Uncategorized

بهترین هدیه روز پرستار

بهترین کادوی عاشقانه چیست؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که بهترین هدیه روز پرستار چه مواردی می‌تواند باشد؟ پرستاری به عنوان یکی از شغل‌های سخت و در عین حال خسته کننده است. حتی روز به روز به سختی شغل پرستاری افزوده می‌شود. از این رو در تقویم ما روزی به نام روز پرستار نام گزاری شده است. در این روز برای پرستاران جشن توسط افراد برگزار می‌شود و به آن‌ها هدیه‌های مختلفی داده می‌شود. با این کار آن‌ها کمی از دغدغه‌های شغلی خود دور خواهند شد. از همین رو اگر یک هدیه برای روز پرستار بخرید شاید بتوانید بخش کوچکی از زحمات این قشر عزیز جامعه را جبران کنید.

روز پرستار

در ایران، ۵ جمادی الاولی زادروز حضرت زینب کبری سلام الله علیها روز پرستار نامگذاری شده‌است. به علت این که تاریخ تولد حضرت زینب (س) قمری است،  در ایران روز پرستار دارای تاریخ هجری شمسی ثابتی نیست. به همین علت هر ساله این روز در تقویم شمسی ما عوض می‌شود.

دلیل این امر این است که تعداد روزهای ماه قمری ۳۵۴ روز می‌باشد و تعداد روزهای شمسی ۳۶۵ روز است و در سال کبیسه به ۳۶۶ روز نیز تبدیل می‌شود. بنابراین روزهای ماه قمری با روزهای ماه شمسی و میلادی کاملا فرق می‌کند. در هر سال ۱۱ روز و یا بیشتر دچار تغییر می‌شود و همین باعث نمایش یک روز متفاوت برای ۵ جمادی الاولی یعنی روز پرستار در هر سال شمسی و میلادی شده‌است.

 خاص‌ترین هدیه روز پرستار

دمنوش‌های گیاهی: اگر هدیه روز پرستار مناسب و آرامبخش را می‌خواهید؛ بهترین گزینه می‌تواند دمنوش بهار نارنج باشد. از آنجایی که محیط کار پرستاران پر استرس است و در دوران شیوع کرونا این استرس چندین برابر شده بهتر است کادویی را برای روز پرستار تهیه کنید که باعث ایجاد آرامش شود.

بنابراین اگر دمنوش بهار نارنج یا سایر دمنوش‌های آرامش زا را بخرید علاوه بر پرداخت هزینه مناسب، باعث ایجاد آرامش برای پرستار در زمان‌های پر استرس می‌شوید. شما به راحتی می‌توانید پک‌های دمنوش‌های متنوع را از سایت شوکوبرندز تهیه کنید و آن‌ها را به عنوان هدیه به پرستار عزیز مورد نظر خود تقدیم کنید.

میوه های خشک: اکثر افراد علاوه بر اینکه قصد دارند در روز پرستار، خویشاوندان و آشنایان خود که در این حیطه کار می‌کنند را خوشحال کنند، نسبت به هدیه روز پرستار مناسب دارای اطلاعات کافی نیستند. همچنین نمی‌دانند که علاقه پرستار مورد نظر آن‌ها به چه هدایایی است.

از این رو میوه‌های خشک یکی از بهترین هدیه‌های روز پرستار به شمار می‌روند. زیرا پرستاران بر اساس کار خود دارای مشغله‌های زیادی هستند و فرصت زیادی ندارند که بتوانند با خیال راحت میوه بخورند. از این رو میوه‌های خشک بهترین گزینه هستند. برای تهیه میوه‌های خشک با بسته بندی‌های دلخواه می توانید از سایت شوکوبرندز کمک بگیرید که برای شما انواع باکس‌های مختلف جهت هدیه دادن را مهیا کرده‌است.

بهترین هدیه روز پرستار

شکلات: شکلات یکی از بهترین هدیه روز پرستار به شمار می‌آید به خصوص اگر پرستار مورد نظر به شکلات علاقه زیادی داشته باشد. زیرا شکلات‌ها دارای خاصیت انرژی زا و شادی بخش هستند. اگر در زمانی که پرستاران استرس زیاد کار خود را دارند، شکلات بخورند خوشحال شده و حتی دغدغه‌های خود را فراموش می‌کنند. برای تهیه پک‌های شکلات در ابعاد، وزن‌ها و طرح‌های مختلف جهت هدیه دادن می‌توانید به سایت شوکوبرندز مراجعه کنید.

خدمات شوکوبرندز

همه نقش فروشگاه‌های اینترنتی و خرید آنلاین را درک کرده‌ایم و می‌دانیم که بهتر و راحت‌تر است که برای بسیاری از مراسم‌ها، خرید آنلاین را انجام دهیم. مثلا اگر یک جلسه کاری داشته باشید کافیست تا یک باکس دمنوش و یا یک جعبه لوکس شکلات یا بیسکوییت را آنلاین سفارش دهید و آن را به موقع دریافت کنید.

شرکت‌های بسیاری وجود دارند که خدمات تولید و عرضه‌ انواع هدایا و باکس‌های پذیرایی را برای مشتریان فراهم می‌کنند. شوکوبرندز یکی از این سایت‌هایی است که با ارائه محصولات و خدمات با کیفیت سعی دارد پاسخگوی نیاز مشتریان خود به بهترین شکل باشد.

چاپ و ارائه بر روی خود محصول و بسته‌بندی آن‌ها از دیگر خدمات این برند است که بر اساس سلیقه و انتخاب مشتریان این کار انجام می‌گیرد. شوکوبرندز با توجه به سفارش شما تصویر، نوشته و یا لوگوی دلخواهتان را بر روی محصولات مختلفی مثل شکلات، چای و دمنوش چاپ می‌کند.

از دیگر محصولات ارائه شده توسط شوکوبرندز، انواع باکس‌ها و جعبه‌های لوکس برای پذیرایی هستند. خرید اینترنتی انواع باکس و جعبه پذیرایی با چاپ لوگو و یا نوشته‌ دلخواه شما انجام و سپس برایتان ارسال می‌شود.

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *