مناسبت ها

ایده های جالب گیفت عید نوروز به خانواده و اقوام

ایده گیفت عید نوروز به خانواده و اقوام

یکی از سنت‌های زیبای بشری این است که ما به یکدیگر در سال نو و مناسبت‌های مختلف هدایایی در نظر می‌گیریم. با این حال، وقتی نوبت به افرادی می‌رسد که بیشتر دوستشان داریم، انتخاب یک هدیه به یک چالش تبدیل می‌شود. نوع هدیه‌ای که به هم می‌دهیم نشانگر محبتی است که ما به آن‌ها داریم. در این بخش چند ایده گیفت عید نوروز به خانواده و اقوام را معرفی می‌کنیم.

ایده گیفت عید نوروز به خانواده و اقوام

ایده گیفت عید نوروز به خانواده و اقوام

با نزدیک شدن به سال جدید، زمان آن فرا رسیده است هدیه‌هایی را برای عزیزان و افرادی که نزدیک شما هستند، به عنوان عیدی در نظر بگیرید. شما می‌توانید هر چیزی که فکر می‌کنید می‌تواند برای ابراز عشق و علاقه و بهبود روابط مناسب باشد، انتخاب کنید. بنابراین می‌توانید هر چیزی مانند یک دسته گل یا یک بسته شکلات لوکس به اقوام و عزیزانتان عیدی دهید. هدف این است که در این روزها کام آن‌ها را شیرین و حال دلشان را خوب کنید. پس ارزش معنوی عیدی بیشتر از ارزش مادی آن است.

قبل از خرید یک عیدی مناسب برای خانواده و اقوام (پدر، مادر، همسر، خواهر و برادر یا حتی دوست صمیمی) برنامه‌ریزی کنید. برای این کار بهتر است سوالاتی از خودتان در مورد علاقه‌ها و سلیقه‌ی آن‌ها بپرسید و به آن‌ها پاسخ دهید. مثلا آیا او عاشق ورزش یا پیاده روی است؟ عاشق لباس و کیف و کفش است؟ معتاد به سینما و تئاتر است؟ به هنر دستی و صنایع دستی علاقه دارد؟ دوست دارد کلکسیون زیورآلات داشته باشد؟

حال اگر فردی که می‌خواهید به او عیدی بدهید، عاشق سینما و تئاتر بود، برای او بلیط تهیه کنید. یا اگر عاشق ورزش بود برای او وسایل یا کفش ورزشی بخرید. اگر به مجلات علاقه‌مند یا عاشق فیلم و سریال بود برای او اشتراک سالانه بگیرید.

سوال‌هایی که می‌پرسید با ذهنیت قبلی که شما از آن‌ها دارید می‌تواند متفاوت باشد و جملات بالا صرفا مثالی بود که درک کنید چگونه این فیلتر را اعمال کنید. با پاسخ دادن به این سوال‌ها به گزینه‌های بهتری خواهید رسید. در ادامه به چند ایده گیفت عید نوروز به خانواده و اقوام که بیشتر افراد آن‌ها می‌پسندد را معرفی خواهیم کرد٬ همراه شوکوبرندز باشید.

هدیه یادبود عید نوروز

پک گل

گل یکی از بهترین هدیه‌هایی است که می‌توان با آمدن بهار برای کسانی که دوستشان داریم هدیه دهیم. اگر فرد مورد نظر شما نیز عاشق گل باشد دیگر به چیزی جز این گزینه فکر نکنید. دسته‌های گل رز قرمز از پرفروش ترین محصولات در روزهای منتهی به سال هستند. رنگ قرمز بیانگر عشق و محبت عمیق بوده و همواره برای ابراز عشق استفاده می شود. شما می‌توانید این پک‌ها را در اشکال مختلف تهیه کنید و به همسر یا عزیزانتان هدیه دهید.

ایده های هدیه عید نوروز

شکلات سفارشی و اختصاصی

شکلات نیز گزینه‌ی دیگری است می‌تواند کام عزیزانتان را شیرین کند. این گزینه یکی از محبوب‌ترین و خوشمزه‌ترین هدیه‌هایی است که طرفداران زیادی دارد. معمولا در کنار اکثر هدیه‌ها شکلات نیز جایگاه ویژه‌ی خود را دارد. شکلات علاوه بر طعم لذیذ دارای خواص بسیاری است که می‌توانید با یک دو نشان بزنید. گفتنی است این هدیه از جذاب ترین هدایا برای خانم‌ها و دختران جوان محسوب می‌شود.

شکلات‌های سفارشی شوکوبرندز در بسته‌بندی‌های شیک و در اشکال خاص می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه‌ای باشد. شوکوبرندز این امکان را می‌دهد تا طرح شکلات٬ نوشته و تصاویر بسته‌بندی و همچنین جعبه شکلات‌ها را خودتان اختصاصاً انتخاب کرده و یا طرح‌های دلخواه خود را سفارش دهید.

ایده گیفت عید نوروز به خانواده و اقوام

شال و لباس برای خانم‌ها

شال و روسری یکی از اکسسوری‌های کاربردی خانم‌ها در ایران محسوب می‌شود. این اکسسوری می‌تواند یک عیدی مناسب برای خانم‌های جوان و حتی خانم‌های مسن خوش سلقیه باشد. البته پیش از خرید شال و روسری باید به طرح و رنگ آن توجه کنید. بعضی از خانم‌ها شال و روسری ساده و تک رنگ را به شال و روسری طرح‌دار و رنگارنگ ترجیح می‌دهند. برخی از رنگ‌های تیره و برخی دیگر از رنگ‌های روشن استقبال می‌کنند.

ایده برای هدیه نوروز

اکسسوری برای مردان

در این بین ایده گیفت عید نوروز به خانواده و اقوام نباید عیدی برای آقایان از قلم بیفتد. یک اکسسوری شیک و زیبا می‌تواند برای آقایان جوان و حتی میانسال یک عیدی مناسب باشد. برای مثال عینک آفتابی یکی از این گزینه‌ها است. عینک آفتابی یک هدیه کاملا کاربردی است. با این حال پیش از خرید عینک آفتابی مردانه باید به فرم صورت فرد مورد نظرتان توجه کنید. ساعت مچی، کراوات، کیف پول، کیف یک طرفه، جوراب و کمربند می‌تواند از گزینه‌های دیگر برای آقایان باشد.

ایده برای هدیه نوروز

عطر و ادکلن

اگر چه دادن این نوع هدیه‌ها برای همه در عید نوروز بسیار مرسوم نیست اما این هدیه همواره در بین خانم ها و آقایان محبوب بوده و هیچ کسی از هدیه گرفتن یک عطر ناراضی نخواهد بود. عطرها همیشه نماد تازگی و حس خوب هستند. البته باید قبل از خرید عطر و ادکلن از سلیقه فرد هدیه گیرنده آگاهی داشته باشید.

ایده برای هدیه نوروز

زیورآلات

زیورآلات و اکسسوری‌هایی از این قبیل در بین همه‌ی خانم‌ها و دختران محبوب و پرطرفدار است. در ابتدای مقاله گفتیم برخی افراد هستند که عاشق جمع‌آوری کلکسیون زیورآلات هستند. اگر از این افراد در خانواده شما وجود دارد، این گزینه می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. حالا این زیورآلات می‌تواند بسته به سلیقه شما و علاقه طرف از گردنبد تا دستبند متغیر باشد. همچنین جنس آن نیز به وضع مالی شما بستگی دارد که بخواهید از زیورآلات نقره، طلا، استیل و … استفاده کنید.

ایده های هدیه عید نوروز

وسایل دیجیتالی

وسایل دیجیتالی نیز یک گزینه‌ی بی‌دردسر و البته بسیار کاربردی است. برای مثال اگر طرف مقابل عاشق موسیقی است، می‌توانید برای او یک اسپیکر یا هدست بی‌سیم تهیه کنید. با بسته به شغل او می‌توانید سایر ابزارهای دیجیتالی نظیرِ پاور بانک، فلش مموری، موس و کیبرد بی‌سیم و … را در نظر بگیرید.

در این مقاله سعی کردیم مرسوم‌ترین ایده های گیفت عید نوروز به خانواده و اقوام را خدمت شما معرفی کنیم. لازم به ذکر است در کنار تمام این موارد می‌توانید دوباره از شکلات‌های سفارشی شوکوبرندز با طرح پیشنهادی خودتان از قبیل تبریک سال جدید استفاده کنید. امیدواریم این مقاله مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

شکلات‌های-سفارشی-شوکوبرندز-برای-گیفت-عید-نوروز

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *