شکلات

خاطرات شیرین شما با شوکوبرندز که هرگز فراموش نمی‌کنیم

خاطرات شیرین شما با شوکوبرندز

همراه و هم‌گام بودن با مشتری، یکی از اصول مشتری مداری برای تمام کسب و کارهای حرفه‌ای در تمام دنیا است. هر کسب و کاری برای رفع کاستی‌ها و ارائه خدمات بهتر به مشتریان، نیازمند ارتباط مرتب با آن‌ها می‌باشد. مجموعه شوکوبرندز به عنوان کسب و کار حرفه‌ای و فعال در حوزه طراحی و تولید شکلات سفارشی همواره به این اصل پایبند بوده و به طور مداوم نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان عزیز را برای توسعه روز افزون خدمات، سرلوحه کار خود قرار داده است.

شکلات سفارشی شوکوبرندز

 

بازخوردها و نظرات مشتریان بدون شک یکی از دلایل پیشرفت و توسعه شوکوبرندز بوده و خواهد بود. ما به عنوان یک کسب و کار حرفه‌ای در زمینه تولید شکلات‌های تبلیغاتی و سفارشی بر این باوریم، بازخوردهای موثر هر لحظه و در هر حال به بهبود اوضاع فعلی کمک بسیاری خواهد کرد و معتقدیم، بازخورد همیشه وجود دارد و باید این امکان را به مشتریان بدهیم تا نظرات سازنده و دوستانه‌ی خودشان را به سمع و نظر ما برسانند. علاوه بر اینکه گوش دادن به بازخوردها سازنده است، باعث ایجاد انگیزه در تیم ما شده و به بهبود عملکرد ما کمک خواهد کرد و از طرفی یک ابزار قدرتمند برای یادگیری بیشتر ما است. پس هیچگاه، ارائه نظرات و پیشنهادات خود را از هیچ کسب و کاری دریغ نکنید.

شوکو برندز با بیش از ۵ سال تجربه و سابقه خدمت رسانی به مشتریان خود به طور مرتب خاطرات شیرین و لذت‌بخشی را همراه شما تجربه کرده و همیشه شاهد اتفاقات خوب و پرانرژی بوده است. حال قصد داریم این خاطرات شیرین را با شما به اشتراک بگذاریم.

نظرات و محبت‌های پرشمار، در شبکه‌های اجتماعی یکی از جذاب‌ترین خاطرات ما با شما است که انرژی زیادی را به ما منتقل می‌کند و اصلی‌ترین عامل انگیزشی مجموعه ما بوده است.

خاطرات شیرین شما با شوکوبرندز

نمی‌دانیم کدامین جمله را برای توصیف محبت‌هایتان بنویسیم. نمی‌دانیم چگونه شما را توصیف کنیم. شما چقدر زیبا واژه‌ها را آسمانی می‌کنید. ممنون بابت تمام محبت‌ها و انرژی‌هایتان.

خاطرات شیرین شما با شوکوبرندز

در سرزمین عجایب خاطرات، آن‌هایی که خوبند همیشه سبزند و آنان که محبت‌ها و دوستی‌ها را بر قلبشان برافراشتند، همیشه به یاد می‌مانند. بابت همه خاطرات خوب از شما عزیزان تشکر می‌کنیم.

خاطرات شیرین شما با شوکوبرندز

گاهی اوقات فکر کردن به بعضی‌ها، ناخودآگاه لبخندی روی لبانت می‌نشاند. با مرور دوباره این خاطرات، بابت لبخندهایی که به ما هدیه کردید، از شما متشکریم.

خاطرات شیرین شما با شوکوبرندز

خبرِ شادمانی و رضایت شما همواره دل ما را شاد و لحظه‌ها را برای‌ما ماندگار می‌سازد و از این که در شادی و خرسندی عزیزان شما سهم کوچکی داریم مایه مباهات و غرور ما است.


 

 

 

اگر عزیزی جزئی از خاطرات شیرین و خوب زندگی‌تان شد، برای بودنش از او تشکر کن. متشکریم که در کنار ما هستید و این مایه شادمانی ماست که شکلات‌های تلخ شوکوبرندز خاطرات شیرینی را برای شما در کنار عزیزانتان رقم زده است.


 

 

 

لحظات شیرین و خاطرات فراموش نشدنی شما با شوکوبرندز را مشاهده نمودید. از تمام عزیزان که با اعتمادشان ما را خوشنود کرده و با پیام‌های پر مهر و بی‌شمارشان در اینستاگرام و تلگرام لطف خودشان را به مجموعه شوکوبرندز نشان دادند سپاسگزاریم. امیدواریم این اعتماد و محبت دو طرفه سالیان سال ادامه داشته باشد.

و در آخر از پرسنل محترم و همکاران گرانقدر شوکوبرندز که به صورت صادقانه برای ثبت لحظات شیرین سهیم بودند تشکر می‌کنیم. اندیشه و تلاش این عزیزان صدیق، هیچگاه از یاد نخواهد رفت. بدینوسیله از تلاش و زحمات مستمر همراهان شوکوبرندز تشکر می‌گردد و از خداوند متعال برایتان سلامتی و شادکامی مسئلت داریم.

اگر شما نیز خاطره‌ای با شوکوبرندز دارید با ما به اشتراک بگذارید. همچنین برای ارائه پیشنهادات، انتقادات و نظرات سازنده خود از طریق پیج اینستاگرام و تلگرام یا اطلاعات تماس زیر، با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شوکوبرندز

ایمیل: info[at]chocobrands.ir
آدرس: تبریز، خیابان پاستور جدید، مابین ارتش و طالقانی، ساختمان آتیلا، طبقه اول

تلفن: ٠٢١٢٨۴٢٢٧٢٧
۰۴۱۳۳۳۷۲۷۲۷
٠٩١۴٢١٨٢٧٢٧ موبایل

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *