خاکشیر تبلیغاتی موضوعی است که در این مطلب به بررسی آن میپردازیم. در فصل تابستان، تبلیغات برای بازاریابی نیازمند خلاقیت بیشتری است. یکی از مورد علاقهترین روشهای بازاریابی که امروزه بسیار رواج یافته است؛ استفاده از خوراکیهای تبلیغاتی است و در تابستان نوشیدنیهای تبلیغاتی بسیار رایج هستند. یکی از این نوشیدنیها خاکشیر است.
سفارشهای عمده و سازمانی شکلات، شکلات بیسکویتی، چای، قهوه فوری و انواع دمنوش و سردنوش
خاکشیر به عنوان یک نوشیدنی محبوب در روزهای گرم تابستان به شمار میرود. این نوشیدنی سنتی ایرانی به دلیل طعم و خواص درمانی که دارد؛ به عنوان یک گزینه مناسب برای هدایای تبلیغاتی شناخته شود. شما میتوانید برای تبلیغات با استفاده از خاکشیر، لوگو و یا پیام تبلیغاتی متناسب با هویت برند خود را بر روی بطری نوشیدنی چاپ کنید. در ادامه به بررسی کاملتر این موضوع میپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.
مزایای استفاده از خاکشیر تبلیغاتی چیست؟
استفاده از خاکشیرهای تبلیغاتی نسبت به سایر نوشیدنیهای تبلیغاتی مزیتهایی دارد که وجود این مزایا باعث شده است تا این نوشیدنی نسبت به سایر نوشیدنیها برای تبلیغات گزینه مناسبتری باشد. برخی از این مزایا عبارتند از:
- هزینه تولید و توزیع: نوشیدنیهای صنعتی همانند مأالشعیر و آبمیوههای گازدار معمولاً نیازمند خطوط تولید پیچیدهتر، بسته بندی پر هزینهتر و شبکه توزیع گستردهتر هستند؛ اما نوشیدنی خاکشیر با حداقل تجهیزات قابل تهیه است و میتوان آن را به صورت تازه در محل رویدادها و یا غرفهها توزیع کرد.
- ارزش ادراک شده: امروزه مخاطبان به سلامت و اصالت مواد غذایی اهمیت بسیار زیادی میدهند؛ بنابراین زمانی که شما از خاکشیر به عنوان یک محصول تبلیغاتی استفاده میکنید؛ در واقع به مخاطبان خود نشان میدهید که برای سلامتی آنها ارزش قائل هستید و به این موضوع اهمیت میدهید. در نتیجه مخاطبان از مجموعه شما حس مثبتی دریافت میکنند.
- نوستالژی و تجربه محور: همان طور که اشاره شد، خاکشیر به عنوان یک نوشیدنی محبوب و نوستالژی برای ایرانیان به شمار میرود و استفاده از آن به عنوان یک محصول تبلیغاتی سبب یادآوری تجربه لذت مصرف خاکشیر خنک در یک روز گرم تابستانی میشود؛ در نتیجه نام برند شما در ذهن مخاطب ماندگار میشود و این یعنی تبلیغات مجموعه شما موثر و نتیجه بخش بودهاست.
خواص درمانی خاکشیر تبلیغاتی؛ جذب مخاطب از طریق سلامت
همان طور که اشاره شد، امروزه تبلیغات با استفاده از خوراکیها زمانی تاثیرگذار است که مخاطب احساس ارزشمندی و اهمیت به خود را لمس کند. یکی از روشهای اهمیت دادن به مخاطب، استفاده از خوراکیهای سالم برای تبلیغات است. همان طور که میدانید خاکشیر نسبت به سایر نوشیدنیهای تبلیغاتی دیگر، از مزیت درمانی بهرهمند است؛ بنابراین استفاده از خاکشیر به جذب مخاطب کمک بسیار زیادی میکند. در ادامه به برخی از خواص درمانی این نوشیدنی محبوب میپردازیم:
- خنک کنندگی و تعدیل درجه حرارت بدن: خاکشیر دارای فیبر محلول است و پس از جذب شدن در آب حجیمتر میشود؛ در نتیجه فرایند هضم آن کندتر میشود و این موضوع سبب کاهش احساس تشنگی و خنک شدن بدن فرد خواهد شد. یکی از دلایلی که این نوشیدنی در تابستان به عنوان یک محصول تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرد؛ این موضوع است.
- تقویت دستگاه گوارش و رفع یبوست: خاکشیر سرشار از فیبر است؛ فیبر نیز یکی از مواد مغذی است که مصرف آن سبب تحرک روده و در نتیجه تقویت دستگاه گوارش و رفع یبوست میشود.
- کاهش التهاب: خاکشیر سبب کاهش تورم و تسکین مشکلات التهابی میشود. همچنین مصرف آن به دفع سموم نیز کمک میکند.
- تنظیم قند خون و کمک به کنترل وزن: خاکشیر از افت و خیز ناگهانی قند خون جلوگیری میکند زیرا میزان شکر افزودنی کمی دارد و سرشار از فیبر است. همچنین این موضوع باعث کنترل وزن افراد نیز میشود.
خدمات مجموعه شوکوبرندز
ما در این مطلب درمورد خاکشیر تبلیغاتی صحبت کردیم. یکی از مهمترین نکات برای خوراکیهای تبلیغاتی، استفاده از خوراکیهای باکیفیت است؛ این موضوع در خاکشیرهای تبلیغاتی نیز صادق است؛ یعنی مخاطب انتظار دارد که خاکشیر را در بسته بندیهای مناسب دریافت کند. در صورتی که بتوانید این موضوع را به خوبی مدیریت کنید، میتوانید تبلیغات موثری داشته باشید.
برای دریافت هرگونه خوراکیهای تبلیغاتی لازم است به یک مجموعه معتبر در این زمینه مراجعه کنید که سابقه کافی در این زمینه را داشته باشد و بتواند راهنماییهای لازم را در این زمینه ارائه دهد. پیشنهاد ما مجموعه شوکوبرندز است که سابقه درخشانی در زمینه خوراکیهای تبلیغاتی داشته است. شما میتوانید از باکسهای این مجموعه که شامل شکلات، بیسکویت، دمنوش و … است برای مراسمها و مهمانیهای خود به تعداد دلخواه کمک بگیرید. شما میتوانید متن و طرح مورد علاقه خود را بر روی شکلاتها ثبت کنید. برای ثبت سفارش خود کافی است سری به سایت این مجموعه بزنید.