خرید و سفارش, شکلات های سفارشی

پذیرایی در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

پذیرایی در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه تهران 1402

در این مطلب می‌خواهیم پذیرایی در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه تهران ۱۴۰۲  را مورد بررسی قرار دهیم. همانگونه که مطلع هستید پذیرایی در این گونه نمایشگاه‌ها، جلوه تبلیغاتی بسیار مثبتی دارد زیرا در چنین نمایشگاه‌های بین المللی افراد از سراسر دنیا به این نمایشگاه‌ها مراجعه می‌کنند و اگر پذیرایی مناسبی صورت بگیرد با برند شما آشنا می‌شوند و حتی ممکن است به مشتریان ثابت شما در خارج از کشور تبدیل شوند. همچنین مدیران و افراد مهمی در چنین نمایشگاه‌هایی شرکت می‌کنند بنابراین پذیرایی مناسب باعث می‌شود تا چنین افرادی با مجموعه شما آشنا شوند. اگر می‌خواهید توضیح کامل‌تری از این موضوع بدانید در ادامه با ما همراه باشید.

برگزاری و پذیرایی نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

شرایط اقتصادی کشور در چند سال گذشته به صورتی بوده است که برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه و افزایش دانش مالی در میان مدیران، تصمیم سازان و فعالان اقتصادی کشور و همچنین باقی افراد جامعه لازمه فعالیت‌ها بوده است و این موضوع کاملا احساس می‌شود.

ایجاد تنش‌های اقتصادی، تحریم‌ها و وقوع جنگ و جدال‌ها میان کشور‌ها سبب ارتقا بیشتر جایگاه صنعت مالی کشور‌ها نسبت به گذشته شده است. به همین دلیل همایش سالانه‌ای میان اهالی بازار، مدیران و علاقمندان این حوزه در قالب نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) تشکیل می‌شود. همچنین این نمایشگاه به عنوان بزرگ‌ترین رویداد مالی خاورمیانه و یکی از مهم‌ترین مجالس فعالان اقتصادی کشور نیز است.

حضور ارگان‌های تاثیر گذار در بازار‌های مالی شامل: بازار پول، بیمه و سرمایه در کنار هم سبب ایجاد نمایشگاهی غنی و پر محتوا شده است و زمینه‌های گسترش همکاری برای تامین مالی پروژه‌ها، افزایش دانش و آگاهی سرمایه گذاری فعالان اقتصادی را نیز به همراه داشته است. همچنین به دلیل حضور افراد مهم در این مراسم پذیرایی که نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه تهران ۱۴۰۲ می‌باشد برای تبلیغات بسیار موثر است. لازم به ذکر است که پانزدهمین دوره این نمایشگاه در سال ۱۴۰۲ در تاریخ ۷ تا ۱۰ اردیبهشت، به مدت چهار روز در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌‌شود.

عواملی که باعث اثر بخشی هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها می‌شود

در این قسمت پنج مورد از عواملی که اثربخشی هدیه تبلیغاتی شما را برای پذیرایی در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه تهران ۱۴۰۲ چندین برابر می‌کند را بررسی می‌کنیم.

پذیرایی-در-نمایشگاه-بین-المللی

  1. جذابیت هدیه تبلیغاتی: جذابیت این هدیه‌ها تاثیر زیادی در تبلیغات دارد زیرا جذابیت این هدایا باید به گونه‌ای باشد که مخاطبان را به غرفه شما جلب کند. همچنین شما می‌توانید علاوه بر انتخاب یک هدیه گیرا، فردی را برای ارائه اطلاعات تکمیلی به مشتریان انتخاب کنید که این موضوع تاثیر گذاری هدیه شما را چندین برابر می‌کند.
  2. کاربردی بودن: هدیه شما باید در زندگی روزمره کاربرد داشته باشد بنابراین هدیه تبلیغاتی شما نباید وسیله‌ای بی ارزش یا کم اهمیت باشد بنابراین هدایایی که کاربرد بیشتری داشته باشند اثربخشی بیشتری نیز دارند به عنوان مثال خودکار، جاکلیدی یا مهم‌ترین هدیه که ارزش بسیار بالایی دارد شکلات است به خصوص شکلات‌هایی که لوگوی مجموعه شما بر روی آن‌ها چاپ شده باشد.
  3. مقرون به صرفه بودن هدیه تبلیغاتی: هدف از تهیه این هدیه‌ها جذب مشتری است بنابراین نباید هزینه بسیار زیادی داشته باشد و برای پذیرایی در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه تهران ۱۴۰۲ مناسب باشد و شرکت یا مجموعه شما دچار فشار مالی نشود. اغلب شرکت‌ها که برنامه ریزی درستی ندارند با این مشکلات روبرو می‌شوند بنابراین شما باید با توجه به بودجه مورد نظر خود برنامه ریزی مناسبی نیز داشته باشید به طور مثال شکلات، خودکار، جاکلیدی و اینگونه وسایل می تواند گزینه‌ای مناسب باشد.
  4. چاپ لوگو یا اسم شرکت خود بر روی هدیه‌های تبلیغاتی: برای اثر بخشی و ماندگاری مجموعه خود بر ذهن مخاطب باید طرح یا اسم مجموعه خود را بر روی هدیه‌های تبلیغاتی چاپ کنید. زیرا ممکن است مخاطبان شما پس از چندین سال اسم مجموعه شما را فراموش کنند بنابراین بهتر است که با چاپ لوگو بر روی شکلات، کیف پول، جاکلیدی، خودکار و اینگونه وسایل اثربخشی هدیه خود را چندین برابر کنید.
  5. سبک و قابل حمل بودن: یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در هدیه‌های تبلیغاتی به آن توجه کنید حجم آن است زیرا مخاطبان که به نمایشگاه می‌آیند و به طور تقریبی اگر از هر غرفه یک هدیه تبلیغاتی دریافت کنند در بازگشت به خانه حجم عظیمی هدیه دارند و اگر هدیه مجموعه شما دارای ویژگی های گفته شده نباشد؛ به هدر می‌رود. بنابراین توصیه می‌شود که هدیه تبلیغاتی شما وسیله جمع و جور باشد.

خدمات مجموعه شوکوبرندز

چاپ لوگو و یا نوشته دلخواه بر روی شکلات از جمله اقداماتی است که شوکوبرندز به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همچنین این مجموعه علاوه بر کیفیت مناسب شکلات‌ها بسته بندی بسیار زیبایی نیز ارائه می‌کند. شما می‌توانید برای پذیرایی در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه تهران ۱۴۰۲ محصولات مورد نظر خود را از مجموعه شوکوبرندز سفارش دهید. در آخر گوناگونی طعم و بسته بندی در این مجموعه باعث شده است تا تمامی افراد در تمامی مراسمات بتوانند از این محصولات خریداری کنند و تجربه دلنشینی کسب کنند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *