ازدواج زیباترین پیوند آسمانی در جهان اسلام نامگذاری شده و نمونه‌ای تکرار نشدنی در تاریخ شناخته می‌شود. در این روز خجسته، حضرت علی (ع) با برترین بانوی جهان ازدواج کرد و خدا، والاترین فرستاده خود را به عنوان شاهدی بر این پیمان انتخاب کرد. یاد و نام این اتفاق زیبا در تاریخ برای همیشه جاودان باقی ماند. در ادامه چند نمونه از مواردی را که می‌توانید در این روز زیبا به همسر خود هدیه دهید را معرفی می‌کنیم.

برای سالگرد ازدواج چه هدیه‌هایی می‌توان خرید؟

شما می‌توانید یکی از بهترین عکس‌های دو نفره و عاشقانه‌تان را روی یک لامپ حک کنید. این مورد می‌تواند یک هدیه فوق العاده رمانتیک برای سالگرد ازدواج باشد. این کار باعث می‌شود عکس مورد علاقه همسرتان همیشه بدرخشد. اگر می‌خواهید چنین کاری انجام دهید، بطری‌های فلورسنت رنگی که لامپ‌های کوچکی به آن وصل شده و پایه ای برای قرار دادن روی میز دارد را می‌توانید به کار ببرید.

علاقه ویژه‌ای در خانم‌ها به هدایای ست به خصوص برای مراسم‌های عاشقانه‌ای همچون روز ازدواج، سالگرد ازدواج، عقد، ولنتاین و غیره مشاهده می‌شود. اگر این ست به شکلی  درست شده باشد که خلاقانه و جذاب باشد بسیار خیره کننده خواهد بود. بر اساس سلیقه‌ای که همسرتان دارد می‌توانید برای او ست‌های لوکس از ساعت مچی ست گرفته تا ست‌های زیبا مانند دستبند یا ست‌های فانتزی مانند ماگ یا تی شرت اسپرت تهیه کنید و به عنوان هدیه روز ازدواج به او تقدیم کنید. برای ست کردن نیز می‌توانید روش‌های متنوعی را به کار ببرید. به عنوان مثال برای تی شرت‌های اسپرت روی یکی از تی شرت‌ها را تاریخ ازدواج چاپ کنید و روی تی شرت دیگر مدت زمان زندگی مشترک خود را بنویسید.

درست است که یک دسته گل رز طبیعی بسیار زیباست اما اگر این دسته گل تا مدت طولانی شاداب و تازه بماند دوستداشتنی‌تر است. خرید یه دسته گل بزرگ یا جعبه‌ای پر از گل رز به عنوان یک هدیه سالگرد ازدواج می‌تواند همسرتان را خوشحال کند.

هدیه-روز-ازدواج

شکلات سفارشی برای روز ازدواج

شکلات‌های سفارشی جز بهترین و خاص‌ترین هدیه به عنوان هدیه روز ازدواج قرار می‌گیرند. اما چرا این طور است؟ به این دلیل که این نوع شکلات‌ها را می‌توان سفارشی سازی کرد. سفارشی سازی یعنی سفارش طرح روی شکلات، متن روی شکلات، طرح بسته‌ بندی و حتی جعبه شکلات‌ها تماما توسط خودتان انجام می‌شود. بنابراین هدیه‌ای که به همسرتان می‌دهید دقیقا مخصوص خود اوست و اطمینان دارید که همانند این کادو را از شخص دیگری نمی‌تواند دریافت کند. اگر علاقه به سفارش چنین بسته‌های شکلاتی هستید می‌توانید از سایت شوکو برندز کمک بگیرید. شوکو برند بسته‌های شکلاتی زیبا با طرح مورد علاقه شما را برایتان فراهم می‌کند.

سفارش شکلات‌های خاص از شوکو برندز

اگر بخواهید به یک نفر بسته شکلاتی ویژه هدیه دهید یا به افراد یک سازمان برای مناسبت خاص می‌توانید از شوکو برندز کمک بگیرید. شوکو برند امکان ارائه تعداد بالایی از بسته‌های شکلات را فراهم کرده‌است.

هدیه سالگرد ازدواج

حتی اگر شما به عنوان یک شرکت یا سازمان دارای برندی خاصی هستید یا اگر مارک خاصی مورد نظرتان است، با شوکو برندز این امکان را دارید که آن را بر روی جعبه شکلات هدیه حک کنید و به عنوان هدیه تقدیم افراد کنید. یک کادو ویژه با برند خاص همیشه در ذهن‌ها می‌ماند که شما با استفاده از این نوع هدیه خاطره‌ای خوب از خود در یاد مشتریان یا افراد سازمان خود ثبت می‌کنید.

سخن آخر

در این مطلب درمورد هدیه روز ازدواج  و هدیه سالگرد ازدواج صحبت کردیم. اگر قصد دارید بسته‌هایی برای پذیرایی در مراسم‌ها یا هدیه تهیه کنید و طرح یا لگوی خاصی را روی آن‌ها درج کنید می‌توانید از سایت شوکو برندز کمک بگیرید. شوکو برندز امکان بسته بندی و جعبه‌های سفارشی با طرح اختصاصی را برای افراد یا سازمان‌ها فراهم می‌کند.

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *