بازاریابی و تبلیغات, خرید و سفارش

ایده‌های هدیه تبلیغاتی برای نمایشگاه کتاب

تاثیر شکلات روی زیبایی مثبت است یا منفی

امروزه تبلیغات اشکال گسترده‌ای به خود گرفته و از ابزارهای متفاوت برای تبلیغ محصولات، ایونت‌ها، برندها و… استفاده می‌شود که هدیه تبلیغاتی برای نمایشگاه کتاب یک نمونه از آن است. هدیه‌های تبلیغاتی که نمونه‌ای نمایش و تبلیغ یک شرکت و یا برند است در انواع مختلفی تولید و با نام و مشخصات آن برند عرضه می‌شد که شرکت‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانند ایده‌های تبلیغاتی شما و شرکتتان را با نام و مشخصاتی که می‌خواهید تولید کنند. شوکوبرندز از جمله شرکت‌هایی است که درتولید ایده‌های ما می‌تواند کمکتان کند.

زندگی و تبلیغ

شاید بتوان گفت روزمره‌ی ما از تبلیغات مختلف پر شده است. از محصولات خوراکی که می‌خریم تا لباسی که می‌پوشیم و ماشینی که سوار می‌شویم همه نتیجه‌ی تبلیغات است. همانطور که پیش‌تر هم گفته شد تبلیغ کردن در دنیای امروز شکل‌های مختلفی دارد و ابزارهایی که برای تولید آن استفاده می‌شود نیز بازه‌ی بسیاری را شامل می‌شوند. به عنوان مثال تبلیغ شیر خوراکی که شما در تلویزیون خود مشاهده می‌کنید درواقع متشکل از جمعی از بازیگران، استودیوی ضبط، تیم طراحی و تولید و بسیاری از عوامل دیگر است. یا حتی کفشی که به پا دارید نتیجه‌ی تبلیغاتی است که حتی در سطح جهانی انجام شده است و اینکه کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که مثلا برند NIKE را نشناسد، نشان می‌دهد که درواقع تبلیغات هستند که زندگی ما را می‌گردانند.

اولین هدف یک تبلیغ جلب توجه مخاطب است. اینکه توجه و حواس مخاطب را به خود جلب کنید درواقع اولین و اصلی‌ترین هدف پشت هر ایده‌ی تبلیغاتی است. به عنوان مثال وقتی سفارشی را به شوکوبرندز می‌دهید تا لوگو و نوشته‌ی دلخواه شما را بر روی محصولاتی همچون شکلات و یا بسته‌های دمنوش چاپ کند، شما قصد دارید تا توجه مخاطب خود را جلب کنید.

اما شوکوبرندز چیست و چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

شوکوبرندز یکی از شرکت‌های تبلیغاتی است که ایده‌ها و لوگوی شما را بر روی محصولات مختلف و در تعداد دلخواه شما چاپ و عرضه می‌کند. همچنین گفته شد که تبلیغات اشکال مختلفی دارد و یکی از آنها همین چاپ نوشته و یا لوگو بر روی شکلات، بسته‌بندی دمنوش‌ها و دیگر موارد است که می‌توانند به عنوان هدیه‌های تبلیغاتی در شرکت‌ها و یا نمایشگاه‌ها استفاده شوند. یک نمونه از استفاده‌ی این محصولات به عنوان هدیه تبلیغاتی برای نمایشگاه کتاب است.

هدیه-تبلیغاتی-برای-نمایشگاه-کتاب

 

نمایشگاه تخصصی کتاب نمایشگاه بسیار بزرگی است که سالیانه در ایران برگزار شده و ناشر بسیاری در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند. درواقع این فرصتی است برای فروشندگان و ناشران کتاب که از آن برای معرفی و تبلیغ خود استفاده کنند. از این رو علاوه بر بسیاری از روش‌های تبلیغ، تهیه‌ی هدیه‌های تبلیغاتی نیز راه بسیار خوبی برای معرفی خود به بازدیدکنندگان این نمایشگاه است. حال در این نمایشگاه و بسیاری دیگر از ایونت‌ها شوکوبرندز به همراه بسیاری از شرکت‌ها و نام‌ها حضور دارد تا با ارائه‌ی خدمات چاپ نام، لوگو و نوشته‌های تبلیغاتی برندها بر روی محصولات مختلف آنها را در تبلیغ کار خود همراهی کند. وقتی وارد یک نمایشگاه کتاب می‌شوید و قرار است به نقاط مختلف آن سر بزنید و از غرفه‌های آن دیدن کنید، انتظار گرفتن هدیه‌ای را نخواهید داشت و این سوال پیش می‌آید که هدیه برای چه؟ اما وقتی از طرف یکی از همین غرفه‌ها به شما هدیه تبلیغاتی برای نمایشگاه کتاب داده می‌شود خوشحال خواهید شد و احساساتی در شما به وجود می‌آید. این یعنی آن هدیه، که به عنوان تبلیغی برای معرفی شرکت و برند تهیه شده است، تاثیرش را بر روی شما گذاشته است و اصلی‌ترین هدف تبلیغ، جلب توجه، جواب داده است.

تنوع هدیه‌های تبلیغاتی و قیمت‌ها

تنوع در قیمت‌‌های ارائه شده به دلیل تنوع محصولات و کیفیت‌های آنهاست. مواد استفاده شده برای تهیه‌ی این هدایا از بهترین مواد موجود و با بالاترین کیفیت‌ است. همچنین تنوع محصولاتی که فرآیند چاپ بر روی آنها و یا بسته‌بندیشان انجام می‌شود متنوع‌اند. به عنوان مثال می‌توان به شکلات‌های مختلف، پک دمنوش‌های متنوع و جعبه‌های گوناگون اشاره کرد. به علاوه نوشته‌ای که بر روی این محصولات چاپ می‌شود به انتخاب شما خواهد بود. به این منظور شما می‌توانید نوشته، اسم و یا حتی طرح لوگوی دلخواه خود را سفارش دهید تا با کیفیت بالا و تعداد دلخواه محصولات برای شما چاپ شود.

خرید از شوکوبرندز

حال برای آنکه سفارش خود را ثبت کنیم و از کیفیت و تصاویر محصولات تولید شده اطمینان حاصل کنیم، می‌توانیم با مراجعه به وبسایت شوکوبرندز هدیه تبلیغاتی برای نمایشگاه کتاب را به راحتی با طی کردن مراحل سفارش ثبت نمود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *