شکلات های سفارشی

ایده‌های عکاسی با شکلات

چای-را-با-چی-بخوریم؟

شاید برای شما هم جالب باشد که از ایده‌های عکاسی با شکلات بیش‌تر بدانید. شکلات از آن دسته خوراکی‌های محبوب و پرطرفدار است که بسیاری از افراد حتی با دیدن آن هم به وجد می‌آیند. عکس یکی از راهکارهای تاثیرگذار برای جذب مخاطب است. برخی گمان می‌کنند که عکاسی از این خوراکی خوشمزه کار چندان سختی نیست اما این تصور اشتباه است. اگر شما هم علاقه‌مند هستید تا عکس‌های جذابی از شکلات تهیه کنید، با ما همراه شوید تا از ایده‌های ما بهره ببرید.

اهمیت ایده‌ در عکاسی

عکس تاثیر زیادی بر مخاطبان می‌گذارد اما چه عواملی جذابیت یک عکس را بیش‌تر می‌کنند؟ فرقی نمی‌کند که یک عکس برای تبلیغ باشد یا تبریک یک مناسبت خاص اما تنها چیزی که اهمیت دارد، تاثیرگذاری روی افراد است. امروزه عکس‌های زیادی در فضای مجازی و اینترنت وجود دارند اما افراد فقط تعداد کمی از آن‌ها را به یاد خود می‌سپارند. این موضوع نشان دهنده اهمیت ایده و کیفیت عکس است. رعایت اصول عکاسی و طرح ایده‌های مختلف به سوژه عکاسی بستگی دارد.

ایده‌های عکاسی با شکلات

برای خلق عکس‌های زیبا و متنوع و در عین حال جذاب باید نکاتی را رعایت کنید. در ادامه به چند ایده برای افزایش جذابیت عکس‌های شکلاتی می‌پردازیم.

طراحی اشکال گوناگون

طرح‌های مختلفی از شکلات را در کادر خود جای دهید. شکلات توپی، تخته‌ای، مکعبی، قلبی و مربعی چند نمونه از مدل‌های شکلات هستند. خوشبختانه امروزه شکلات‌ها در طرح‌های گوناگونی تولید می‌شوند و تنوع بسیار بالایی دارند. بنابراین علاوه بر مدل‌های متفاوتی که وجود دارد، می‌توانید طرح دلخواه خود را هم سفارش دهید.

تزئین

روی شکلات‌ها را با پودر کاکائو، پود پسته، پودر نارگیل، سس شکلات یا هر چیز دیگری تزئین کنید. علاوه بر تزئین شکلات می‌توانید ابزار و خوراکی‌های دیگر را با تزئین در قاب خود قرار دهید. به عنوان مثال برش‌های خاصی از یک میوه را در کنار شکلات قرار دهید.

نورپردازی مناسب

نورپردازی از مهم‌ترین اصول عکاسی به شما می‌رود و باید با توجه به سوژه عکاسی تنظیم شود. نورپردازی برای شکلات باید طوری باشد که فضای گرمی را در عکس ایجاد کند. در طول روز می‌توانید از نور کنار پنجره یا فضای باز برای عکاسی شکلات بهره ببرید. نور طبیعی بهترین نور برای این کار است اما در صورت عدم دسترسی به آن می‌توانید از نورهای مصنوعی نیز استفاده کنید.

ترکیب بندی مناسب

ایدههای-عکاسی-با-شکلات

یکی دیگر از ایده‌های عکاسی با شکلات ترکیب بندی مناسب است. برای این مورد موارد مختلفی وجود دارد. وسایل و پارچه‌های آشپزخانه، گل، ریسه‌های رنگی و سایر تزئینی‌ها ابزار خوبی برای افزایش جذابیت عکس هستند. همچنین نوع چیدمان و تناسب در ترکیب رنگ مهم هستند.

تنوع در رنگ

یکی از راه‌های افزایش جذابیت عکس تنوع رنگ است. از آنجایی که تنوع رنگ در شکلات وجود دارد، به راحتی می‌توانید از این کار کمک بگیرید. به عنوان مثال شکلات‌های تیره، روشن و سفید را در کنار یکدیگر قرار دهید. برای تنوع رنگ عکس علاوه بر شکلات می‌توانید از خوراکی‌های دیگر مانند قهوه یا هر چیز دیگری استفاده کنید.

خدمات شوکوبرندز

اگر شما هم قصد عکاسی با شکلات را دارید، شوکوبرندز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برای عکاسی با شکلات به تنوع در رنگ، طرح و بسته بندی شکلات نیاز دارید. پس باید خرید خود را از جایی انجام دهید که همه این ویژگی‌ها را داشته باشد. اگر بخواهید این کار را در سطح شهر انجام دهید حتماً با مشکلاتی مانند کمبود وقت و ترافیک روبه رو خواهید شد اما نگران نباشید چرا که سایت شوکوبرندز این امکان را به شما می‌دهد تا انواع محصولات را بررسی نمایید و مشورتی با مشاورین سایت داشته باشید تا خرید خوبی را تجربه کنید.

شوکوبرندز سفارش‌های شما را در هر طرح، طعمی و اندازه‌ای که بخواهید، آماده می‌کند. همچنین عکس‌های زیادی از شکلات در سایت شوکوبرندز وجود دارد که می‌توانید به عنوان ایده‌های عکاسی از آن‌ها استفاده کنید. بنابراین اگر قصد ایده گرفتن و دغدغه انتخاب شکلات را دارید، توصیه می‌کنیم حتماً سری به سایت شوکوبرندز بزنید!

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی ایده‌های عکاسی با شکلات پرداختیم. به کار بردن هر کدام از ایده‌ها به شرایط مختلفی بستگی دارد. اگر قصد عکاسی شکلات را دارید، علاوه بر استفاده از ایده‌های گفته شده از خلاقیت و قوه تخیل خود هم کمک بگیرید و ایده‌های متفاوتی را امتحان کنید تا به جذابیت عکس‌ها افزوده شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *