خرید و سفارش, شکلات

شکلات نوتلا و سفارش شکلات عکس دار

تزیین کیک خانگی با شکلات

شکلات نوتلا موضوعی است که در این مقاله به بررسی آن می‌پردازیم. این شکلات‌ها به عنوان یک برند معروف و بسیار محبوب در صنعت خوراکی به شمار می‌روند. این شکلات‌ها به دلیل وجود ترکیباتی همچون شکر، روغن نباتی و کاکائو به عنوان یک وعده مناسب برای صبحانه یا عصرانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین این شکلات‌ها علاوه بر مصرف جداگانه، می‌توانند در تهیه انواع دسر‌ها، کیک‌ها و شیرینی‌ها استفاده شوند؛ به همین دلیل این نوع از شکلات به عنوان یکی از محبوب‌ترین شکلات‌ها در دنیا شناخته می‌شود.

بهترین شکلات‌های نوتلا در دنیا کدامند؟

این برند شکلات از محبوبیت بسیار زیادی در سراسر جهان برخوردار است و طرفداران زیادی دارد. به دلیل عرضه این شکلات در سطح جهانی نسخه‌های متفاوتی از این شکلات در سراسر جهان وجود دارد که شامل نوتلای کلاسیک، نوتلا به همراه بادام زمینی، نوتلا با کاکائوی تیره و این گونه موارد می‌شود.

این باعث می‌شود افراد با سلیقه و مزاج‌های متفاوت بتوانند نوتلا مورد نظر خود را انتخاب کنند. اما نکته حائز اهمیت این است که نوتلا در تمام جهان معمولاً دارای یک طعم است و این یک مزه بودن نوتلا در سراسر جهان سبب شده است که محبوبیت این شکلات جهانی باشد اما بر اساس سلیقه و علاقه هر کشور طعم نوتلا کمی دستخوش تغییر شده است تا این شکلات با مزاج هر کشور سازگار‌تر باشد.

مزایای شکلات نوتلا چیست؟

این شکلات‌ها علاوه بر طعم لذیذ بودن، دارای مزایای بسیار زیادی نیز هستند. اما لازم به ذکر است که هر تغذیه و خوراکی باید به صورت معقول مصرف شود و مصرف مناسب این شکلات دارای مزایایی همچون موارد زیر است:

  1. طعم خوب: داشتن طعم خامه‌ای و شیرین به عنوان یک طعم خاص و دلنشین به شمار می‌رود و همان طور که اشاره شد، این شکلات‌ها معمولاً به عنوان یک میان وعده مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ زیرا شیرینی مناسبی دارند که سبب می‌شود انرژی و قند کافی در طول روز را برای بدن شما فراهم کنند.
  2. مواد مغذی: شکلات‌های نوتلا دارای مواد مغذی نیز هستند؛ به همین منظور از خواص بسیار بالایی برخوردار می‌باشند که سبب می‌شود ورزشکاران بتوانند از این شکلات‌ها به عنوان یک وعده مغذی نیز استفاده کنند. این محصول شامل موادی همچون: آجیل، کاکائو، روغن گیاهی و شکر می‌باشد. وجود چنین ترکیباتی در شکلات نوتلا سبب شده تا این شکلات دارای ویتامین E و B3 نیز باشد.

شکلات-نوتلا

  1. متناسب برای هر فرد: این شکلات به دلیل داشتن مواد مغذی می‌تواند یک میان وعده مناسب برای ورزشکاران به شمار بیاید. بنابراین هر فرد و با هر نوع رژیم غذایی، می‌تواند از این شکلات مقوی استفاده کند؛ زیرا در صورت مصرف معقول این شکلات، چربی خون کاهش می‌یابد که در نتیجه، این موضوع می‌تواند به کاهش وزن افراد نیز کمک کند.

تاریخچه شکلات‌های نوتلا چیست؟

این شکلات برای اولین بار در دهه ۱۹۴۰ میلادی توسط یک شرکت ایتالیایی به نام فررو تولید شد. در آن زمان خمیر شکلاتی به تازگی وارد صنعت غذایی شده بود که نوتلا نیز با استفاده از این ماده و ترکیبات دیگر، توانست نظر افراد را در سراسر جهان به خود جلب کند.

به طور دقیق از سال ۱۹۴۶ نوتلا به وجود آمد. در آن زمان به دلیل جنگ جهانی دوم شکلات در اروپا کمیاب شده بود که در نتیجه پخت خمیر‌های شکلاتی در ایتالیا رواج یافت. پیتر فررو با ترکیب خمیر شکلاتی و آجیل توانست برای اولین بار شکلاتی را تهیه کند که امروزه به نام نوتلا شناخته می‌شود. در ابتدا نام شکلات نوتلا، سوپر کرم کره بود و با این اسم در بازار عرضه شد اما در دهه ۱۹۵۰ میلادی نام نوتلا بر روی این محصول گذاشته شد و از آن زمان تاکنون این محصول با این اسم شناخته می‌شود. واژه نوتلا به معنی کرم بزرگ است که یک واژه ایتالیایی محسوب می‌شود.

اقدامات مجموعه شوکوبرندز چیست؟

در این مطلب درمورد شکلات نوتلا صحبت کردیم و طبیعتا همیشه افراد به دنبال مجموعه معتبری برای خرید انواع محصولات شکلاتی هستند. مجموعه شوکوبرندز یک مجموعه موفق در زمینه چاپ طرح، لوگو و نوشته بر روی شکلات است. شما می‌توانید برای داشتن یک کادوی شیک و مجلل به این مجموعه مراجعه کنید تا علاوه بر انتخاب طعم شکلات، طرح دلخواه خود را نیز بر روی شکلات چاپ کنید و یک کادوی منحصر به فرد به عزیزانتان بدهید.

مجموعه شوکوبرندز تنوع بسیار کاملی از انواع شکلات را در اختیار شما می‌گذارد تا متناسب با مزاج و سلیقه خود بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. شما می‌توانید برای ثبت سفارش محصول خود به سایت این مجموعه مراجعه کنید و سفارشات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. همچنین لازم به ذکر است که شما در سفارشات هیچ‌ گونه محدودیتی برای تعداد محصولات خود نخواهید داشت.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *