مناسبت ها

۸ ایده‌ی خاص برای هدیه روز پدر که متفاوت از همیشه باشد…!

ایده های خاص برای هدیه روز پدر

بسیاری از ما عادت داریم که برای روز پدر از یک سری کادوهای تکراری استفاده کنیم کادوهایی که کاملا قابل پیش بینی هستند. دلیل این کار این است که بیشتر ما ایده‌ خاصی برای خرید هدیه روز پدر نداریم. برای اینکه کادو تکراری و مرسوم خریداری نکنیم باید ایده‌های مختلف را مرور کنیم تا یک ایده متفاوت را پیدا کنیم یا به ذهنمان برسد. در این مطلب ما قصد داریم ۸ ایده متفاوت برای خرید کادو روز پدر به شما معرفی کنیم. ایده‌های خاص به عنوان هدیه روز پدر که کمی از هدیه‌های مرسوم متفاوت بوده و می‌تواند پدر شما را غافلگیر کند. همراه ما باشید.

ایده های خاص برای هدیه روز پدر

هدیه روز پدر

نکته مهم این است که بهترین هدیه برای پدر شما هدیه‌ای است که مخصوص خود او باشد یعنی برای او کاربردی باشد یا یکی از نیازهایش را برطرف کند و یا مفعوم خاصی را به او برساند. شاید بگوییم که لباس یک هدیه تکراری است ولی ممکن است برای پدر شما بهترین هدیه باشد. این ایده‌های هدیه روز پدر که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم برای این است که اگر نمی‌خواهید هدیه تکراری خریداری کنید از آن‌ها استفاده نمایید.

قبل خرید کادو روز پدر یک کیک مخصوص برای این روز تدارک ببینید. بهتر است چند روز قبل این کیک را سفارش دهید تا استرس تهیه آن از بین برود. بریم به سراغ ایده‌های کادو روز پدر.

کفش طبی به عنوان کادو روز پدر

کفش طبی به عنوان کادو روز پدر:

اکثر پدران بیشتر زمان خود را بیرون از خانه بوده و مجبور به استفاده طولانی مدت از کفش هستند. خرید یک کفش طبی هم به سلامتی پاها و در کل سلامتی پدرتان کمک خواهد کرد و هم اینکه این مفهوم را می‌رساند که سلامتی پدرتان چقدر برای شما مهم است. سایز دقیق پای پدر و سلیقه او را در نظر گرفته و یک کفش به عنوان هدیه روز پدر برای وی تهیه کنید.

شارژر همراه

شارژر همراه یا پاور بانک:

همه ما مشکل شارژ گوشی داریم حتی پدران‌مان. یک شارژر همراه یا همان پاور بانک می‌تواند این مشکل را به صورت کامل برطرف کند. اگر پدر شما نیز همیشه مشکل شارژ گوشی دارد می‌توانید این هدیه را برای روز پدر تهیه کنید. بهتر است که از شرکت‌های معتبر شارژر تهیه کنید، درست است که هزینه بیشتری خواهد داشت اما با دوام‌تر بوده و باطری گوشی را نیز خراب نخواهد کرد.

ایده های متفاوت برای کادو روز پدر

کیف برای محیط کار:

این هدیه بسیار کاربردی است بخصوص برای آن‌هایی که پدرشان کارمند است. اگر پدر شما نیز یک کیف در زمان رفتن به سر کار همراه خود می‌برد بهتر است به فکر این باشید که این کیف را تازه کنید. کیف چرمی انتخاب مناسبی است ولی هزینه آن زیاد خواهد بود، اگر هزینه برای شما مهم نیست حتما کیف چرم اصل تهیه کنید.

شکلات سفارشی برای هدیه روز پدر

شکلات سفارشی:

اگر می‌خواهید هدیه‌ای خاص، متفاوت، دوست داشتنی خریداری کنید که همه از دیدن آن تعجب کنند حتما شکلات‌های سفارشی را انتخاب نمایید. این هدیه خاص است چراکه به صورت مخصوص برای پدر شما تولید می‌شود و مشابه آن را در هیج جا نخواهد بود. چطور؟

شما اول متن و عکس مورد نظر خود را برای چاپ شدن روی شکلات ارسال می‌کنید. طرح بسته بندی شکلات و حتی جهبه آن را نیز خودتان انتخاب می‌کنید. تمامی این قابلیت‌ها این امکان را برای شما فرآهم می‌کنند که بتوانید دقیقا هدیه مخصوص خودتان را طراحی کرده و سفارش دهید.

خود شکلات نیز که محبوب دل‌ها هست و همه از خوردن آن لذت می‌برند و شما از دوست داشته شدن آن اطمینان خواهید داشت. مزیت بعدی آن قیمت مناسبش است. شما با یک هزینه بسیار معقول می‌توانید این نوع شکلات‌ها را به عنوان هدیه روز پدر سفارش دهید.

شوکوبرندز به همین منظور در کنار شما می‌باشد. شکلات سفارشی شوکوبرندز یک پیشنهاد لوکس و تازه به عنوان هدیه اختصاصی و یونیک به شما پیشنهاد می‌شود. بسیار خرسندیم که با شوکوبرندز همراه بودید، پیشنهاد می‌کنیم محصولات شوکوبرندز در قسمت گالری تصاویر مشاهده کرده و جهت سفارش شکلات تبلیغاتی و سفارشی خود، همین حالا اقدام فرمائید.

برای ثبت سفارش، می‌توانید از بخش ثبت سفارش وب سایت شوکوبرندز اقدام کنید و یا از طریق تماس تلفنی با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن: ٠٢١٢٨۴٢٢٧٢٧
۰۴۱۳۳۳۷۲۷۲۷
٠٩١۴٢١٨٢٧٢٧ موبایل

خرید این هدیه بسیار آسان است، کافیست سری به صفحه اصلی سایت ما زده و نمونه‌های مختلف این نوع شکلات‌ها را مشاهده کنید. سپس می‌توانید براساس سلیقه خود شکلات مخصوص به خودتان را طراحی کرده و آن را سفارش دهید.

اسپیکر بی‌سیم

اسپیکر بی‌سیم:

اگر پدر شما نیز به دنیای موسیقی علاقه داشته و به آهنگ‌های مختلف گوش می‌دهد، از آهنگ‌های قدیمی گرفته تا آهنگ‌های جدید بهتر است برای او یک اسپیکر بی سیم خریداری کنید. با این کار این مفهوم را به پدرتان می‌رسانید که از علایق او خبر داشته و به آن‌ها احترام می‌گذارید. از این اسپیکر پدر شما می‌تواند در محیط کاری نیز استفاده کند، البته اگر اتاق مجزا داشته باشد.

تابلو زیبا برای اتاق پدر

تابلو زیبا برای اتاق پدر:

تابلو یک ایده فراری برای کادو روز پدر است. اگر واقعا نمی‌توانید انتخاب کنید که چه هدیه‌ای برای روز پدر مناسب است بهتر است تابلو برای اتاقش خریداری کنید. یک طرح و یا متن زیبا انتخاب کرده و تابلو آن را سفارش دهید. این هدیه هم همیشگی است و هم اینکه برای روز پدر بسیار مناسب میباشد.

ماساژور دستی

ماساژور دستی:

اگر به سلامتی پدر خود اهمیت می‌دهید می‌توانید یک ماساژور دستی برای او تهیه کنید. ماساژ تمامی استرس‌های موجود در بدن را از بین برده و حس آرامش زیادی ایجاد می‌کند. با هدیه دادن دستگاه ماساژور می‌توانید آرامش را به پدرتان هدیه دهید. البته باید ماساژورهای با کیفیت را خریداری کنید چون ماساژور تقلبی در بازار بسیار زیاد است.

گرامافون یک هدیه لوکس برای روز پدر

گرامافون یک هدیه لوکس برای روز پدر:

اگر به دنبال هدیه‌ای هستید که هم کاربردی باشد هم اینکه برای پدر جذابیت داشته باشد گرامافون با چند نوار ایده بسیار خوبی است. مشکل این است که این هدیه هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. گرامافون می‌تواند پدران شما را به گذشته برده و خاطرات خوب نوجوانی و کودکی را برای آن‌‌ها زنده کند. اگر پدرتان قبلا هم گرامافون داشته است انتخاب آن به عنوان هدیه روز پدر بسیار مناسب خواهد بود.

با ایده‌های مختلف کادو روز پدر آشنا شدید. اگر شما نیز ایده خاصی برای هدیه روز پدر دارید حتما آن را در قسمت کامنت برای ما و دیگر کاربران بنویسید. ممنون که با این مطلب نیز با ما همراه ما بودید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *