خرید و سفارش

چرا شکلات های فانتزی طرفدارهای بیشتری دارن؟

تزیین کیک خانگی با شکلات

شکلات فانتزی موضوعی است که در این مقاله آن را بررسی می‌کنیم. به طور کلی، فانتزی به معنای یک گونه هنری است که هر فرد با توجه به سلایق و علایق خود آن را در ذهن خود پرورش می‌دهد و امکان دارد این فانتزی برای برخی از افراد غیر واقعی باشد و چیزهای طبیعی را فراتر از خود در ذهنش تصور کند. زیرا فانتزی بر اساس خیال پردازی و رویاپردازی‌های افراد شکل می‌گیرد که این موضوع سبب می‌شود تا تصاویر غیر طبیعی در فانتزی‌ها در ذهن افراد پدیدار شود.

بنابراین خیال پردازی‌ها در انتخاب ما نقش بسزایی دارند. زیرا همانگونه که اشاره شد افراد با توجه به علایق خود فانتزی‌های خود را به وجود می‌آورند و خیال پردازی‌ها می‌توانند باعث تغییر در نگرش، رفتار و نوع دیدگاه ما بشوند که در نتیجه ممکن است علایق و سلایق ما دستخوش تغییراتی شود؛ بنابراین هر کسی متناسب با خیال پردازی‌های خود، امکان دارد اهداف و انتخاب‌هایش مورد تغییر قرار بگیرد. اینک با توجه به توضیحات می‌توانیم یک شکلاتی که دارای ویژگی فانتزی باشد را بهتر بررسی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

شکلات فانتزی و دلیل محبوبیت آن در دنیا

همانطور که می‌دانید یکی از خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها در تمامی دنیا شکلات است که بسیار محبوب و معروف است. اینک با مرور زمان، شکلات‌های دست ساز که از محبوب‌ترین نوع شکلات‌های فانتزی محسوب می‌گردند، نیز درست می‌شوند و محبوبیت بیشتری نیز نسبت به شکلات‌های عادی پیدا کرده است. این موضوع به دلیل طعم متفاوت، خوشمزگی و تازگی و جذابیت بیشتر آن‌ها نسبت به سایر شکلات‌ها است. در چنین شکلات‌هایی هر تکه طعم متفاوتی دارد و این متنوع بودن، نیز یکی از دلایل محبوبیت این شکلات‌ها است.

معمولاً مواد سازنده هر یک از قطعات موجود در یک بسته از این شکلات‌ها متفاوت است و در هر یک از آن‌ها از مغز‌های متفاوتی استفاده می‌شود. همچنین شکل قالب شکلات‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است و این موضوع باعث افزایش جذابیت ظاهری این شکلات‌ها می شود. مواد سازنده این شکلات‌ها شامل مواردی چون گاناش، مغز‌های خوراکی، انواع سیروپ، پوره میوه، مارمالاد، مربا‌های خشک، کارامل و شهد عسل می‌شود.

شکلات فانتزی

شکلات‌های دست ساز فانتزی به دلیل تزیین‌های ظاهری متفاوت، طرفداران زیادی دارند که این تزیین‌های ظاهری شامل تزیین با مواردی چون: انواع آجیل‌ها، میوه‌های خشک، ترافل‌های رنگی و میوه‌های استوایی می‌شود. چنین محصولاتی بسیار مغذی هستند و دارای موادی چون پتاسیم، کلسیم، آهن، کربوهیدرات‌ها و مقدار بسیار زیادی ویتامین A و C هستند.

چرا شکلات فانتزی طرفداران بسیار زیادی دارد؟

  • استفاده از مواد طبیعی و تازه در ترکیب شکلات: برخی از شرکت‌ها در شکلات ساختن، برای کاهش قیمت محصولات خود و سود بیشتر از مواد سازنده بی کیفیتی در اکثر مواقع استفاده می‌کنند. این مواد ممکن است مواد بی کیفیت طبیعی یا مصنوعی و یا حتی فرآورده‌های غیر کاکائویی باشند؛ اما در شکلات‌های دست ساز فانتزی اینگونه موارد رخ نمی‌دهد و از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه مانند کاکائو تازه یا شیر و خامه تازه و اینگونه موارد استفاده می‌شود. استفاده از مواد مرغوب سبب می‌شود تا یک طعم بی نظیر و متفاوت و دلنشین در چنین شکلات‌هایی به وجود آید.
  • تنوع مواد استفاده شده در فیلینگ یا مغز شکلات: در شکلات‌های دست ساز فانتزی برای ایجاد طعمی متفاوت و مناسب از مغز‌های طبیعی مانند: پسته، فندق، بادام و انواع مارمالاد و میوه‌های تازه مانند انبه، آناناس، توت فرنگی و از مواد تازه و خوش طعم مانند گاناش، شیره عسل و کارامل استفاده می‌شود. استفاده از چنین خوراکی‌های خوش طعم و لذیذ سبب می‌شود تا این شکلات‌ها خوشمزه‌تر شوند.
  • استفاده از مغزها تنقلات مغزی در روکش شکلات‌ها: از دیگر دلایلی که موجب متفاوت بودن شکلات‌های دست ساز می‌شود، استفاده از مغز‌های خوراکی و تنقلات مغذی مانند: میوه‌های استوایی، مغز تخمه‌ها، بیسکویت‌های مختلف و غلات در روکش شکلات‌ها است؛ زیرا ترکیب مزه شکلات با چنین خوراکی‌هایی یک طعم متفاوت و دلنشین را ایجاد می‌کند و باعث یک تجربه دلنشین از شکلات می‌شود.

خدمات مجموعه شوکوبرندز

این مجموعه موفق در زمینه چاپ طرح و نوشته‌های دلخواه بر روی شکلات فعالیت می‌کند. شما می‌توانید برای داشتن یک شکلات فانتزی به این مجموعه مراجعه کنید و شکلات خود را با توجه به سلایق و علایق خود انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید برای دریافت سفارش خود در سریع‌ترین زمان ممکن به سایت مجموعه مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

در ابتدا باید طرح دلخواه خود را که بر روی شکلات چاپ می‌شود، انتخاب و سپس نوع دسته بندی شکلات‌های خود را انتخاب کنید. همچنین لازم به ذکر است شما هیچ محدودیتی از نظر تعداد شکلات در سفارش خود نخواهید داشت. شما می‌توانید با مصرف شکلات‌های شوکوبرندز یک تجربه دلنشین را کسب کنید زیرا طعم متفاوتی و جذابی از شکلات به شما می‌دهد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *