خرید و سفارش, شکلات های سفارشی

چاپ عکس روی جلد شکلات در شیراز

شکلات-اختصاصی-سازمانی

در این مطلب می‌خواهیم در مورد چاپ عکس روی جلد شکلات در شیراز توضیح دهیم. از این شکلات‌های شخصی‌ سازی شده برای هدیه، تبلیغات و پذیرایی استفاده می‌شود. انواع شکلات‌های دیگری هم وجود دارند که روی خود آن‌ها می‌توانید طرح مورد علاقه‌تان را ثبت کنید اما این شکلات‌ها چون به تازگی معروف شده‌اند زیاد شناخته شده نیستند و برای افراد تازگی دارند که از آن‌ها استفاده کنند.

تصویر مد نظر مشتری برای شکلات‌های سفارشی سازی شده

چاپ عکس روی جلد شکلات برای شما شناخته شده است و شما می‌توانید انواع طرح‌هایی که مد نظر دارید را بر روی جلد شکلات‌تان ثبت کنید. حتی در حالت پیشرفته‌تر می‌توانید عکسی را که دوست دارید بر روی شکلات خود طراحی کنید. چاپ کردن عکس روی جلد شکلات در شیراز استفاده‌های مختلفی دارد که با استقبال افراد و ارگان‌های گوناگون مواجه شده است.

انواع سفارشات شما این امکان را دارند که اختصاصی سازی شوند و سفارشی سازی‌ها در روکش شکلات و تصویر درج شده بر روی شکلات انجام گیرند. بر اساس انتخابی که شما انجام می‌دهید تصاویر با یک دیگر تفاوت دارند و به تعداد دلخواهی به منظور استفاده‌های مختلف ایجاد می‌شوند.

برخی برای این که نام شرکت یا فروشگاه خود را تبلیغ کنند درج برند روی شکلات‌ها را استفاده می‌کنند. بعضی‌ها نیز برای این که شکلات را هدیه دهند آن را متناسب همان مناسبت که شب تولد و جشن خاصی باشد سفارشی سازی می‌کنند. در انتخاب هدیه باید دقت لازم را به عمل آورد زیرا شخص کادو گیرنده با دیدن این هدیه خاطرات خوشی را در ذهن خود رقم می‌زند. چه هدیه‌ای بهتر از این که شکلاتی با طرح و نقش زیبا و جذاب به شخص داده شود. برخی هم شکلات‌های سفارشی سازی شده با طرح‌های ویژه برای پذیرایی سفارش می‌دهند.

شما می‌توانید انواع طرح‌ها و عکس‌ها را برای سفارش بر روی جلد شکلات به شوکو برندز بسپارید. شوکو برندز می‌تواند انواع طرح‌هایی که شما برای شکلات خود مد نظر دارید چه برای هدیه چه برای تبلیغات بر روی جعبه‌های بسته بندی ثبت کند. شما بسته‌های شکلات خود را سفارش می‌دهید و آن را با بهترین کیفیت و در مناسب‌ترین زمان تحویل می‌گیرید.

چاپ-عکس-روی-جلد-شکلات-در-شیراز

درج لگوی کمپانی بر روی شکلات سفارشی سازی شده

همان طور که ذکر شد چاپ عکس روی جلد شکلات در شیراز استفاده‌های مختلفی دارد که یکی از آن‌ها برای تبلیغات شرکت‌ها می‌باشد. اگر از این روش برای تبلیغات کسب و کارها و تجارت‌های مختلف به خصوص شرکت‌های بزرگ استفاده شود، می‌تواند خیلی مفید و موثر واقع گردد.

کمپانی‌های بزرگ و کوچک در شیراز وجود دارند که به منظور شناساندن بیشتر کسب و کار خود به عموم مردم از درج لگوی کمپانی خود روی جلد شکلات استفاده می‌کنند. اگر شکلاتی با لگوی یک شرکت سفارشی سازی شده باشد می‌تواند تاثیر زیادی در ذهن مخاطب بگذارد و مدت زیادی در ذهنش باقی بماند و در نهایت یک لگو دلنشین برای شرکت باشد. نه تنها برای شناساندن آن شرکت یا کمپانی درج لگو بر روی جلد شکلات انجام می‌شود بلکه هنگام مهمانی‌ها و مراسم‌ها در آن شرکت این موضوع جالب توجه مهمانان خواهد بود. به عبارتی مهمانان با دیدن لگوی این شرکت متوجه اهمیت فعالیت شرکت می‌شوند و بیشتر جذب آن می‌شوند.

یکی از خدماتی که شوکو برندز ارائه می‌دهد در خصوص سفارشی سازی کردن شکلات‌ها برای شرکت‌ها و سازمان‌ها است. به عبارتی شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند طرح مورد نظر یا لگوی شرکت خود را برای درج روی شکلات سفارش دهند و آن را با بهترین کیفیت تحویل بگیرند.

درج لگوی کمپانی بر روی شکلات

شکلات سفارش سازی شده برای بانک‌ها

از دیگر کاربردهای چاپ عکس روی جلد شکلات در شیراز برای بانک‌ها می‌باشد. در واقع بانک‌ها از مشتری‌های پرطرفدار شکلات‌های سفارشی سازی شده می‌باشند. آن‌‌ها وقتی به مشتریان خود شکلاتی را می‌دهند که با آرم و لگوی بانک مورد نظر همراه است باعث جذب بیشتر مشتری خواهد شد. وقتی شکلات از طریق مشتریان بانک به دیگر افراد نیز نشان داده می‌شود آن‌ها هم به این بانک تمایل پیدا می‌کنند و در نتیجه مشتریان بیشتری برای بانک پیدا خواهد شد.

سخن آخر

در این مطلب درمورد چاپ عکس روی جلد شکلات در شیراز صحبت کردیم. اگر قصد دارید بسته‌هایی برای پذیرایی در مراسم‌ها یا هدیه تهیه کنید و طرح یا لگوی خاصی را روی آن‌ها درج کنید می‌توانید از سایت شوکو برندز کمک بگیرید. شوکو برند امکان بسته بندی و جعبه‌های سفارشی با طرح اختصاصی را برای افراد یا سازمان‌ها فراهم می‌کند.

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *