خرید و سفارش

بهترین نوشیدنی برای افطار و سحر روزه‌ داران

بهترین-نوشیدنی-افطار-و-سحر

بهترین نوشیدنی برای افطار و سحر روزه‌ داران چه چیزی می‌تواند باشد تا آن‌ها را از عطش و تشنگی در طول روز نجات دهد.

در ماه رمضان توصیه‌های زیادی برای رفع تشنگی و گرسنگی صورت می‌گیرد که البته بیشترین روش‌ها برای تشنگی است چراکه تحمل آن تا حد زیادی سخت است.

اما آیا واقعا نوشیدنی‌هایی وجود دارند که ما را از تشنگی بیش از حد و غیر قابل تحمل برهانند و ما بتوانیم به صورت مطلوب این عطش را تحمل کنیم.

در این مقاله به بهترین نوشیدنی برای افطار و سحر روزه داران می‌پردازیم که می‌تواند برای شما ایده‌آل باشد و با شوق بهتری به استفبال ماه رمضان بروید.

بهترین نوشیدنی برای سحر روزه داران

از آنجایی که روزهای بهاری گرم و طولانی هستند، تا حدودی روزه گرفتن را سخت می‌کنند، مخصوصا زمانی که از نوشیدنی‌های نامناسب استفاده کرده باشیم و این عطش بیشتر شود.

برخی از نا پرهیزی‌های موجود خوردن چای پر رنگ یا نوشابه‌های انرژی‌زا و حتی نوشابه‌ های معمولی است که موجب دفع و جذب آب بیشتر برای هضم می‌شوند.

بنابراین بهتر است الویت اصلی را به آب گوارا و سالم بدهیم که هیچ چیز جای آن را نمی‌تواند بگیرد. بعد از آن بهتر است حتما از دمنوش‌های گیاهی استفاده کنید.

بهترین نوشیدنی برای افطار و سحر روزه‌ داران

شاید بعد از آب بهترین نوشیدنی برای افطار و سحر روزه داران همین دمنوش‌های گیاهی و مرغوب باشد که آن‌ها را می‌توانید به صورت پک‌های انحصاری و با طرح یا لوگوی سفارشی خودتان از شوکو برندز خریداری کنید.

یکی از این دمنوش‌ها عرق کاسنی است که با توجه به مطالعاتی که روی آن انجام شده است به این نتیجه رسیده‌اند که آب کمتری را جذب می‌کند، تازه به مقدار زیادی هم موجب ذخیره آب در سلول‌ها می‌شود.

بهترین نوشیدنی برای افطار روزه داران

با وجود ۱۶ یا ۱۷ ساعت روزه دارای کاملا طبیعی است که بدن شما ابتدا به آب احتیاج دارد، چون مدت زیادی را مورد تشنگی واقع شده است و باید با یک نوشیدنی مناسب شروع کنید.

فراموش نکنید که افطار خود را با یک نوشیدنی خیلی سرد یا داغ شروع نکنید. بهتر است با مایعات ولرم همراه با غذای سبک افطار کنید.

نوشیدنی های داغ و یا خیلی سرد دستگاه گوارش را که اساسی‌ترین اندام بدن است، مورد تاثیر قرار می‌دهند و به مرور آسیب‌های جدی را وارد می‌کنند.

بنابراین بهترین حالت این است که با یک آب جوش ولرم شده یا شیر نیمه گرم افطار خود را باز کنید. بهترین دمنوش های مفید برای افطار شامل گل گاو زبان با گرد لیمو، بابونه و بهار نارنج است.

بهتر است این دمنوش ها را به صورت پک‌های اختصاصی از شوکو برند خریداری کنید، که برای سی روز ماه مبارک رمضان مفید و مرغوب هستند.

بهترین نوشیدنی برای افطار و سحر روزه داران: افراد بیمار

بسیاری از افراد هستند که با وجود بیماری‌هایی مثل مشکلات معده، دردهای رماتیسمی، بیماری قلبی و سایر بیماری ها باز هم تمایل دارند که این امر واجب را ادا کنند.

بنابراین باید با دقت بیشتری جهت روزه داری خود اقدام کنند که متحمل آسیب جدی نشوند. یکی از مراقبت‌های موجود نوع نوشیدنی است که مصرف می‌کنند.

مخصوصا بیماران کلیوی که باید نوع نوشیدنی را رعایت کنند تا دچار مشکلات جدی نشوند. همان طور که گفتیم عرق کاسنی، دمنوش بابونه، بهار نارنج بهترین نوع دمنوش برای بیماران مخصوص جهت روزه داری است.

دمنوش نعناع برای بیمارانی که با مشکلات معده مواجه هستند، بسیار مناسب است. همچنین دمنوش چای سبز برای رفع تشنگی و قوای اعصاب در طول روز بسیار مرغوب خواهد بود.

شما می‌توانید برای ماه رمضان از شوکو برندز خرید ویژه داشته باشید و از بسته بندی های مخصوص آن خریداری کنید.

نوشیدنی-برای-افطار-و-سحر

این بسته‌ها دارای شکلات‌هایی هستند که می‌توانند متناسب با برند مخصوص شما و مارکی که شما دوست دارید؛ تهیه شوند. در ضمن برای تامین انرژی بدن هم مفید هستند.

همچنین در کنار آن بیسکوییت و دمنوش‌های گیاهی تعبیه شده است که می‌توانند برای سی روز ماه مبارک رمضان بهترین هدیه باشند.

در کنار این همه فواید یک خوراکی خوشمزه و مقوی برای پیشگیری از گرسنگی و تشنگی بیش از اندازه هستند.

سخن پایانی

بهترین نوشیدنی برای افطار و سحر روزه داران و انتخاب هوشمندانه‌ی آن موضوع مهمی است که نباید از روی آن سهل انگارانه عبور کرد.

شاید تصور کنید که دمنوش های گیاهی چندان تغییری را در رفع تشنگی ندارند، در حالی که داشتن یک رژیم غذایی درست به همراه این دمنوش ها می‌تواند برای شما یک ماه روزه داری خاطره انگیز به همراه افزایش سلامتی را رقم بزنند.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *